nordean asiakkaille ei mobiilivarmennetta?


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

olen vuoden odotellut että sais varmenteen taas käyttöön,millon nordean boikotti loppuu??????


3 kommenttia


@arttu1971 kirjoitti:

olen vuoden odotellut että sais varmenteen taas käyttöön,millon nordean boikotti loppuu??????




Sama tilanne ainakin ollut myös Elisalla ja DNA:lla, Nordea kai hinnoitellut itsensä ulos. Passi tai henkkarit (ajokortti ei enää kelpaa) mukaan ja Telia kauppaan mobiilivarmennetta hakemaan, niin ei tarvitse odotella.


@arttu1971 kirjoitti:

olen vuoden odotellut että sais varmenteen taas käyttöön,millon nordean boikotti loppuu??????




Moikka,
kyselin miten asia etenee ja syksyn mittaan pitäisi olla Nordean tunnistus mahdollista, joten jos et vielä käynyt henkkareiden kanssa meidän liikkeessä ja maltat vielä hetken odottaa, niin kohta pääset rekkaamaan mobiilivarmenteen :smileywink: .

Moi! Vähän tilanneinfoa tähän liittyen eli pyrimme saamaan Nordean tunnistuksen käyttöön syyskuun aikana, jonka jälkeen mobiilivarmenteen voi rekisteröidä Nordean pankkitunnuksilla. Sama pätee myös Säästöpankkiin 🙂 Pidetään sormet ristissä että aikataulu pitää, eikä tule mitään yllätyksiä enää matkan varrella.

Vastaa