Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Osallistu haastatteluun.jpg

 

 

Haluaisitko olla mukana parantamassa asiakaskokemusta? Etsimme kuutta eri-ikäistä testiasiakasta ostamaan testimielessä tietyt palvelumme ja raportoimaan kokemuksista tänne Yhteisöön. Hyödynnämme raportteja uusien palveluiden tilausprosessin kehittämisessä. Meillä on oma näkemyksemme siitä, mitä ja miten asioita voisi parantaa, mutta tarvitsemme kehittyäksemme myös sinun näkökulmasi.

 

**EDIT 8.1. Nopeasta aikataulusta huolimatta testaajat on valittu ja testit ovat jo käynnistyneet. Kiitos kaikille halukkaille :)**

 

Pääset siis vaikuttamaan asiakaskokemukseen ja saat vielä vaivanpalkaksi S-ryhmän 50 euron lahjakortin. Hyvitämme palveluiden tilaamisesta aiheutuvat kulut jälkikäteen, eli testaaminen on sinulle maksutonta.

 

Homma pähkinänkuoressa

 

  • Etsimme testiasiakkaita ostamaan alla mainitut liittymät ja raportoimaan kaikesta niiden hankinnassa ja käyttöönotossa ilmenevistä asioista:
    • Matkapuhelinliittymä
    • Mobiililaajakaistaliittymä
  • Liittymät tulee ostaa vähintään kahdesta seuraavasta paikasta, mutta mielellään kaikista kolmesta:
    • Netistä ==> Telian verkkokauppa
    • Myymälästä ==> Telia Kauppa
    • Puhelimitse ==> Telian asiakaspalvelu
  • Havaintojen raportointi tapahtuu Telia Yhteisössä tätä varten perustettavassa suljetussa osiossa. Odotamme sinulta kattavaa raportointia ja vastauksia ainakin seuraaviin kysymyksiin:
    • Miten koit tilauksen ja käyttöönoton eri vaiheet? Kerro ajatuksesi ja kokemuksesi tilaushetkestä siihen, kun laitat SIM-kortin laitteeseen.
    • Millaista viestintää sait meiltä tänä aikana? Ota kuvakaappaukset kaikista saamistasi viesteistä (tekstarit, sähköpostit, paperiset materiaalit).
    • Koitko asiat helpoksi? Mitä voisimme mielestäsi parantaa? Voit myös ehdottaa miten voisimme tehdä toisin.
    • Mikä fiilis sinulle jäi kaiken kaikkiaan liittymän tilaamisesta?
  • Hyvitämme jälkikäteen liittymien avauksesta aiheutuvat kulut (mahdolliset avausmaksut sekä kuukausimaksut). Voit siis käyttää liittymiä ilmaiseksi yhden kuukauden ajan. Jos käytät erityismaksullisia palveluita, jotka eivät sisälly liittymän kuukausimaksuun, maksat ne itse normaalisti liittymän laskulla (esimerkiksi palvelutekstiviestit tai -puhelut jne.).
  • Liittymät jäävät käyttöösi ja normaalisti voimaan testikuukauden jälkeen, voimassaolevan hinnaston mukaisesti. Jos et halua jatkaa liittymien käyttöä testauksen jälkeen, ilmoita asiasta minulle (TeroRe), ja irtisanomme liittymät.

 

Toisin sanoen

 

Ostat meiltä liittymiä, kuten normaalistikin asiakkaana ehkä tekisit, otat ne käyttöösi ja kerrot Yhteisössä, kuinka hyvin mielestäsi suoriuduimme. Palkkioksi saat S-ryhmän lahjakortin. Hyvitämme avaus- ja kk-maksut ja maksat vain mahdolliset tilaamasi/käyttämäsi lisämaksulliset palvelut. Jos haluat irtisanoa liittymät testiajan jälkeen, ilmoita siitä meille.

 

Toimi nopeasti, testi alkaa jo maanantaina 8.1.!

 

Kiinnostuitko? Lähetä minulle yksityisviesti täällä Yhteisössä ja kerro:

 

  • Nimesi
  • Paikkakuntasi
  • Puhelinnumerosi
  • Ikäsi
  • Mistä voit hankkia liittymät (valitse vähintään kaksi ostopaikkaa): Telian verkkokauppa, Telia Kauppa, Telian asiakaspalvelu

Huomioithan, että osallistuaksesi sinun tulee olla Yhteisön jäsen. Jos et ole vielä jäsen, liity mukaan tämän linkin kautta. Valitsemme ilmoittautuneiden joukosta kuusi eri-ikäistä testiasiakasta, jotka saavat tiedon valinnasta sekä ohjeita testiä varten Yhteisön yksityisviestillä. Viimeinen raporttisi tulee olla kirjattuna 16.1. mennessä, joten aloitathan testaamisen heti tiedon saatuasi.

 

Kiitos jo etukäteen. Mielenkiintoisia ja kattavia raportteja odotellen,

 

Telian tuotekehityksen puolesta

 

Tero/Yhteisömanageri

 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

Jaa artikkeli

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Etsimme-testiasiakkaita-toimi-nopeasti/ba-p/161675
Linkki kopioitu
4 kommenttia 👇
Tietoa kirjoittajasta
Nimeni on Tero Revonmäki ja Yhteisömanagerina vastaan siitä, että Yhteisö on hyvä paikka etsiä ja löytää apua sekä jutella yhdessä muiden asiakkaiden ja ajoittain myös työntekijöidemme kanssa.