peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58787 Jäsentä
163260 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Pääosassa Yrittäjät - Suvimarja Lifestylepuoti

Moderaattori
Moderaattori

Pääosassa Yrittäjät - Suvimarja Lifestylepuoti

b2b_klaani.jpg

 

 

Olemme yritysasiakaspalvelussa kiinnostuneita yritysten toiminnasta ja yrittäjyydestä itsestään ja niinpä ajelimme eräänä päivänä somejengin Villen  kanssa Padasjoelle Auttoisiin haastattelemaan Keinuhongan tilalla ihastuttavaa Suvimarja Lifestylepuotia pyörittävää Suvi Siljanderia

 

Keskustelimme Suvin kanssa yrittäjyyden haasteista, sosiaalisen median valjastamisesta markkinointiin ja asiakaspalveluun, sekä haastoimme Suvia miettimään hieman digitalisaation merkitystä yrittäjyydessä. Haastattelun parhaat palat näet oheiselta videolta 

 

Itse tilalla on pitkä historia ja tänä päivänä sen pääelinkeinona on lihantuontanto. Tilan peltojen sato käytetään pääsääntöisesti tilan eläinten rehuksi. Suvimarja. Lifestylepuoti ja tilamyymälä, jossa myydään oman tilan lihaatuotteita sekä lähitilojen tuotteita, toimivat tilan entisessä navetassa
 

Karjankasvatuksessa digitalisoituminen on jo arkipäivää ja monet toiminnot ja raportit vaativat toimivaa datayhteyttä. Valokuituyhteys on tällä tilalla helpottanut ja nopeuttanut toimintoja. Keskityimme haastattelussa kuitenkin tällä erää Suvimarja. Lifestylepuotiin 

 

Ajankäyttö on Suvin mielestä yksi isoimmista haasteista, mitä yrittäjyyteen tulee. Siksi hän valitseekin yhteistyökumppanit ja tavaran toimittajat sen mukaan, miten ja mistä saa palvelua. Samoin hän on valmis maksamaan asiantuntijapalveluista esimerkiksi it-alan ratkaisujen suhteen. Hän, kuten moni muukaan yrittäjä, ei haluaisi käyttää aikaa tai energiaa esim. laitteiden asentamiseen.  
 
Suvin mukaan suurin haaste Lifestylealan yrittämisessä "keskellä ei mitään" on se, ettei ole näyteikkunaa, jolla houkutella ihmisiä ostoksilleSoMe toimii kuitenkin mitä parhaimpana näyteikkunana ja sen avulla on helppo tuoda esille fiilksiä, jotka saavat ihmiset tulemaan myös paikan päälle. Sekä Lifestylepuoti, että Keinuhongan tila, hoitavat ison siivun markkinoinnista sosiaalisen median kautta, koska niiden avulla ihmiset tavoitetaan nopeasti ja ilman välikäsiä.  
 
Yrityksen tuotteet ovat löytäneet tiensä SoMeen jo ennen kuin yrityksellä itsellään oli yhtään SoMe-tiliä; heillä kun on sellaisia tuotteita myynnissä, joita ei ole kenelläkään toisella tarjota, ja ihmiset haluavat nostaa näitä esille omilla SoMe-tileillään! Vinkkinä muille alan yrittäjille Suvi antaakin sen, että kannattaa uusiutua jatkuvasti ja kehitellä sellaisia juttuja, joita kukaan muu ei vielä ole markkinoille tuonut. Kuulet lisää Suvin ajatuksia SoMen hyödyntämisestä videolta 

 

Syksyllä puodin verkkokauppa uusiutuu ja samalla tilan ruokatuotteet tulevat verkkoon tilattavaksi. Tsekkaa video, niin tiedät miksi!  

 

Eri SoMe-kanavista löydät yrityksen mm. seuraavilla aihetunnisteilla: #keinuhongantila #sonniburger #suvimarjalifestylepuoti  

 

Tietoa ajankohtaisista asioista, mm. aukioloajat ja tarjolla olevat tuotteet, löytyy parhaiten Facebookista Lifestylepuoti Suvimarjan ja Keinuhongan tilan sivuilta