laskutus

  • 10 March 2015
  • 1 kommentti
  • 8 katselukertaa

Hei!


 


Laitan tämän kyselyn kirjallisena koska haluan myös kirjallisen vahvistuksen seuraavaan:


 


Olen jo kolmatta kertaa korjannut liitteenä olevan laskun nettiin tulevaa laskutusosoitetta mutta jälleen kerran lasku on tullut väärälle sähköpostille. Asiasta koituu minulle joka kerta erittäin suuri haitta, josta tässä en halua kertoa sen enempää.


 


Vaadin asiaan pikaista korjausta. Anteeksipyyntöjä tuli edellisellä kerralla tarpeksi, joten niitä en kaipaa. Haluan että korjaatte asian tällä kertaa kunnolla. Jätän täten maksun maksamatta kunnes saan sen oikeaan osoitteeseen. Olen tarkistanut omila sivuiltani ja siellä näyttää olevan tiedot kunnossa. 


 


OIKEA LASKUTUS OSOITE ON:


 


EDIT: poistin viestistä yksityiskohtaiset asiakastiedot


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro alisahraravand ja tervetuloa Klaaniin :)


 


Editoin viestistäsi asiakastiedot yms pois, ihan suojatakseni sinua ja asiakkuuttasi sekä henkilöllisyyttäsi ja siksi että niiden julkaiseminen on Klaanin sääntöjen vastaista. Jotta saat asiasi kuntoon niin otahan yhteyttä virallisten asiakaspalvelukanavien kautta, Klaanissa keskustellaan asioista jotka eivät vaadi asiakastietoja --> Klaanin säännöt.


 


Laajakaistasi on avattu y-tunnukselle joten täältä löydät vaihtoehdot yritysasiakaspalvelun suuntaan --> linkki.


 


Sinulle on jos siis pahoiteltu ihan tarpeeksi joten minä en sitä tee enää mutta toivon että asiasi lopulta ratkeaa :)

Vastaa