peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54654 Jäsentä
155406 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Samsung Galaxy Watch sekä eSIM tulivat myyntiin Suomessa

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

Samsung Galaxy Watch sekä eSIM tulivat myyntiin Suomessa

Samsung Galaxy Watch Telia.jpg

 

 

Samsung Galaxy Watch -älykellossa on sisäänrakennettu eSIM-toiminto, jonka ansiosta kello toimii itsenäisenä laitteena. Voit siis lähteä lenkkipolulle pelkkä kello ranteessa ja kuulokkeet korvilla ja voit kuunnella musiikkia, soittaa ja vastaanottaa puheluita, navigoida karttojen avulla ja niin edelleen. Et siis tarvitse enää erikseen puhelinta jonka kautta verkkoyhteydet toimivat vaan pelkkä kello riittää.

 

Samsung Galaxy Watch Telia 3.pngGalaxy Watch 46mm harmaaSamsung Galaxy Watch Telia 1.pngGalaxy Watch 46mm harmaa

Galaxy Watch pitää sisällään sykemittarin, GPS-ominaisuuden sekä 17 erilaista harjoitustilaa. Kello on myös vesitiivis, joten voit ottaa sen mukaan myös uintitreeneihin. Galaxy Watch toimii sekä Android- että iOS-käyttöjärjestelmien kanssa ja Samsungin mukaan sen akku kestää mallista riippuen jopa neljä päivää joka kuulostaa kyllä erittäin hyvälle verrattuna muihin älykelloihin. 

 

Kellosta löytyy eri kokoa, 42 ja 46mm sekä kolme eri värivaihtoehtoa, musta, hopea ja ruusukulta.

 

Kellon hinnat ovat alkaen 379€.

 

Samsung Galaxy Watch Black Telia.jpgMustaSamsung Galaxy Watch Silver Telia.jpgHopeaSamsung Galaxy Watch Rose Gold Telia.jpgRuusukulta

Lue myös:  Käyttökokemukset Samsung Galaxy Watch.

 

 

Mikä eSIM?

esim_icon_telia.jpg

eSIM on lyhyesti sanottuna laitteisiin sisäänrakennettu, sähköinen SIM-kortti. Tällaisia laitteita ovat esimerkiksi Samsung Galaxy Watch -älykello ja uusia laitteita tulee koko ajan lisää. eSIM toimii kuten perinteinen SIM-kortti joita olemme käyttäneet esimerkiksi matkapuhelimissa jo vuosikaudet. eSIM:ssä on uutta se että se on laitteessa kiinteästi ja sisäänrakennettu ominaisuus eikä siitä tarvitse sinun enää erikseen huolehtia. Tähän asti älykelloihin yhteydet on pitänyt jakaa matkapuhelimen kautta (tai kellosta riippuen sinne piti asettaa perinteinen sim-kortti) joten puhelinta on pitänyt kantaa aina mukana. Jatkossa voit lähteä lenkkipolulle pelkkä Galaxy Watch ranteessa ja langattomat kuulokkeet korvilla ja voit soittaa tarvittaessa puheluita, vastailla viesteihin ja niin edelleen. Halutessasi saat saman tutun puhelinnumeron käyttöösi myös älykelloosi joten käyttö on sekä vaivatonta ja että myös saumatonta.

 

Voit hankkia eSIM-kortille valikoimastamme minkä tahansa liittymän. Älykellojen tapauksessa suosittelemme niihin kuitenkin Multi-SIM -palvelua, jossa sama puhelinnumero on sekä matkapuhelimessa että älykellossa. Näin sama numero on mukanasi kaikkialla minne menetkin. Suosittelemme myös, että aktivoit eSIM:n käyttöösi Telia Kaupassa sitten, kun olet saanut kellon hyppysiisi. Huomioithan tämän: Jotta kellon eSIM voidaan aktivoida niin puhelimessasi tulee olla meidän liittymä. Muiden operaattoreiden liittymillä aktivointi ei onnistu.

 

Ensimmäinen eSIM-palvelumme kanssa yhteensopiva laite on siis Samsung Galaxy Watch -älykello. Tulevaisuudessa eSIM-laitteita tulee myöhemmin lisää.

 

Tiedote: Telia tuo eSIM-laitteet verkkoon

Lue myös: eSIM käyttökokemukset ja yleiset kysymykset

 

122 Kommentit
Uusi keskustelija

Kerron sinulle @kiisseli67 pari asiaa. 

Uuden Galaxy watchin voi kyllä parittaa bluetoothin kanssa mutta etäyhteys laitteen ja puhelimen välillä muodostetaan Samsung wearables sovelluksen kautta ja myös pitää olla kirjautuneena samsungin asiakastilille jonne on omat tunnukset. 

Ymmärrättekö. Eli esimerkiksi kellossa ei ole mitään itsenäistä toimintoa esim sähköposteille ym vaan Kaikki tulee puhelimesta etäyhteyden kautta ilmoituksina. Ja jotta etäyhteys toimii 4g verkon kautta pitää olla wearables sovelluksessa erikseen etäyhteys liukusäädin on asennossa. 

Eli. Applen puhelin toimii vain Bluetooth yhteydellä ja se ei toimi ja ole yhteydessä kelloon kun se irrotetaan Bluetooth yhteydestä. Eli. Keskeinen toiminto etäyhteys ei toimi. Tämä on testattu ja käytössä on kaikki laitteet asianomaisella kirjoittajalla. 

Älkää nyt mainostako Applen omistajille että samat toiminnot ovat heidän käytössään. Näin ei ole. 

 

Edit ReOlivia: Korjattu tägitys

Uusi jäsen

Näyttää kyllä vahvasti siltä, että tuohon Apple Storen sovellukseen on lisätty Galaxy watch ja eSIM tuki

 

[Optional User Agreements]
- Photos: For sending image feature required access permission to access the Phone photos
- Camera
ㆍRequired for QR Code scan to activate gear side eSIM
ㆍDuring the eSIM activation in Galaxy Watch Setup.
ㆍDuring update profile picture for Samsung health 
- Contacts: Required to access phone contacts to add buddy and sync with gear contacts
- Location: Required to Determine your location from gear for weather information
- Calendar: Permission required to Sync Watch Calendar
- Notification: Required for accessing Notification Center with useful information
- Cellular Data: Required to access service when you couldn't access Wi-Fi network

 

Lähde: https://itunes.apple.com/il/app/samsung-galaxy-watch-gear-s/id1117310635?mt=8

Kiitos @Golfer ja anteeksi että tuli vähän suurella tekstillä tuo kopion alku ☺️

@Jalle1 ihan Samsungin sivuilta löytyy oikeaa tietoa, etten ihan omiani kirjoittele ja asiaa on testattu 😉

Uusi jäsen

Huomenta @TeroRe. Jokos Galaxy Watch kelloista alkaa tänään tulemaan lähetystietoja? Vai miten noiden toimitusajat meneekään?

Yhteisömanageri

@Golfer kohta alkaa paukkumaan viestejä 💪

Uusi jäsen

 

@Golfer kohta alkaa paukkumaan viestejä 💪

 

Sieltähän se tulla paukahti seurantakoodi juuri äsken LOL-mies 

Uusi keskustelija

Koskas esimin saa kytkeä toimimaan? Alkaa olla aika käsillä....

Uusi jäsen

 

Koskas esimin saa kytkeä toimimaan? Alkaa olla aika käsillä....

 

Tiedustelin asiakaspalvelun chatissa tuosta. Hän ei vielä osannut hetimiten kertoa, mutta hienosti selvitteli ja palasi asiaan. Eli ohjeistusta on olemassa tuosta, joten eiköhän tuo onnistune. Eikun kokeilemaan @Jalle1

 

Meikäläiselle antoi ohjeeksi, että Samsung tili pitää olla valmiina (ilmeisesti siinä app:ssa, joka on puhelimessa) ja olemassa oleva Telia liittymä. Tällä pitäisi nyt päästä eteenpäin

 

Oma liittymäni siirtyy vasta 3.10 Telialle, joten en heti pääse eSIM ominaisuutta kytkemään.

 

Oliko @TeroRe tosiaan niin, että teillä ei ole nopeutettua liittymän / numeron siirtoa pyydettäessä mahdollisuutta, kuten eräällä teidän kilpailijalla on?

Uusi keskustelija

Valitettavasti se ei ole niin yksinkertaista @Golfer

Ei onnistu vielä esimin kytkentä.

Uusi jäsen

Hmmm.... niin sinä @Jalle1 oletkin tosiaan yrittänyt Telian avustuksella eSIM kytkemistä. Periaatteessa tuon ei pitäisi olla mitenkään poikkeavaa jo olemassa olevaan multisim liittymään. Nyt toista fyysistä sim korttia korvaa siru, johon voi ohjelmoida samat tiedot kuin  fyysiseen sim korttiin. Eli nyt kun Telian päästä aktivoidaan tämä multisim palvelu, pitäisi kellossa oleva siru saada verkkoon, jotta se eSIM aktivoituu. Kelloon otettaneen ensin yhteys puhelimessa olevan app:in kautta jonka kautta aktivointi tehdään? Periaatteessa tuon ei pitäisi olla mitenkään ylitsepääsemätöntä.

 

Nyt kuitenkin tässä on muuttujina se, että eSIM palveluna on uusi, eikä Telialta välttämättä vielä löydy asiakaspalvelun / teknisen tuen  puolelta koulutettua osaamista / palikoita tehdä sitä yksinkertaisesti. 

 

TAI sitten homma menee niin, että tähän eSIM aktivointiin on lupa vasta 28.9, jolloin tuo kello on Suomessa virallisesti ulkona...

Joko @TeroRe on saanut lisäinfoa tästä?

Kommentaattori

Mulle tuli seuranta koodi jo ennen klo 9

Yhteisömanageri

@Golfer ja @Jalle1, huomenna on se päivä jolloin Suomesta hankitut kellot ovat asiakkailla perillä. Tai postitoimipaikasta riippuen, ovat aikaisintaan huomenna perillä.

 

Odotelkaa siis huomiseen. eSIM eroaa järjestelmien näkökulmasta (meidän näkökulmasta) verrattuna tavalliseen sim-korttiin. Ei sinänsä mitään ihmeellistä mutta vaatii meiltä toisenlaisia toimenpiteitä.

Uusi keskustelija

En viitsi tässä alkaan selostamaan mitä kaikkea aktivoinnissa tarvitaan mutta siinä pitää olla kyllä muutakin kuin pelkkä mulltisim palvelu ja samsung tilin tunnukset.

Aikoinaan vuonna 2016 kun otin käyttöön Samsung S2 3G kellon käyttöön virossa eli nimenomaan esim version 3 myyjää asensi sitä telia kaupassa ja tarvittiin voucheita ym 

ja niinkuin huomaatte TERORE on sulkenut suunsa joten nyt on hiljaista...

tällä hetkellä teliakaupoissa on sellaisia nuoria jannuja töissä tikkarit suussa että pelkäänpä että aktivointi tulee olemaan melkolailla työläs prosessi.

Kommentaattori

Turha tuota on miettiä enempää.

Huomenna se nähdään miten homma pelittää.

 

Rekisteröitynyt ☆

Tänään monesta Soneran paikasta kysellyt nyt eSIMin perään. Vastaukset:

 

"Mikä on eSIM?"
"Kuluttajapuolella testikäytössä, varmaa aikaa tuosta ei ole vielä tiedossa" (Vielä?)

"Yritysliittymään ei saa aktivoitua eSIMiä"

"Sopiva Pro liittymään saa multisim palvelun niin miksi ei yksi niistä voisi myös olla eSIM kun niitä tulee"

 

Saa/Ei saa, Tulee/Ei tule

 

Tietääkö @TeroRe myös yritysliittymien eSIM saatavuudesta?

 

 

Kommentaattori

Oottakaa nyt rauhassa huomiseen. Eiköhän homma toimi kun vaikka soittaa huomenna asiakaspalveluun.

Yhteisömanageri

@Jalle1 mitä tarkoitat, että olen sulkenut suuni? Mitä tietoa kaipaat, mitä ei ole tullut vielä esille?

 

@RaipatiRallaa eSIM on ainakin alkuvaiheessa vain kuluttaja-asiakkaille.

 

@jluuri juuri noin. Koko ajan olemme puhuneet huomisesta eli 28.9.

Kommentaattori

Huominen on aika nopeasti niin sitten selviää. Itse toivon vain että posti toimii normaalisti niin saan huomenna kellon

Uusi keskustelija

@TeroRe kaipaan selvää tietoa että huomenna aamulla kello 9.00 kun marssin watchin kanssa telia kauppaan helsingissä niin saanko kellon esimin aktivoitua varmasti multisim liittymääni?

Yhteisömanageri

@Jalle1 mielestäni viesti on ollut koko ajan selvä - toimitukset alkavat 28.9. ja kun saat kellon hyppysiisi niin Telia Kauppaan ja siellä aktivoidaan eSIM käyttöön.

Uusi keskustelija

Katsotaanpas huomenna hyvät ihmiset. Kello on ollut hyppysissä jo kaksi viikkoa. Jos vetoa pitäisi lyödä niin löisin kyllä vetoa siitä että se on edelleen huomenna aktivoimatta kun telia kaupan tikkarimiehet toimeen tarttuvat

Yhteisömanageri

@Jalle1 Se, että sinä olet saanut kellon ulkomailta aikaisemmin ei liity tähän asiaan mitenkään.

 

Suomessa toimitukset alkavat huomenna ja se on se päivämäärä mihin me olemme valmistautuneet ja viestineet myös ulospäin.

Uusi keskustelija

Olen saanut kellon ulkomailta? Mistä moista olet päähäsi saanut? 

Kyllä minulla kotimainen kello on ollut ranteessa jo 2 viikkoa vai sanotaanko korealainen.....

Yhteisömanageri

@Jalle1 kerroit muutama päivä sitten, että Virosta saa jo kelloja niin tästä oletin, että olet hankkinut omasi sieltä. Pahoittelut jos olin väärässä.

 

Tämä ei kuitenkaan muuta asiaa, huomenna on se päivä Hymiö Onnellinen

Uusi keskustelija

Aivan oikein @TeroRe. Kerroin pelkästään että sieltä m.m muutama asiakas on jo saanut mutta en sanonut että minä olisin sieltä ostanut.

Toivon mukaan olen huomenna aamulla kello 9.00 Telian ensimmäinen kuluttaja-asiakas joka ottanut esimin watchiissa käyttöön... palkintona voisi olla m.m kananpojan keltainen ferrari....jos saa ehdottaa🤙

Uusi jäsen

@TeroRe minullekin on huomenna tulossa Samsung Galaxy Watch -puhelin. Luin tässä ketjussa että yritysliittymille eSIM-palvelua ei ole toistaiseksi saatavilla. Minulla on työnantajan maksama liittymä Sopiva N. Ymmärsinkö oikein että tässä tapauksessa huomenna on turha edes yrittää hoitaa tämä juttu Telia-kaupassa ?

Yhteisömanageri

Näin se @MrMaastopyora ikävä kyllä on, että liittymän tulee olla henkilöasiakkaan nimissä. Voi olla että tämä muuttuu myöhemmin mutta tämä rajoitus on ainakin tässä alkuvaiheessa.

Uusi keskustelija

Samsung Galaxy Watchin e-sim kytketty Telian verkkoon 28.9.2018 kello 9.30 aamulla.

Hienosti toimii. 

Kampin keskuksen Telia kaupalle kiitos!

Kiitos myös Telialle hienosta palvelusta jota ainakin itse olen odottanut vuodesta 2016.

Kiitos!

Yhteisömanageri

Hienoa @Jalle1, ei muuta kuin kovaa käyttöä 💪

 

Tulehan kertoilemaan kokemuksia sitten tänne Käyttökokemukset-ketjuun, olisi mukava tietää millainen vempele tämä on Hymiö Onnellinen

Kommentaattori

Moro @TeroRe Miten tuo eSIM käytännössä kytketään kun vaimo parhaillaan soittaa asiakaspalveluun ja ovat siellä ihan kuutamolla

Yhteisömanageri

@jluuri teillä/hänellä ei ole mahdollisuutta käydä myymälässä? Se on tässä vaiheessa suositeltavampi vaihtoehto mutta kyllä asiakaspalvelussakin on tästä ohjeet olemassa.

 

En ole enää koneella enkä muista prosessia ulkoa mutta tarvitaan kellosta ne tiedot sekä Samsung-tili tai sen aktivointi siinä samalla.

Kommentaattori

@TeroRe

Ok. Vaimo menee käymään myymälässä. Onneksi on menossa tänään Jumboon.

Itse en ole omaa pakettiani avannut vielä kun teen siitä unboxingin youtubeen.

Uusi keskustelija

Unboxingeja galaxy watchista on ollut jo 2kk youtubessa. Älä vaivaudu.

Kommentaattori

@Jalle1 Ei niitä paljoa suomeksi ole ja tiedän että niitä on youtubessa englanniksi. Viimeisen 2 vuotta oon tehnyt uusista kamoista ja teen jatkossakin

Yhteisömanageri

Hyvä homma @jluuri, siellä aktivointi onnistuu.

 

Ja tosiaan kyllähän maailmalla on vaikka ja mitä mutta suomeksi vähemmän ja kyllä niille katselijoita on, itsekin mukaan lukien Hymiö Onnellinen (suomimateriaalille siis)

Kommentaattori

@TeroRe

Selvisikin jo ja onnistui kun oli oikea ihminen joka oli puhelimessa.

Eli onnistui puhelinsoitolla

Yhteisömanageri

Hienoa @jluuri Hymiö Onnellinen Kyllä meillä tosiaan ohjeet on myös aspassa mutta suosittelemme kuitenkin myymälää ensisijaisesti niin siellä voidaan auttaa ja laittaa ihan hands on Hymiö Onnellinen

Uusi jäsen

 Täällä on koko viikonloppu yritetty aktivoida Watchin eSIMiä huonolla menestyksellä. Pisimmälle olen päässyt nollaamalla kellon ja käynnistyksen jälkeen manuaalin mukaan Wi-Fin kautta Samsung tilille kirjautuminen, sieltä matkapuh.verkot. - .Suomi - Telia - hae palvelu. Tässä vaiheessa tulee ilm."Ei löydy tilattua matkapuhelinpalvelua. Ota yht........."

Minun Teliassa näkyy uusi liittymäni,- nro ja sim numero - jopa aktiivisena.

Chatin välityksellä sain infoa, jotta watchin imeitä ei löytynyt Telian koneelta, lisäsivät sen sitten järjestelmään... ei auttanut Hymiö Surullinen

Wearablen kautta saan ilmoituksen "Mobiilipalvelua ei voi määrittää tästä puhelimesta"--- johtuneeko siitä kun eri operaattori kännykässä (S8)

Bt:n kautta kaikki toimii loistavasti.

Pitänee aamulla lähteä kiusaamaan Telia express-pisteen poikaa......

Uusi jäsen

Eipä saanut apua Telia kaupasta vaikka täällä @TeroRe niin mainostaa, ei ainakaan näistä pienemmistä express-pisteestä.

Ohjasi vaan tekniseen tukeen. No, siinä se päivä onkin mennyt livakasti tuen kanssa pähkäillessä e-simmin aktivointia.

Vaan löytyihän se lopulta ratkaisu, ( suuret kiitokset vielä Annelle), vähän niin kuin uumoilin wearablella aktivoidessa kännykän

pitää olla Telian verkossa. Prepaidia vaan sisään niin johan rupee pelittämään Hymiö Onnellinen)

Kommentaattori

@Latei

Eli sulla ilmeisesti nyt eri numero kellossa ja puhelimessa eli ei multisim

Uusi jäsen

@jluuri

Kyllä näin on, tällä mennään nyt ainakin toistaiseksi. Riittänee minun tarpeisiin..... aika näyttää.

Jos tulee tarvetta niin onhan soitonsiirrotkin aina käytettävissä.

 

Ps. Odottelen innolla unboxaus-videotasi youtubeen Hymiö Onnellinen

Yhteisömanageri

@Latei varmistin vielä asian ja eSIM:n aktivointi onnistuu myös Express-pisteillä, heillekin on koulutukset pidetty yhtä lailla ja jokaisen myyjän pitäisi osata asia. En osaa sanoa mikä tilanne on ollut juuri ko. pisteen osalta mutta tämä isossa kuvassa - aktivointi onnistuu siis sekä Telia Kaupassa ja Express-pisteillä.

 

Hyvä, että sait lopulta homman toimimaan. Se on tärkeintä Hymiö Onnellinen

Uusi jäsen

@TeroRe

Kyllä näin varmaan "isossa kuvassa" mutta täällä kehäkolmosen ulkopuolella tilanne toinen.

Eilen kävin kahdesti express kaupassa. Aamulla heti kaupan auettua saadakseni simmin aktivoitua,

sanottiin "ei kuulu toimenkuvaan me vaan myydään"ohjattiin ottamaan yhteyttä tekn.tukeen.

Odotin sitten chatissa vuoroani 1,5 h, josta sitten luvattin ottaa yhteyttä, Anne soittikin sitten aika pian ja

ratkottiin ongelmaa taas n.2 h, ratkaisun löydyttyä lähdin iltap.taas Telia kauppaan kysyäkseni olisiko heillä

mahdollisuutta auttaa nyt kun ratkaisu oli tiedossa. Nyt kaveri oli jo vaihtunut palvelupisteessä mutta tiesi

tapaukseni. Ei antanut muuta ratkaisua kuin "osta toinen liittymä kännykkään ja aktivoinnin jälkeen irtisano se samantien"

Kyselin ihmeissäni eikö voi antaa Telian simmiä lainaan muutamaksi minuutiksi ? "Ei uskalla"

Pyöräilin siitä sitten R-kioskiin ja ostin prepaidin.

Ymmärrän myyjien tilanteen aika hyvin, enkä syyllistä heitä mitenkään. 

Olen itsekin ollut aikoinani asiakaspalvelutehtävissä, jolloin uusista palveluista sai ensikäden koulutusta lukea sanomalehdistä.

(sanoin tämän myös express-pisteen pojille)

 

Kommentaattori

@Latei

Juu kuvasin sen jo perjantaina mutta en ole kerinnyt editoimaan. Toivottavasti tänään saan sen kanavalleni

Kommentaattori

On muuten tämä uusi kello paljon nopeampi toiminnoissa kuin tuo gear3

Uusi jäsen

Kyllä tässä eSIM hommassa tosiaan kestikin Hymiö Erittäin onnellinen

Tulii pahat vibat Tele Finlandin Mobiilivarmenteen avautumisesta. Oliko 7 vuotta virsi kokoajan "se on ihan just tulossa". Taisin olla 5v pois heidän asiakkuudeltaan, eikä mitään muutoksia tapahtunut Hymiö Erittäin onnellinen

Huikee juttu kyllä, pitää aktivoida pian kelloon ^^ Vaikka tosi surkeasti löytyy eSIM:stä juttua, tätä keskustelunavausta lukuunottamatta...

Yhteisömanageri

@Latei kerrotko missä Express-myymälöissä kävit? Laitan terveiset eteenpäin, heilläkin olisi pitänyt osata tämä aktivointi.

 

Pahoittelut ongelmista.

Yhteisömanageri

@HandsomeJussi parempi myöhään kun ei milloinkaan, vai miten se sanonta meni Hymiö Onnellinen

Meillä on käyttökokemukset-keskustelu pystyssä täällä, voidaan toki tarvittaessa avata myös uusi mutta tuntuisi, että koska ainoa laite joka tukee eSIM:iä tällä hetkellä on Galaxy Watch niin tuo yksi ketju riittänee tässä vaiheessa? Vai avataanko eSIM:lle omansa jo nyt?

Kommentaattori

@TeroRe

Toisaalta mietin että eSIM kiinnostaa ihmisiä ja moni etsii siitä tietoa niin vois olla hyvä olla sille ihan oma ketjunsa?

Yhteisömanageri

@jluuri selvä homma, ketju on nyt pystyssä täällä Hymiö Onnellinen Jatketaan siellä käyttökokemusten ja mahdollisten kysymysten osalta, ja tässä blogissa jatketaan Galaxy Watchin osalta.