peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53465 Jäsentä
153466 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Soneran chat-palvelu

Asiantuntija
Asiantuntija

Soneran chat-palvelu

 

 

 

Chat-palvelusta on kasvanut varteenotettava palvelukanava Soneran asiakkaille. Chat koetaan helppona ja sujuvana asiointikanavana, jossa vastauksen saa nopeasti. Olemme viime aikoina panostaneet paljon chat-palveluun ja laajentaneet sitä useisiin paikkoihin sonera.fi -sivustolla. Kerron teille lyhyesti mitä chat-palveluita meillä on tarjolla ja mistä ne löytyvät.

 

1) Asiakaspalvelun chat kuluttaja-asiakkaille on avoinna Omilla Sivuilla ympäri vuorokauden (24/7) kaikille Sonera Tunnuksella tai mobiilivarmenteella kirjautuneille asiakkaille. Chat palvelee normaaleissa asiakaspalveluasioissa poislukien tekniset asiat. Chat-keskustelun edetessä asiakaspalvelija saattaa ehdottaa puhelinsoittoa, koska asian hoitaminen tietyissä tilanteissa voi olla helpompaa hoitaa loppuun puhelinkeskustelulla.

 

Toistaiseksi chatia ei näytetä käyttäjän roolissa kirjautuneille. Lisäksi asiakkaan tulee huolehtia, että hänellä ei ole adblocker-tyylistä mainostenesto-ohjelmaa selaimessa asennettuna, koska se estää myös chatin näkymisen. Kesän aikana tuomme asiakaspalvelun chatiin jononumerotiedon, joka kertoo ruuhkatilanteessa asiakkaalle tarkemman jonotustiedon.

 

Omat Sivut chat.jpg

 

 

2) Uutuutena olemme lähteneet testaamaan teknisen asiakaspalvelun chat-palvelua Omien Sivujen Matkapuhelimen häiriöilmoitus -sivulla. Palvelun tarkoituksena on auttaa matkapuhelinverkon tai -palveluiden ongelmatilanteissa sekä ohjeistaa häiriöilmoituksen kirjaamisessa. Chat-palvelu on avoinna arkisin klo 9-18 ja chat-ikkuna on näkyvillä aina kun asiakaspalvelija on vapaana.

 

TAP chat.jpg

 

 

3) Sonera.fi:n avoimella puolella ja verkkokaupassa tarjolla oleva myynnillinen chat-palvelu toimii ostotapahtuman tukena ja on näkyvillä kun myyntipalvelija on vapaana.

 

eShop chat.png

 

 

4) Yritysasiakkaille tarjoamme vastaavasti chatia sekä sonera.fi:n verkkokaupassa että Yritysportaalissa. Yritysportaalin puolella kirjautuneille käyttäjille on valittavissa asiakaspalvelun (ark. klo 8.00-16.30) ja teknisen tuen chat (ark. klo 9.00-15.00). Teknisen tuen chatissa palvelemme vikatilanteissa, liittyen mobiililiittymiin ja -palveluihin, yrityksen puhepalveluihin, yritysdatatuotteisiin, Soneran Etäkäyttöön sekä Sonera toimistopalveluihin.

 

Jatkuvasti kehittyvällä Sonera Yritysportaalilla saat yhden kokonaisnäkymän yrityksesi Soneralta hankkimiin palveluihin. Yritysportaalissa voit tilata uusia liittymiä ja laitteita, muokata yrityksesi palveluita tai selata laskuja ja raportteja. Yritysportaali toimii myös tabletilla tai matkapuhelimella, ja sisäänkirjautuminen onnistuu helposti sähköpostiosoitteellasi. Jos yritykselläsi ei ole vielä tunnuksia yritysportaaliin, rekisteröi tunnukset käyttöösi. Yritysportaalista luot myös vikailmoitukset ja työpyynnöt tekniseen yritysasiakaspalveluun kätevästi Luo työpyyntö –linkistä.

 

Yrpo chat.png

 

 

Tulevaisuudessa kehitämme Soneran chat-palvelua kohti aidosti monikanavaista ja saumatonta asiakaskokemusta, jossa uusia ominaisuuksia ovat mm. yhteisselailu (co-browsing) ja video-chat. Kehityksen pääpaino tulee olemaan myös mobiilin käyttökokemuksen parantamisessa.

 

 

Oletko kokeillut Soneran chatia? Mitä mieltä olet palvelusta?

1 Kommentti
Vakiokalustoa

Olen joutunut käyttämään chattia monesti. Tosi kätevä, kun itse henkilökohtaisesti vihaan notkua puhelimen ääressä ja tiedä minkälaiset jonot on asiakaspalveluun.

 

Chatti on kyllä neuvonut sekä ratkonut asioita monesti myös facebookin puolella.

 

Ainoa asia mistä tulee miinusta, joskus tuntuu siltä ettei chatti toimi vaan jäätyy kesken kaiken, mutta harvoin se jäätyy.