spotify premium kanssa ongelmia


Hei,
Mikä neuvoksi, ennen joulua sain teiltä tekstarin spotify premium edusta 3 kk ilmaiseksi jonka jälkeen sopimus jatkuu maksullisena. Otin edun käyttööni ja olenkin ollut siihen tyytyväinen. Nyt kun aloin kuuntelemaan spotifyta en enää olekaan premium käyttäjä vaan free käyttäjä? Viime viikolla premium toimi aivan normaalisti. Viestissä minulle soneran asiakkaana luvattiin 3KK ILMAINEN KOKEILUJAKSO josta on tähän päivän mennessä kulunut vasta reilu kuukausi. Ja käsittääkseni tilauksen tulisi myös tämän jälkeen jatkua teidän kauttanne mutta vain maksullisena ja lisättynä puh laskuun? Mikä neuvoksi?
T. Ärsyyntynyt

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@sarppuli29 kirjoitti:
Hei,
Mikä neuvoksi, ennen joulua sain teiltä tekstarin spotify premium edusta 3 kk ilmaiseksi jonka jälkeen sopimus jatkuu maksullisena. Otin edun käyttööni ja olenkin ollut siihen tyytyväinen. Nyt kun aloin kuuntelemaan spotifyta en enää olekaan premium käyttäjä vaan free käyttäjä? Viime viikolla premium toimi aivan normaalisti. Viestissä minulle soneran asiakkaana luvattiin 3KK ILMAINEN KOKEILUJAKSO josta on tähän päivän mennessä kulunut vasta reilu kuukausi. Ja käsittääkseni tilauksen tulisi myös tämän jälkeen jatkua teidän kauttanne mutta vain maksullisena ja lisättynä puh laskuun? Mikä neuvoksi?
T. Ärsyyntynyt

Hei sarppuli29 ja tervetuloa Klaaniin! Ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka omien sivujen chatin kautta ja kysy tuosta Spotify Premiumin vaihtumisesta freeksi kesken kaiken : https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/

 Morjes  ja tervetuloa minunkin puolestani Klaaniin :)


Ihan mielenkiinnosta tätä keissiä kohtaan, miltä tuo Spotify näytti sinulla Omilla Sivuilla? Oliko se siellä aktiivisena? Auttaisiko ollenkaan jos kokeilisit kirjautua ulos Spotifystä ja kirjautua takaisin sisään niillä kampanjan käyttöönotossa luomillasi tunnuksillasi Spotify Premiumiin? Vai löytyikö tähän sinun ongelmaasi jo ratkaisu toisaalta?

Moi! Joo ongelmaan löytyi ratkaisu, oli ilmeisesti yhteys tuohon viime viikolla tapahtuneeseen käyttökatkoon. Ei auttanut tuo kirjautumisjuttu sitä kokeilin asiakaspalvelun ohjeistuksesta, alkoi pelittään kun asiakaspalvelu päivitti spotifytilauksen uudelleen. Superkiitos soneran puhelinasiakaspalvelijalle, aivan mahtavaa asiakaspalvelua kyseinen mies soitti kahteen otteeseen takaisin että alkoihan varmasti palvelu toimimaan! 🙂

Oikein hyvä kuulla! :):) Ja mahtavaa huolenpitoa asiakasneuvojalta, noin sitä pitää! Satutko muistamaan tämän nimeä? Voisin pistää positiivista palautetta puolestasi tälle. Sellaiset aina piristää! Nimen voi laittaa minulle privaviestillä, jos satut muistamaan :)

Meillekin tuli ilmoitus, että ilmainen kolmen kuukauden spotify-etu päättyy 9.2. vaikka tilasin sen 5.12. Mut kirjoittelin tästä Soneran facebookissa, joten jospa se hoituisi sitä kautta kuntoon. Laitoin yv:nä tarkemmat tiedot.

Joko sait  vastauksia Facebookista? Siellä on ollut nyt pienoista ruuhkaa, mutta jokainen viesti käsitellään läpi ja vastataan :)

Otin yhteyttä chatin kautta ja asian pitäisi olla kunnossa - eli spotify-etua jatkettiin eteenpäin jonkun verran. Nyt vaan ihmetyttää, että miksi Omilla sivuilla edelleen lukee kyseisen liittymän kohdalla että "spotify-etusi on päättymässä". Tuleeko siitä nyt seuraavaan laskuun 9,90 euroa vai ei, jää nähtäväksi. Chat-keskustelusta on jo pari päivää, joten luulisi että sivu olisi jo päivittynyt. 

 

 

Minulle kävi aivan samalla tavalla. Luvattiin 3 kuukaudeksi Premium, mutta alle kuukauden päästä se oli muuttunut Freeksi. Olin yhteydessä asiakaspalveluun, josta luvattiin uusimislinkki lähettää. Sitä ei kuulunut, ja aloin kyselemään lisää. Nyt selvisi, etten voikaan saada Spotify Premiumia ollenkaan (vaikka se minulla kuukauden verran jo oli, ja sitä ennen olin 3 vuotta itse tilannut sitä) Ilmeisesti sen takia, kun on merkintä luottotiedoissa, niin en voi saada mitään lisäpalveluita mitä minulle on luvattu.

 Muuttuiko Omilla Sivuilla tiedot vai vieläkö ne ovat siellä kuten kirjoitit aikaisemmin? Onko tullut jo laskua? Tuosta voi olla meihin uudelleen yhteydessä, jos haluat uudelleen tarkistaa tilanteen.


 


Hei  ja lämpimästi tervetuloa Klaaniin :) 


Jos luottotiedot ovat menneet niin maksullisten lisäpalveluiden tilaaminen (vaikkakin kampanja on päällä, mutta se muuttuisi automaattisesti laskuttavaksi kampanjan jälkeen) onnistuu vain ennakon tai takuumaksun maksamalla. Jos haluat tilata tai tarkistaa tuon maksun niin voit pyytää tätä asiakaspalvelustamme.


 


 


@SeleneR kirjoitti:

@Aarina Muuttuiko Omilla Sivuilla tiedot vai vieläkö ne ovat siellä kuten kirjoitit aikaisemmin? Onko tullut jo laskua? Tuosta voi olla meihin uudelleen yhteydessä, jos haluat uudelleen tarkistaa tilanteen.

 

 


Edelleen näkyy ko. liittymän kohdalla teksti, että Spotify-etusi on päättymässä, mutta saldoerittelyssä on maininta, että se päättyy vasta 9.4. eli maksua ei peritä vielä. 

Mä pistän tuosta Omien Sivujen näkymästä palautetta eteenpäin. Siellä on jonkinlaista viivettä näissä päivityksissä nähtävästi, ainakin nyt omille silmille on tullut pari vastaavanlaista vastaan 🙂

@SeleneR kirjoitti:
Mä pistän tuosta Omien Sivujen näkymästä palautetta eteenpäin. Siellä on jonkinlaista viivettä näissä päivityksissä nähtävästi, ainakin nyt omille silmille on tullut pari vastaavanlaista vastaan :)

Joo, edelleenkin siellä lukee se teksti. Mut palvelu on voimassa huhtikuulle asti joka tapauksessa, vaikka se "varoitusviesti" näkyy siellä yhä. 

Vastaa