Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
risto1113
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

sonera viihde ja windows-puhelin

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

latasin kaupasta sonera viihdepaketin

 

kun yritän katsoa ohjelmaa, antaa laite ilmoituksen:

virhe videotiedostossa. yritä uudelleen

virhekoodi:Cb3102

 

olen yrittänyt

katkaissut viran

 

ei vaan onnistu.

 

Lataus kyllä onnistui WIN 8... tabletille, sekä android tabletille

 

4 vastausta
Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voitko kertoa Windows-puhelimesi tarkan merkin ja mallin? Kokeile myös vielä poistaa Viihde-sovellus ja asentaa se uudelleen.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Pulsar99
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 

Minuakin piinaa virhekoodi Cb3102.

 

Heti kanavan katsomisen aloittamisen jälkeen tulee "Toisto keskeytyi" -> "Yritä uudelleen". Kun yrittää uudelleen muutaman kerran tulee "Virhekoodi Cb3102". Videoiden katsominen ei ole vielä kertaakaan onnistunut.

 

Minulla on käytössä Lumia 930. Asensin 'Sonera Viihde' -sovelluksen uusiksi ja käynnistin laitteen uudelleen. Nämä toimenpiteet eivät auta asiassa. Missä vika?

 

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onpas outo juttu. Jos perustoimenpiteet eivät tosiaan auta, jätä vikailmoitus Omilta Sivuilta tai soita vikapalveluun 0206 90101, niin selvitetään toki asiaa tarkemmin.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Pulsar99
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään videot alkoivat toimimaan minun Lumia 930:n viihdesovelluksessa. Toivottavasti toimivat jatkossakin.