Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 497 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

telia rahoituksen laskutusmaksu

 En voi ymmärtää miksi semmonen oli  laitettu  vaikka uus  sähköpostiosoitteeni on  rahotuksen sivuilla

ja vaikka ei oliskaan niin  ei kai telia  voi  yksipuolisesti päättää  ewttä lähettävät paperilaskun  kai se on asiakkaan vastuulla että laskutus osoite on oikein 

 telian chatissä on  niin  pitkäjono  ettei ainakaan vielä viitti jonotella muutenkin  jonotus aoka muuttuu   kokoajan välillä  asiakkaat ennen mua nousee ei hyvä😡.

22 vastausta
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 123 custom-general.kudos
  • 450 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions


@MMALINEN  kirjoitti:

 En voi ymmärtää miksi semmonen oli  laitettu  vaikka uus  sähköpostiosoitteeni on  rahotuksen sivuilla

ja vaikka ei oliskaan niin  ei kai telia  voi  yksipuolisesti päättää  ewttä lähettävät paperilaskun  kai se on asiakkaan vastuulla että laskutus osoite on oikein 

 telian chatissä on  niin  pitkäjono  ettei ainakaan vielä viitti jonotella muutenkin  jonotus aoka muuttuu   kokoajan välillä  asiakkaat ennen mua nousee ei hyvä😡.


Oliko tämä saamasi lasku ensimmäinen rahoituksella ostetun tuotteen lasku? Telia Financen ensimmäinen lasku on aina paperilasku. Tämä ensimmäinen paperilasku on ilmainen, ja se lähetetään asiakkaan Väestörekisterikeskuksesta löytyvään viralliseen kotiosoitteeseen. Ensimmäisen laskun jälkeen laskutustapaa voi muuttaa valitsemalla sähköpostilaskun tai e-laskun. Laskutusosoitetta voi muuttaa Omilla Sivuilla (Minun Telia → Rahoitustuotteet → "Hallinnoi asetuksia").

| Telia Yhteisön moderaattori |
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 497 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ei ollu      muuttu paperilaskuksi kun   taloyhtiönetti meni  elisalle huomasin että oli  muutettu  laskutusmuodoksi paperi   kai tässä on  kyse siittä et telia  kuvittelee että  mulla ei ole sähköpostia  kun  telian osote poistuu  .

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 497 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

 Chatissä  olis  tarvinnu  kaikki  tiejot osotetiedot    laitteen tiedot  henkilötiedot sun muun 

  en lähtenyt ettiin   turha toi  chatti  jos   tää on näin vaikeeta

 muun tekeen kirjallisen reklamaation periaate syistä  ja alan  poikotoimaan teliaa   ja maksan   tyon lopun  rahotus laskus kerralla pois reilu  satanen  voin vielä laittaa vähän extraa  että oote tyytyväisiä telialla   TÄÄ EI OLE HYTVÄÄ PALVELUA 😡.

PS.Mitä kautta voi irtisanoa telian asiakkuuden kun  lasku on maksettu 

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 123 custom-general.kudos
  • 450 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions


@MMALINEN  kirjoitti:

Ei ollu      muuttu paperilaskuksi kun   taloyhtiönetti meni  elisalle huomasin että oli  muutettu  laskutusmuodoksi paperi   kai tässä on  kyse siittä et telia  kuvittelee että  mulla ei ole sähköpostia  kun  telian osote poistuu  .


Tämän muutoksen ei kyllä pitäisi vaikuttaa rahoitustuotteiden laskutustapaan. Telia Financen laskuilla laskutetaan vain rahoituksella ostetuista laitteista, eikä laskutustapa ole kytkönnäinen esimerkiksi liittymä- ja nettilaskuihin. Olisikohan tässä mahdollisesti voinut käydä niin, että Rahoitusportaalissa tuo sähköpostilaskutuksen osoite on ollut esimerkiksi Telian pp.inet-loppuinen laajakaistasähköposti, joka on poistunut siinä samassa, kun Telian laajakaista on vaihtunut toisen palveluntarjoajan nettiin? Kun sähköposti on poistunut, niin tuo lasku on sittemmin tullut paperitse?

 

Kävitkö katsomassa, että oliko tuolla rahoitusportaalissa nyt laskutustavaksi valittu sähköpostilasku oikeaan osoitteeseen?

| Telia Yhteisön moderaattori |
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 123 custom-general.kudos
  • 450 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions


@MMALINEN  kirjoitti:

 Chatissä  olis  tarvinnu  kaikki  tiejot osotetiedot    laitteen tiedot  henkilötiedot sun muun 

  en lähtenyt ettiin   turha toi  chatti  jos   tää on näin vaikeeta

 muun tekeen kirjallisen reklamaation periaate syistä  ja alan  poikotoimaan teliaa   ja maksan   tyon lopun  rahotus laskus kerralla pois reilu  satanen  voin vielä laittaa vähän extraa  että oote tyytyväisiä telialla   TÄÄ EI OLE HYTVÄÄ PALVELUA 😡.

PS.Mitä kautta voi irtisanoa telian asiakkuuden kun  lasku on maksettu 


Suosittelen käyttämään chattia, kun on jo valmiiksi kirjautunut Omille Telian sivuille verkkopankki- tai Telia-tunnuksilla. Tällöin olet valmiiksi tunnistautuneena, eikä asiakastietoja ole tarpeen kysyä. Jos chatin avaa kirjautumatta, niin asiakastiedot kysytään sen vuoksi, jotta voidaan saada varmennus siihen, että asioidaan oikean henkilön kanssa. 

 

Telia Financen luottosopimuksen irtisanominen ja luottotilin sulkeminen onnistuu siinä vaiheessa, kun luottosi on kokonaan maksettu. Asiasta on lisätietoa Telia.fi sivustolla. 

| Telia Yhteisön moderaattori |
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 497 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

 


@HannaSu  kirjoitti:

 

Suosittelen käyttämään chattia, kun on jo valmiiksi kirjautunut Omille Telian sivuille verkkopankki- tai Telia-tunnuksilla. Tällöin olet valmiiksi tunnistautuneena, eikä asiakastietoja ole tarpeen kysyä. Jos chatin avaa kirjautumatta, niin asiakastiedot kysytään sen vuoksi, jotta voidaan saada varmennus siihen, että asioidaan oikean henkilön kanssa. 

 

Telia Financen luottosopimuksen irtisanominen ja luottotilin sulkeminen onnistuu siinä vaiheessa, kun luottosi on kokonaan maksettu. Asiasta on lisätietoa Telia.fi sivustolla. 


En tiedä oliko mun virhe se että sanoin

Että mun puhelinnumero ei ole se mikä on tiedoissa

Ja olin kyllä kirjautuneena.

 

Edit HannaSu: korjattu lainausta

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 497 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Tarkistin mun keskustelu on viesteissä

Eli olen ollu kirjautuneena.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 123 custom-general.kudos
  • 450 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions


@MMALINEN  kirjoitti:

 


@HannaSu  kirjoitti:

 

Suosittelen käyttämään chattia, kun on jo valmiiksi kirjautunut Omille Telian sivuille verkkopankki- tai Telia-tunnuksilla. Tällöin olet valmiiksi tunnistautuneena, eikä asiakastietoja ole tarpeen kysyä. Jos chatin avaa kirjautumatta, niin asiakastiedot kysytään sen vuoksi, jotta voidaan saada varmennus siihen, että asioidaan oikean henkilön kanssa. 

 

Telia Financen luottosopimuksen irtisanominen ja luottotilin sulkeminen onnistuu siinä vaiheessa, kun luottosi on kokonaan maksettu. Asiasta on lisätietoa Telia.fi sivustolla. 


En tiedä oliko mun virhe se että sanoin

Että mun puhelinnumero ei ole se mikä on tiedoissa

Ja olin kyllä kirjautuneena.

 

Edit HannaSu: korjattu lainausta


Aivan. Voikin olla, että nuo asiakastiedot esimerkiksi tämän puhelinnumeronne osalta haluttiin varmistaa ajan tasalle, kerran jos se oli muuttunut. 

 

Mitä tulee tuohon Telia Financen laskutustapaan, niin sen pääsee tarkistamaan tuolta Rahoitusportaalista. Sieltä voisi katsoa, onhan sähköpostilasku nyt käytössä ja osoite siellä varmasti oikein. 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori |
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 497 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Maksoin nyt loppuysumman  pois niin voin loppuviikolla sulkee tilin parempi näin kun on asiat tehty niin vaikeeksi muita juttujahan mulla ei telialla enään ollukaan  .