mobiilivarmenne

  • 3 December 2016
  • 1 kommentti
  • 111 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

,miksi ihmeessä mobiilivarmennetta ei voi ottaa käyttöön nordean pankkitunnuksilla?olen käynyt 2 kertaa liikkeessä ottamassa käyttöön ja kummallakin kerralla oli ilm häiriö yhteyksissä eikä onnistunut,myyjä ei osannut sanoa miksi..

nyt mulla ei ole kuvallista henkkaria että voisin ottaa liikkeessä käyttöön ja omilta sivuilta ei onnistu kun nordea ei kelpaa....,huhhuh ei paljo vaikeemmaksi vois enää mennä....(palvelu oli jo käytössä vuoden mutta puhelinta uusiessa piti vaihtaa pienempi sim ja palvelu hävisi)


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@arttu1971 kirjoitti:

,miksi ihmeessä mobiilivarmennetta ei voi ottaa käyttöön nordean pankkitunnuksilla?olen käynyt 2 kertaa liikkeessä ottamassa käyttöön ja kummallakin kerralla oli ilm häiriö yhteyksissä eikä onnistunut,myyjä ei osannut sanoa miksi..


nyt mulla ei ole kuvallista henkkaria että voisin ottaa liikkeessä käyttöön ja omilta sivuilta ei onnistu kun nordea ei kelpaa....,huhhuh ei paljo vaikeemmaksi vois enää mennä....(palvelu oli jo käytössä vuoden mutta puhelinta uusiessa piti vaihtaa pienempi sim ja palvelu hävisi)




Huomenta @arttu1971!


 


Voit tällä hetkellä tunnistautua vain seuraavien pankkien verkkopankkitunnuksilla ottaaksesi Mobiilivarmenteen käyttöön:



  • S-Pankki

  • OP

  • Handelsbanken

  • Aktia


osoitteessa www.sonera.fi/mobiilivarmenne


 


Muistaakseni esimerkiksi Nordea-pankkia ei ole sen takia, koska sillä on korkeat palveluhinnat. Sen vuoksi joudut tekemään Soneran lähimmällä palvelupisteellä aktivoinnin.


 


Mikäli käytössäsi on ollut jo ko. palvelu ja puhelinnumero on sama niin voit tilata uuden PIN-koodin mikäli ole sen unohtanut:


www.sonera.fi/mobiilivarmenne > "Oletko unohtanut mobiilivarmenteen tunnusluvun?" :)


 


Ota yhteyttä 24/7 avoinna olevaan chat-asiakaspalveluun jonka löydät Omien Sivujen kautta, jos ongelma ei ratkea vieläkään tai vaihtoehtoisesti muiden kanavien kautta.


 


 

Vastaa