Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64273
Kirjoituksia 174813

tilaus ilman lupaa



Highlighted

tilaus ilman lupaa

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

tilaus ilman lupaa

1/16

tänään sitten minulle soitettiin ja sanottiin tekevän päivityksia, kysyttiin henk tunnuksia ja epäilin jos silloin, sanoin kuitenkin, höpötti uudesta tilauksesta ja minä ihan topakasti sanoin että mitään ei minulle tarvii vaan entiset pelaa hyvin, sanoi kuitenkin tekevänsä ja onhan siinä 14 pv peruutus aika, sanoin että ei käy, laita tuo esityksesi sähköpostiini niin tutkin sen ajan kanssa ja käyn itse telian liikkeessä jos jotain tarviin. ähköpostia ei kuulunut, otin teliaan yhteyttä ja siellä näkyi että minulle oli tilattu kodin uusi yhteys ja maksut perään! eikä sitä voinut kuulema perua heti vaikka vaadin sitä. huijarit siis soittelevat ja tekevät tilauksia telian sivuilla ollessaan koska siellä näkyi soitto ja tilaus. mihin voi enää luottaa!!

15 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 247 kpl

11/16

Tarjouksen KIRJOITTAMINEN vie aikaa? Voi päätyä jollekin muulle? Just...

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

12/16

Partiolaiset taas tahallaan sekoittavat asiakaspalvelun ja puhelinmyynnin. Ja s tässähän ei ollut kyse siitä että asiakas olisi halunnut tilatun palvelun peruuttaa vaan siitä että hänelle kytkettiin lupaa kysymättä palvelu.

Mutta niin kauan kuin tätä puhelinmyyntiä ei viranomaiset kiellä, niin tämä touhu jatkuu. 

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 931 kpl

13/16

Ei, en sekoittanut tahallani mitään vaan vastasin ainoastaan kysymykseen: "Kysymys siis oli siitä miksi tarjousta ei saa kirjallisena."

Toki on ikävää ja harmillista että ketjun aloittajalle on kirjoituksen mukaan kytketty palvelu ilman lupaa. Niin se ei saisi todellakaan mennä. Onneksi puhelu voidaan kuunnella jos hän lähettää tarkemmat asiakastiedot yksityisviestillä kuten meidän ensimmäisessä vastauksessa neuvottiinkin. Näin päästään tutkimaan mitä tuossa on tarkalleen ottaen tapahtunut. 

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

14/16

Se että telia soittaa asiakkaalle ei ole asiakaspalvelua eikä 'tuotteista kertomista'. Se on yksiselitteisesti puhelinmyyntiä ja sen ei kaiken järjen mukaan pitäisi olla asiakaspalvelusta pois.

Jos ette olisi markkinaosuustaistelussanne kadottaneet hyviä kauppatapoja ja moraalia niin ei tarvitsisi jälkikäteen puheluita kuunnella.

Teleoperaattoreiden ja sähköyhtiöiden myyjiin kannattaa suhtautua samalla varauksella kuin siihen alakoulun luokkakaveriin joka vuosien jälkeen soittaa houkutellakseen mukaan verkostomarkkinointikusetuksen.

 

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

15/16

Kiitos kaikille kantaa ottaneille. Puhelu on nyt kuunneltu ja sain siitä lyhyen selostuksen telialta puhelimitse. Mielestäni ainut jolla perusteella katsottu tilaus puoleltani selväksi on sana "jaa". Sanoin että myyjä oli niin tyrkyttävä ja pakottava että jotain piti sanoa. Tuo yksi sana siis riitti tilauksen tekemiseen. Nyt kone postissa enkä puutu siihen enää millään lailla, sanoivat tänä aamuna että kuluja ei minulle tule vaikka onhan ne soittokulut ja entäs tämä vaiva ja hätä. Tiedoksi toisille että telian sivuilla omat tiedot voi ruksata myyntikiellon soittajille tai ainakin puhelimessa on nappi josta se sulkeutuu joten ei tarvitse kuunnella päällehyökkääviä myyjiä. Olen jo ikäihminen eikä sellainen töykeys kuulu tapoihini mutta nyt on sekin opeteltava jotta täällä voi vielä elää rauhassa kun asiansa hoitaa.

Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 390 kpl

16/16

@Johtava  kirjoitti:

Se että telia soittaa asiakkaalle ei ole asiakaspalvelua eikä 'tuotteista kertomista'. Se on yksiselitteisesti puhelinmyyntiä ja sen ei kaiken järjen mukaan pitäisi olla asiakaspalvelusta pois.

Jos ette olisi markkinaosuustaistelussanne kadottaneet hyviä kauppatapoja ja moraalia niin ei tarvitsisi jälkikäteen puheluita kuunnella.

Teleoperaattoreiden ja sähköyhtiöiden myyjiin kannattaa suhtautua samalla varauksella kuin siihen alakoulun luokkakaveriin joka vuosien jälkeen soittaa houkutellakseen mukaan verkostomarkkinointikusetuksen.

 


Itse olen jutellut aiheesta useamman mainonnasta ja markkinoinnista perillä olevan kanssa. On hyvin veteen piirretty viiva, milloin ollaan markkinoimassa palvelua tai tuotetta ja milloin ollaan hoitamassa asiakassuhdetta. Se on totta, että myyjällä on oltava pelisilmää, miten eri tilanteissa toimia.

 

Hyvä, että @kukaties ongelma on nyt ratkennut.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.