@SaJoonas kirjoitti
Laskutussähköpostin vahvistusviesti kuuluu tilausprosessiin ja tilaus on tässä tapauksessa ehtinyt edetä siihen vaiheeseen, jossa tämä vahvistusviesti tulee lähetettäväksi. Ensimmäinen viesti viittaa selkeästi siihen, että numeronsiirto on peruttu onnistuneesti. Tätä kautta emme pääse asiakastietoihin käsiksi, mutta halutessasi siirron onnistunut peruuntuminen voidaan vielä vahvistaa asiakaspalvelumme kautta.
Ymmärrän että kuuluu tilausprosessiin.
Mutta tilaus ei kerinnyt vartissa menemään yhtään mihinkään.
Koska seuraavaksi olisi tullut viesti koska liittymä aukeaisi .
Teidän asianne on varmistaa että tilaus on peruuntunut, ei minun.
Ja tilausvaiheessakaan en antanut lupaa markkinointiin, joten voisitteko lopettaa roskapostin lähettämisen.
Tilauksen peruuntuessa myös se sähköposti, mikä on ilmoitettu ja minkä haluatte vahvistettavan, pitää teidän poistaa tiedoistanne, eikä käyttää sitä mainostarkoituksiinne. Varsinkaan kun olen kieltänyt erikseen roskapostauksenne.