peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55946 Jäsentä
157701 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Omistaminen on vanhanaikaista – palvelulaite helpottaa laitehankintoja

Moderaattori
Moderaattori

Omistaminen on vanhanaikaista – palvelulaite helpottaa laitehankintoja

 Telia palvelulaite.jpg

 

 

Nykyajan työkalut - kännykät, läppärit ja tabletit - helpottavat työtä, kuten esimerkiksi dokumentointia, koordinointia ja yhteydenpitoa, mutta samalla niiden hankinta ja ylläpito aiheuttaa sekä murhetta että kuluja yrityksille.

 

 

Miten työ jatkuu, jos kännykkä menee rikki?

 

On tärkeää, että laitteet toimivat ja tieto on saatavilla tarvittaessa. Laitteiden hankinta ja ylläpito vaatii, että jollakulla on yrityksessä aikaa ja riittävä ymmärrys vastata niistä. Entä, jos laitteisiin pitää asentaa ohjelmistoja tai niihin tulee joku ongelma, kenen vastuulla ne silloin ovat? Kuka huolehtii, että elinkaarensa pään saavuttanut laite hävitetään tietoturvallisesti? Asiakastietojen turvallinen säilyttäminen on keväällä 2018 voimaan astuneen uuden tietosuojalain mukaisesti otettava huomioon.

 

Ei riitä, että hankit työntekijöille kerralla kasan laitteita ja homma on sillä kunnossa seuraavat vuosikymmenet. Ei ole. Laitteet vanhenevat ominaisuuksiltaan, ne kuluvat ja voivat mennä rikki ennakoimatta. Palveluiden ja yrityksen toiminnan kehittyessä vaatimukset laitteita kohtaan myös kasvavat. Laitekannan hallinta vaatii niin aikaa, tietoa kuin pääomaakin.

 

Mitä, jos omistamisen sijaan hankkisitkin laitteet palveluna?

 

Laitteiden omistaminen ei ole välttämättä kustannustehokkain vaihtoehto. DaaS (Device-as-a-Service), laitteet palveluna, on nykyaikainen vaihtoehto liikkuvien työkalujen hankkimiseen. Meiltä voit tilata puhelimet, tabletit, läppärit ja lisätarvikkeet palvelulaitteena.

 

Palvelulaite sisältää:  

 

  • Laite ja sen toimitus
  • Vakuutus ja huoltopalvelu
  • Huollon ajaksi vastaava kännykkä tai tabletti
  • Tietokoneille esiasennus ja tietoturvaohjelmisto
  • Tietoturvallinen kierrätys sopimuskauden päätteeksi
  • Asiakaspalvelu Yritysportaalissa sekä puhelimitse: 020 693 693 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–16.30

 

telia_palvelulaite_2.jpg

 

Palvelulaite on yrittäjäystävällinen koko laitteen elinkaaren ajan

 

Hankkimalla laitteet palveluna, voit ulkoistaa osan murheistasi meille. Näin laitteiden tilaaminen palveluna helpottaa arkeasi:

 

  • Toimitus – Laite toimitetaan perille asti parissa päivässä
  • Asiakastuki – Jos et halua palkata kallista ICT-asiantuntijaa, voit hyödyntää Telia Käyttötukea
  • Huoltopalvelu lainalaitteella – Hajosiko puhelin mökillä tai reissussa? Ei hätää! Huoltopalvelulla saat tilattua huollon noudon sekä lainapuhelimen mistä tahansa
  • Vakuutus – Hajosiko iPhonesta lasi? Maksat vain pienen omavastuun. Me hoidamme vakuutusasiat puolestasi
  • Tietoturvallinen ja ympäristöystävällinen kierrätys – Miltä yrityksesi hiilijalanjälki näyttää? Mites GDPR? Me hoidamme vanhojen laitteiden kierrätyksen puolestasi luotettavasti
  • Kuukausibudjetointi helpottuu – Tiedät tarkan kuukausittaisen kulun laitteiden osalta

Laitteiden hankkiminen palveluna säästää rahaa ja resursseja tuottavaan työhön sekä tekee ICT-laitteiden elinkaaren hallinnasta helppoa. Lisämaksusta meiltä löytyy myös laitteiden Käyttötuki. Sopimuskauden päätyttyä voit palauttaa laitteet, päivittää ne parempiin ja halutessasi myös lunastaa omaksi.

Jos vielä joku seikka jäi mietityttämään, täältä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin!

Asiantuntijamme auttavat sinua oikeiden laitteiden valinnassa ja palvelun räätälöimisessä vastaamaan parhaiten tarpeitasi. Samalla voimme tarkistaa, että palvelut muutenkin ovat ajan tasalla.

Kun yrityksesi laitekanta vaatii päivittämistä, ota ihmeessä yhteyttä meihin tai tilaa laitteet suoraan verkkokauppamme kautta. 

0 tykkäystä