Hei,
minulle soitti tänään klo 9.18 naispuolinen puhelinmyyjä. Antaisin hänen huonosta käytöksestä palautetta, missä tämän voi tehdä?
Hän yritti kaupata minulle kiinteää laajakaistaa. Minulla on jo nettitikku, jota tarvitsen, koska käytän nettiä paljon kodin ulkopuolella. Ilmaisin hyvin selvästi, että minulla ei ole tarvetta eikä halua ostaa kyseistä uutta nettiä. Hän alkoi selittää minulle hyvin alentavaan sävyyn, että hän kyllä vahvasti suosittelisi tätä nettiä. Vastasin kerta toisensa jälkeen kohteliaasti, että en halua sitä. Hän vain jatkoi kyselyä ja inttämistä. Aloin oikeasti ahdistua tästä. Lopulta hän pyysi sähköpostiosoitettani, jotta voisi lähettää sinne TILAUSVAHVISTUKSEN!! Olin tässä vaiheessa todella monta kertaa sanonut, että en halua tilata mitään. Siis aivan järkyttävää asiakaspalvelua! Sanoin silloin hänelle, että olen nyt vaikka kuinka monta kertaa sanonut, että en halua tilata mitään, että voisiko hän nyt vähitellen uskoa. Hän vastasi taas hyvin alentavaan sävyyn, että olenko nyt ymmärtänyt varmasti kaiken ja onko jokin nyt epäselvää ja jatkoi tilauksen inttämistä. Vastasin että kaikki on hyvin selvää, hyvää päivänjatkoa ja moi moi. Sitten laitoin päälle. Tämän jälkeen purskahdin itkuun, koska oli niin nöyryytetty olo.
En tiedä onko mahdollista selvittää, kuka tämän soiton teki. Se tuli numerosta 0207417911.
Olen kauan ollut soneran asiakas, mutta nyt taidan miettiä vaihtamista. Ja aion varoittaa kaikkia tuttujani tällaisesta kohtelusta. Mielestäni asiakkaan ei tarvitse koskaan perustella teille miksi ei halua tilata uusia palveluita. Tällaista kohtelua en voi hyväksyä!