uusien tunnuksien luominen Minun Telia -palveluun tökkii

  • 2 October 2019
  • 7 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Olen yrittänyt päästä sisään Minun Telia appiin, mutta jotain en nyt käsitä. Taustana on, että palasin parin kymmenen vuoden tauon jälkeen Telialle (joskus ollut Telen asikas kaukaisessa menneisyydessä). Appi oli helppo asentaa ja uuden tunnuksen luominen pankkitunnuksilla meni siihen asti hyvin, kun olin saanut tunnistautumisen pankin päästä onnistumaan. Sen jälkeen paluu tapahtui Telian sivuille niin kertoi, että Minun Telia -tunnusten luonti onnistuu vain liittymän omistajalta. Minä olen liittymän omista Telialla ( kaksikin kappaletta liittymiä tuli allekirjoitettua Telialla eilen) Pääsenkö vasta käyttämään Minun Telia -palvelua myöhemmin, kun virallinen siirto 9.10. kännykkäliittymälleni on tapahtunut? Onhan minulla jo alkanut mobiililaajakaista liittymä 1.10. toimimaan. Mitä asiaa en nyt ymmärtänyt tunnusten teossa oikein? Auttakaa vanhaa!


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Valiotyyppi ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Olet varmaan yrittänyt ihan oikein luoda Telia tunnuksia : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/kirjautuminen-liittyman-yhdistaminen


 


Kyseessä on luultavasti juurikin tuo numeron virallinen siirto, laitan myös Telialle viestiä että vastaisivat tähän.

Kiitos nopeasta vastauksesta! Täällä yhteisössä selvästikin kuunnellaan ja autetaan toisia! Yritän selvitä kirjautumis ongelmasta odottelemalla asian ratkaisua tulevaisuudessa, kun toinenkin liittymistäni on siirtynyt telialle. Olisi ollut hauska vaan heti päästä testaamaan Minun Telia -palvelun käyttämistä. Jos asia ei ratkea myöhemmin niin infoan myös tänne yhteisöön.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Valiotyyppi@  kirjoitti:

Kiitos nopeasta vastauksesta! Täällä yhteisössä selvästikin kuunnellaan ja autetaan toisia! Yritän selvitä kirjautumis ongelmasta odottelemalla asian ratkaisua tulevaisuudessa, kun toinenkin liittymistäni on siirtynyt telialle. Olisi ollut hauska vaan heti päästä testaamaan Minun Telia -palvelun käyttämistä. Jos asia ei ratkea myöhemmin niin infoan myös tänne yhteisöön.


Telia Yhteisössä tosiaan autetaan toinen toisiamme ja joskus tulee tilanne, missä huomataan täällä Telian puolella, että pitäisi tehdä meille Häiriöilmoitus asiasta. Siellä saattaa olla bitti poikittain tietokannan puolella, minkä takia saat herjaa. Voit tehdä meille yhteydenottopyynnön Häiriöilmoituksiin

 

Voit myös soittaa puh. 020 690 400 (mpm/pvm) mistä pääsee myös Häiriöilmoitusten puolelle asiakaspalvelun käännön kautta. Korjataan kirjautumisongelma ripeästi sen jälkeen, niin pääset sovelluksen kautta sekä sivustomme kautta näkemään liittymäsi ja palvelusi kätevästi. Sekä tarvittaessa tehdä sieltä edukkaammin toimenpiteitä liittymien osalta, jopa maksutta. Toivotan myös sinulle lämpimästi tervetuloa asiakkaaksemme :smileyhappy:

Hei! Nyt sainkin Minun Telia -palvelun tunnukset toimimaan! Siinä kesti neljä päivää ennen kuin palvelu antoi kirjautua pankkitunnuksilla. Eli siinä näyttää olevan vajaan viikon viive sitä, kun ottaa itselleen Telian liittymän, niin pääsee käyttään minun Telia palvelua. Toivomuksena olisi, että tuota viivettä saisi pienennettyä (jos se on teknisesti mahdollista.) Ainut hankaluus mikä tästä minulle jäi on se, että nyt minulla on kahdet eri tunnukset Teliaan. Nämä millä nyt kirjoitan yhteisöön ja uudet Minun Telia tunnukset. Palvelu ei antanut käyttää samaa käyttäjätunnusta, jonka olin rekisteröinyt tänne yhteisön koska se oli jo käytössä toisella käyttäjällä (elikkä minulla). Hyvä juttu kuitenkin, että asia on nyt hoidossa ja pääsen käyttämään Minun Telia palvelua! Ensituntuma palvelusta, että onpa freesi ja informatiivinen käyttöliittymä! 

Voisitko @Valiotyyppi laittaa Yhteisömanagerille @TeroRe lle yksityisviestiä? Onnistuu muokata tiedot niin, että sulla on vain yksi tunnus. Sopii sitten molempiin :smileyhappy:


@Valiotyyppi@  kirjoitti:

Olen yrittänyt päästä sisään Minun Telia appiin, mutta jotain en nyt käsitä. Taustana on, että palasin parin kymmenen vuoden tauon jälkeen Telialle (joskus ollut Telen asikas kaukaisessa menneisyydessä). Appi oli helppo asentaa ja uuden tunnuksen luominen pankkitunnuksilla meni siihen asti hyvin, kun olin saanut tunnistautumisen pankin päästä onnistumaan. Sen jälkeen paluu tapahtui Telian sivuille niin kertoi, että Minun Telia -tunnusten luonti onnistuu vain liittymän omistajalta. Minä olen liittymän omista Telialla ( kaksikin kappaletta liittymiä tuli allekirjoitettua Telialla eilen) Pääsenkö vasta käyttämään Minun Telia -palvelua myöhemmin, kun virallinen siirto 9.10. kännykkäliittymälleni on tapahtunut? Onhan minulla jo alkanut mobiililaajakaista liittymä 1.10. toimimaan. Mitä asiaa en nyt ymmärtänyt tunnusten teossa oikein? Auttakaa vanhaa!


Sama ongelma pankkitunnistautumisen jälkeen palaa aina samaan kysymykseen mihin tarvitaan tunnukset

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei @Unskipe12 ja tervetuloa Yhteisöön! :)

Kerrotko hieman tarkemmin mitä tarkoitat tuolla samaan kysymykseen palaamisella? Eli pääsetkö tekemään pankkitunnistautumisen ihan normaalisti ja sen jälkeen tapahtuu mitä?

Vastaa