Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jenvil_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

"Omat sivut"-asiointi ja Säästöpankki.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Haluaisin luoda tunnuksen päästäkseni asioimaan "Omilla sivuillani". Tämä ei kuitenkaan onnistu, koska teillä ei ole mahdollista tunnistautua Säästöpankin verkkotunnuksilla. Älytöntä. Voisitteko hoitaa asian, jotta myös me Säästöpankin asiakkaat voisimme näppärämmin hoitaa asiakkuuttamme? Minulla on nyt kohta pari vuotta ollut nettitikku ja laajakaista teiltä. Harkitsen asiakkuuden vaihtamista dna:lle tämän seikain takia ja lisäksi siksi, että ilmeisesti teidän asiakaspalvelunne kanssa ei voi asioida sähköpostitse, toisin kuin dna:n.

terveisin,
jenvil
5 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sonera ei tainnut päivittää järjestelmäänsä... Säästöpankit erosi vähän aikaa sitten Aktiasta, joten päivitystä odotellaan verkkopalveluihin...

Etkö ole aikaisemmin luonut verkkopankki tunnuksella Sonera tunnuksia, jolla pääsee näppärästi kirjautumaan Soneran omille sivuille ja hallinnoimaan kaikkia liittymiäsi ilman verkkopankki kirjautumista?
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
jenvil_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo tottakai olen luonut tunnukset. Muuten vaan tässä aiheesta valitan...

No tosi asiassa; en ole luonut, koska ei ole aiemmin ollut tarvetta hallinnoida asioitani. Netti on toiminut ja olen laskun maksanut ajallaan.

jenvil
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jenvil!

Kiitos viesteistäsi. Sonera Omien Sivujen verkkotunnistautumisessa on ollut ongelmia Aktian, Säästöpankin ja POP-pankkien asiakkailla. Harvinainen häiriötilanne on saatu poistettua 13.11.2014.

Oletko vieläkään saanut luotua Sonera Tunnusta? Oletko kokeillut eri selaimilla (esim. Mozilla Firefox, Internet Explorer).
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jenvil_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Oliko ensimmäisen viestini kysymys noin epäselvä?

Siis: En ole todellakaan pystynyt luomaan tunnusta "Omille sivuille", koska tunnusta luodessa täytyy tunnistautua verkkopakkitunnuksilla, eikä siellä ole LAINKAAN mahdollisuutta tunnistautua Säästöpankin tunnuksilla tällä hetkellä.

Tämä ongelma ei siis liity millään tavalla häiriötilanteen hoitamiseen tai siihen, mitä selainta käytän. Onko meille Säästöpankin asiakkaille tulossa mahdollisuus tunnistautua tähän palveluun ja jos on, niin milloin? Koska jo ei ole tulossa piakkoin, niin vaihdan suosiolla dna:han.
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jenvil!

Kiitos viestistäsi. Testasin itsekin Sonera Tunnuksen luomista ja ainakin tällä hetkellä vaihtoehtona on myös Säästöpankin logo, joka on toinen logo vasemmalta ja kuvaakohan logo vihreää puuta.

Toivottavasti olet jo onnistunut luomaan Sonera Tunnuksen vai löytyykö Säästöpankin logoa vieläkään tai saatko jonkin virheilmoituksen?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut