Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
smaien
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

irc.inet.fi ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen aikaisemmin irkkaillut onnistuneesti irc.inet.fi-palvelimen kautta, mutta nyt sovellukseni sanoo "too many host connections (local)". Voitteko tehdä asialle jotain?

7 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 130 custom-general.kudos
  • 698 custom-general.replies
  • 63 custom-general.solutions

@smaien@  kirjoitti:

Olen aikaisemmin irkkaillut onnistuneesti irc.inet.fi-palvelimen kautta, mutta nyt sovellukseni sanoo "too many host connections (local)". Voitteko tehdä asialle jotain?

Moikka @smaien ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Ihan varma tuosta palvelimen olemassaolosta tai toimivuudesta en ole, mutta pyrin selvittämään asiaa. Toimiiko sinulla samalla sovelluksella muut palvelimet ja kanavat?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
smaien
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos

@HenriLie@  kirjoitti:

@smaien@  kirjoitti:

Moikka @smaien ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Ihan varma tuosta palvelimen olemassaolosta tai toimivuudesta en ole, mutta pyrin selvittämään asiaa. Toimiiko sinulla samalla sovelluksella muut palvelimet ja kanavat?

Samalla sovelluksella olen irkkaillut elisan palvelimen kautta myös (joka ei toimi meillä kotona mutta kylläkin isäni luona, jossa irc.inet.fi ei jostain syystä toimi). 

HenriLie
Telialainen
Telialainen

@smaien@  kirjoitti:

Samalla sovelluksella olen irkkaillut elisan palvelimen kautta myös (joka ei toimi meillä kotona mutta kylläkin isäni luona, jossa irc.inet.fi ei jostain syystä toimi). 

Kävin asiaa läpi ja tästä on nyt kirjattu ilmoitus eteenpäin ja palvelimen toiminta tarkistetaan.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
smaien
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos

Miten on asian laita? Minulla on kiire irkkaamaan.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 103 custom-general.kudos
  • 563 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ei ole vielä kuittausta tullut, että irc.inet.fi olisi käytettävissä. Laitoin muistutusta eteenpäin, että asialla olisi kiire. 

HenriLie
Telialainen
Telialainen

@smaien@  kirjoitti:

Miten on asian laita? Minulla on kiire irkkaamaan.

Tänään n. klo 12 on tehty korjauksia tähän ja nyt tulisi yhteydet toimia. Kokeilisitko ja kuittaisitko toimivuudesta.

smaien
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos

Juu, nyt toimii. Kiitos.