Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

jatkuva tunnusten oikeellisuuden vahvistaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulle tulee säännöllisesti  omille sivuille  pyyntö  että  vahvista sähköpostisi ja  puhelinnumerosi oikeellisuus 

äsken   tuli samanlainen    sähköpostiin 

alkaa jo ärsyttään  miksi tietoja kysellään  jatkuvasti 

 pitäis klikata linkkiä

 mitä en tuu tekeen poistin viestin .

11 vastausta
Mikazu06
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AnneAn@  kirjoitti:

Onko sinulla kiinteä laajakaista vai mobiililaajakaista? Kuinka usein näitä nopeuden tipahtamisia tapahtuu yhteydelle? Se kannattaa vielä kodin sisäverkosta tarkistaa ettei mikään muu laite käytä verkkoyhteyttä, kun yhteyden nopeutta mittaa.


AnneA, jos olisit lukenut tuolta kirjoittamastani ensimmäisestä viestistä tässä ketjussa, niin olisit varmaan huomannut millaisesta liittymästä on kyse. Mielestäni tällaiset "oletko tarkastanut sen ja sen" ovat vähän kuin lapselle tehtyjä 😞 En todellakaan kirjoittelisi tänne, jos en olisi jo näitä tehnyt. Edelleenkään ei teistä asiantuntijoista ole kukaan vaivautunut vastaamaan, miksi sitä viestiä, kun vika on korjattu, ei ole tullut (kuten olette sähköpostiviestissä luvanneet) ja jos sitä vieläkin korjataan, niin ilmeisesti se sitten hyvitetään seuraavassa laskussa.

Siihen, kuinka usein tätä nopeuden putoamista on tapahtunut, niin en ole pitänyt asiasta kirjaa, mutta esim. tänä keväänä ja kesän aikana sanoisin 5-10 krt. niin, että olen sen huomannut.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 132 custom-general.kudos
  • 706 custom-general.replies
  • 64 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Viesti häiriön korjauksesta kyllä tulisi tulla jos automatiikka on sinulle lähettänyt viestin sen alkamisesta. Häiriö voi olla vielä korjauksen alla, mutta sitä en pysty nyt varmistamaan ilman asiakastietoja.

 

Tarkemmilla asiakastiedoilla voitaisiin tarkistella, mikä liittymän tilanne on ja onko alueella vielä häiriötä. Voisitko kirjautua sisään omilla sivuilla ja kirjoittamalla chatissa asiasta tai soittamaan meille 020 690 400, niin selvitetään tarkemmin asiakastietojen kanssa.

 

Hyvityksistä tulee myös keskustella tunnistautuneena sitten, kun häiriö on saatu korjattua ja häiriön kokonaisaika on tiedossa.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.