peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54734 Jäsentä
155593 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Poissaolotiedote ohjaa puheluita vapaa-aikanasi

Asiantuntija
Asiantuntija

Poissaolotiedote ohjaa puheluita vapaa-aikanasi

 

Vacation.jpg 

 

 

Poissaolo- ja lomatiedote on maksuton liittymääsi kytkettävä palvelu, jolla voit poissaollessasi ohjata työpuhelut haluamallesi henkilölle. Palvelun avulla saat tiedotettua sinua tavoittelevaa henkilöä kun olet lomalla tai kiinni tärkeässä palaverissa. Voit hallinnoida tiedotetta tekstiviesteillä.

 

Kun tiedote on päällä ja sinulle soitetaan, äänivalikko ohjaa soittajaa eteenpäin ja soittaja valitsee yhden etukäteen määrittelemistäsi vaihtoehdoista. Voit määritellä kolme erilaista vaihtoehtoa joiden mukaan puhelu yhdistetään eteenpäin:

 

  1. Puhelu yhdistetään määrittelemääsi yrityksen yhteysnumeroon (kotimainen lankanumero, Telian matkapuhelinro, 042-alkuinen vaihdepalvelunro, 020- alkuinen Cid-nro tai Telialle siirtynyt yritysnumero). Huom! Toisen operaattorin matkapuhelinnumeroa ei voi määritellä yrityksen yhteysnumeroksi. 
  2. Puhelu yhdistetään sinulle (Tämä on määritelty palveluun valmiiksi, ei muutettavissa).
  3. Puhelu yhdistetään vastaajaasi (Jos vastaaja on käytössä. Tämä on määritelty palveluun valmiiksi, ei muutettavissa).

Voit ajastaa tiedotteen alkamaan tiettynä päivänä ja kelloaikana, esimerkiksi kello 08:00-17:00 tai vaikka heti. Valitse lomatiedote loman ajaksi ja poissaolotiedote muun poissaolon ajaksi. Jos haluat niin voit myös valita perheenjäsenet ja muut tärkeät henkilöt ohittamaan tiedotteen automaattisesti.

 

Nyt voit vapauttaa itsesi arjen huolista! Leppoisaa lomaa!

 

--

 

Palvelukohtaiset ohjeet tiedotteen aktivoimiseksi:

 

Viestintäpalvelu VIP:n käyttäjien poissaolotiedote

Jos yrityksessänne on käytössä Viestintäpalvelu VIP ja sen uudempi versio (jossa käyttäjätunnus on matkapuhelinnumero tyyliin fi0401234567@firma.fi), poissaolotiedote tehdään kirjautumalla VIP-palveluun https://vip.telia.fi/login  tai suoraan VIP Softphonesta tai VIPin mobiiliapplikaatiosta. 

Jos sinulle tulee kysyttävää Touchpointiin tai Viestintäpalvelu VIPin käyttöön liittyen, kannattaa olla yhteydessä yrityksesi VIP-pääkäyttäjään.

 

Touchpoint-mobiilivaihteen käyttäjien poissaolotiedote

Jos yrityksessänne on käytössä Touchpoint-mobiilivaihde, voit tehdä poissaolotiedotteen Touchpoint-mobiilisovelluksen Minä-välilehdeltä. Lue lisää Touchpoint ohjeesta https://www.telia.fi/yrityksille/tuotteet/toimisto/asiakaspalvelu-ja-puhelinvaihde/touchpoint#ohjeet

 

Poissaolotiedotteen hallinnointi telia.fi-sivustolla

Poissaolo- ja lomatiedote löytyvät telia.fi-sivustolle kirjauduttuasi liittymän lisäpalveluista Käytössäsi nyt -kohdasta.

 

Asiakastuki-sivusto https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki

Löydät ohjeita niin lomatiedotteen kytkemiseen kuin esimerkiksi laitteiden ja liittymien ohjeita.

 

Muuta kysyttävää?

Voit olla meihin yhteydessä chatissa, puhelimitse tai jättämällä palvelupyynnön Yritysportaalin kautta.

 

Telia.fi

Auki 24/7

Kirjautumalla telia.fi-sivustolle pääset muun muassa katsomaan PUK-koodisi, hallinnoimaan vastaajaasi, muokkaamaan poissaolotiedotteita ja tarkistamaan saldosi.

Kirjautuminen onnistuu työsuhdeliittymäsi puhelinnumerolla. Pääset sivulle täältä:

https://www.telia.fi/yrityksille/kirjaudu

 

Yritysasiakaspalvelu 020693693

(mpm/pvm) ma–pe 8–16.30 Vika- ja häiriöilmoitukset 24 h

Yritysasiakaspalvelumme ja vikapalvelumme palvelevat nyt kätevästi saman numeron takana.

 

Telia Käyttötuki 060015500

 2,25 €/min + pvm/mpm (alv. 24 %). Ma–pe 8–20, la 9–16.30.

Käyttötukemme auttaa sinulle laitteiden käytön ongelmissa sekä ohjelmistojen asennukseen ja käyttöön liittyvissä kysymyksissä.

0 tykkäystä