Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
johajoukki
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voiko asiakkuuden irtisanoa sähköisesti? Jos voi, mistä?

 

Ja kun irtisanon, onko liittymä voimassa aina kuukauden eteenpäin, vai seuraavan laskutuskauden loppuun vai kuinka, ja mistä tiedän, tarkalleen minä päivänä liittymäni sitten lakkaa toimimasta?

Vai voinko itse päättää että asiakkuus päättyy tiettynä päivänä, vaikka se päivä olisikin keskellä laskutuskautta?

 

 

 

Kiitollinen vastauksistanne!

 

1 vastaus
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 470 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Morjensta @johajoukki ja tervetuloa Klaaniin!

 

Mitä liittymää oot irtisanomassa? Sopiiko vielä kysyä miksi? 🙂

 

Jos määräaikaisuutta ei oo päällä, on tuo normaali irtisanomisaika 2 viikkoa. Mikäli haluat irtisanoa 2 viikkoa pidemmälle, voit itse päättää päivän jolloin hommat lyödään poikki.

 

Eli, päivä voi olla siis keskellä laskutuskauttakin, tai halutessasi seuraavan laskutuskauden loppulla. 🙂

 

Melkeinpä suosittelen että lähetät Omien Sivujen kautta palvelupyynnön, niin meiltäpäin ollaan suhun sitten yhteydessä asian tiimoilta. Pelkästään sähköisesti ei irtisanomista voi hoitaa, vaan aina tulee olla aspaan yhteydessä. 🙂 Mutta palvelupyynnöllä hoituu tuokin näpsäkästi!

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!