Kysymys laskuhyvityksestä

  • 20 October 2020
  • 1 kommentti
  • 16 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

En ole samaa mieltä laskun kanssa 129 evr 


Hei,

Teille on jo tehty hyvitys tilauskuluista Telian laskutus järjestelmään. Teille ei näin ollen kerry maksettavaa tilauksesta.

Hyvitys näkyy seuraavalla tulevalla Telian laskullanne.

Mobisuport asiakastuki


On 16/10/2020 23.50, juri jeva wrote:

Pyydän sinua hankkimaan uuden tilin ja poistamaan vanhan tilin

 

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@botja@  kirjoitti:

En ole samaa mieltä laskun kanssa 129 evr 


Hei,

Teille on jo tehty hyvitys tilauskuluista Telian laskutus järjestelmään. Teille ei näin ollen kerry maksettavaa tilauksesta.

Hyvitys näkyy seuraavalla tulevalla Telian laskullanne.

Mobisuport asiakastuki


On 16/10/2020 23.50, juri jeva wrote:

Pyydän sinua hankkimaan uuden tilin ja poistamaan vanhan tilin

 

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi



Moikka @botja ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!


 


Avaatko hieman tarkemmin, että mikä tässä tilanteessa on ongelmana? Jos nyt oikein ymmärsin, niin sinulla on siis laskulla ollut jotakin maksullisten palveluiden veloituksia ja olet näistä reklamoinut ja saanut hyvityksen?

Vastaa