omilla sivuilla häiriöitä?


  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia

Kun menen omille sivuille ja laskuihin, en näe laskujani lainkaan. Tulee vaan valkoista ruutua ja liilaa alapalkkia. Tämä alkoi kun sivut muuttuivat Teliaksi. Aikaisemmin pääsin aina omiin laskuihin. Olen tästä kirjoittanut myöskin asiakaspalvelun chattiin, en saannu koskaan vastausta. Seuraava liittymä taitaa olla Moi-liittymä. Ennen Telia on saannu multa 400€/vuosi riihikuivaa rahaa. Mutta sillä ei taida olla mitään merkitystä!


2 kommenttia

Käytätkö mitä nettiselainta? IE11 selaimella laskuarkistossa on vikaa ja se on tutkinnassa. Jos käytät tuota selainta niin voisitko testata toisella selaimella? Esim. Firefoxilla tai Google Chromella.

Käytän IE11:ta, en viitsisi käyttää muita selaimia, kun mun pitäisi päivittää ne. En ole käyttänyt googlen selainta moneen vuoteen. Minulla on IE11 ajantasalla. Aika kummallista ettei teillä Mikkisoftan selain toimi, kun on ihan kansainvälinen selain ja tarkoitettu nimenomaan Winds.-koneille. Olen kyllä kokeillu noita muitakin selaimia, mutta ovat niin virusherkkiä, minun koneelle on ainakin niitten kautta tullut viruksia. Aika kauan teillä kestänyt toi vika! 

Vastaa