Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sallaki91
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

sonera simppeli

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
hei. sain tänään uuden sim kortin ja aktivoin sen,netti toimii mutta ei voi soittaa.. missä vika?
12 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3938 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei sallaki91!

 

Ota yhteyttä Soneran Asiakaspalveluun Omien Sivujen Chatin kautta tai Facebookin/twitterin kautta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

Täällä Klaanissa ei voida hoitaa asiakkaan tunnistaumista vaativia asioita. Tietenkin voit kokeilla vielä käynnistää puhelin uudestaan, jos vaikka soittaminenkin alkaisi pelittää 😉

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Janikaa93
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei haluaisin kysyä että miksi minulle tuli tekstiviesti että saldorajasi on täyttynyt voit ladata saldoa?! Ja onko tää simppeli liittymä joku prepaid
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3938 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei Janikaa93 ja tervetuloa Klaaniin!

 

Sonera Simppeli liittymä ei ole prepaid liittymä. Olisiko sinun liittymään laitettu lisäpalveluna mahdollisesti saldoraja? Silloin voi tulla ilmoitus tekstiviestinä saldorajan täyttymisestä : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Saldopalvelut?id=1239

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
irritus
Konkari ☆
  • 605 custom-general.kudos
  • 1124 custom-general.replies
  • 90 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Simppeli ei ole prepaid, mutta saldoa voi ladata sekä Soneran prepaid- että laskuliittymiin.

 

Laskuliittymissä saldolatausta voi hyödyntää saldorajan tilapäiseen ohittamiseen. Tai sitten ihan vain huvin vuoksi.

sallaki91
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

latasin simppeli liittymään saldoa mutta ei voi vieläkää soittaa

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 854 custom-general.kudos
  • 1239 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@sallaki91 Mikäs on tilanne tällä hetkellä, onnistuuko puhelut jo? Sinulla on ilmeisesti käytön mukaan laskutettava Simppeli liittymä jolla voi soittaa ja lähettää viestejä vasta saldon latauksen jälkeen. Mitä kautta teit latauksen, R-kioskin latauslipukkeella vai verkkolatauksena? Jos teit latauksen netin kautta, muistithan painaa "palaa myyjän palveluun" -painiketta? Muutoin saldon siirtyminen liittymälle kestää useamman päivän.

Tarvittaessa kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme, jotta asiaa voidaan selvittää. Yhteystiedot löydät täältä

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
sallaki91
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

hei.latasin sonera sovelluksen avulla eikä latausbonusta ole tullut

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 854 custom-general.kudos
  • 1239 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@sallaki91 kirjoitti:

hei.latasin sonera sovelluksen avulla eikä latausbonusta ole tullut


Eli sinulla on ollut käytössä Prepaid Lataussovellus? Entä oletko tarkistanut että tuo lataamasi summa on lähetyt tililtäsi tai kortilta, riippuen siitä mitä maksutapaa käytit?

 

Mitään erillistä bonusta ei pitäisikään tulla vaan ainoastaan se summa jonka olet ladannut. Jos ladattu summa ei ole siirtynyt liittymälle, suosittelen edelleen että olet yhteydessä Asiakaspalveluumme. Olisiko sinulla vaikka mahdollisuus lainata jonkun tuttavan puhelinta että puhelu onnistuisi. Jos ei, voit toki laittaa meille myös Facebookin kautta yksityisviestiä niin sielläkin asiaa voidaan hoitaa eteenpäin.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
sallaki91
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

hei. nyt tuli tenkkapoo nettipaketista. eli mulla meni nettipaketti täyteen,miten saan uudelleen nettipaketin