peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
142554 Kirjoitusta
48602 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Poissaolotiedote ohjaa puheluita vapaa-aikanasi

Asiantuntija
Asiantuntija

Poissaolotiedote ohjaa puheluita vapaa-aikanasi

 

Vacation.jpg 

 

 

Poissaolo- ja lomatiedote on maksuton liittymääsi kytkettävä palvelu, jolla voit poissaollessasi ohjata työpuhelut haluamallesi henkilölle. Palvelun avulla saat tiedotettua sinua tavoittelevaa henkilöä kun olet lomalla tai kiinni tärkeässä palaverissa. Voit hallinnoida tiedotetta tekstiviesteillä.

 

Kun tiedote on päällä ja sinulle soitetaan, äänivalikko ohjaa soittajaa eteenpäin ja soittaja valitsee yhden etukäteen määrittelemistäsi vaihtoehdoista. Voit määritellä kolme erilaista vaihtoehtoa joiden mukaan puhelu yhdistetään eteenpäin:

 

  1. Puhelu yhdistetään määrittelemääsi yrityksen yhteysnumeroon (kotimainen lankanumero, Telian matkapuhelinro, 042-alkuinen vaihdepalvelunro, 020- alkuinen Cid-nro tai Telialle siirtynyt yritysnumero). Huom! Toisen operaattorin matkapuhelinnumeroa ei voi määritellä yrityksen yhteysnumeroksi. 
  2. Puhelu yhdistetään sinulle (Tämä on määritelty palveluun valmiiksi, ei muutettavissa).
  3. Puhelu yhdistetään vastaajaasi (Jos vastaaja on käytössä. Tämä on määritelty palveluun valmiiksi, ei muutettavissa).

Voit ajastaa tiedotteen alkamaan tiettynä päivänä ja kelloaikana, esimerkiksi kello 08:00-17:00 tai vaikka heti. Valitse lomatiedote loman ajaksi ja poissaolotiedote muun poissaolon ajaksi. Jos haluat niin voit myös valita perheenjäsenet ja muut tärkeät henkilöt ohittamaan tiedotteen automaattisesti.

 

Nyt voit vapauttaa itsesi arjen huolista! Leppoisaa lomaa!

 

--

 

Palvelukohtaiset ohjeet tiedotteen aktivoimiseksi:

 

Viestintäpalvelu VIP:n käyttäjien poissaolotiedote

Jos yrityksessänne on käytössä Viestintäpalvelu VIP ja sen uudempi versio (jossa käyttäjätunnus on matkapuhelinnumero tyyliin fi0401234567@firma.fi), poissaolotiedote tehdään kirjautumalla VIP-palveluun https://vip.telia.fi/login  tai suoraan VIP Softphonesta tai VIPin mobiiliapplikaatiosta. 

Jos sinulle tulee kysyttävää Touchpointiin tai Viestintäpalvelu VIPin käyttöön liittyen, kannattaa olla yhteydessä yrityksesi VIP-pääkäyttäjään.

 

Touchpoint-mobiilivaihteen käyttäjien poissaolotiedote

Jos yrityksessänne on käytössä Touchpoint-mobiilivaihde, voit tehdä poissaolotiedotteen Touchpoint-mobiilisovelluksen Minä-välilehdeltä. Lue lisää Touchpoint ohjeesta https://www.telia.fi/yrityksille/tuotteet/toimisto/asiakaspalvelu-ja-puhelinvaihde/touchpoint#ohjeet

 

Poissaolotiedotteen hallinnointi telia.fi-sivustolla

Poissaolo- ja lomatiedote löytyvät telia.fi-sivustolle kirjauduttuasi liittymän lisäpalveluista Käytössäsi nyt -kohdasta.

 

Asiakastuki-sivusto https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki

Löydät ohjeita niin lomatiedotteen kytkemiseen kuin esimerkiksi laitteiden ja liittymien ohjeita.

 

Muuta kysyttävää?

Voit olla meihin yhteydessä chatissa, puhelimitse tai jättämällä palvelupyynnön Yritysportaalin kautta.

 

Telia.fi

Auki 24/7

Kirjautumalla telia.fi-sivustolle pääset muun muassa katsomaan PUK-koodisi, hallinnoimaan vastaajaasi, muokkaamaan poissaolotiedotteita ja tarkistamaan saldosi.

Kirjautuminen onnistuu työsuhdeliittymäsi puhelinnumerolla. Pääset sivulle täältä:

https://www.telia.fi/yrityksille/kirjaudu

 

Yritysasiakaspalvelu 020693693

(mpm/pvm) ma–pe 8–16.30 Vika- ja häiriöilmoitukset 24 h

Yritysasiakaspalvelumme ja vikapalvelumme palvelevat nyt kätevästi saman numeron takana.

 

Telia Käyttötuki 060015500

 2,25 €/min + pvm/mpm (alv. 24 %). Ma–pe 8–20, la 9–16.30.

Käyttötukemme auttaa sinulle laitteiden käytön ongelmissa sekä ohjelmistojen asennukseen ja käyttöön liittyvissä kysymyksissä.

0 tykkäystä