Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

 

Suomen Digimenestyjät 2019 Telia.jpg

Bearingpoint tutkii vuosittain eurooppalaisia yrityksiä, tänä vuonna yhteensä 593 yritystä 25 toimialalta kahdeksasta eri maasta. Olemme sijoittuneet yrityksenä hyvin useana vuonna aikaisemminkin mutta tämän vuoden tutkimus osoittaa jotain hienoa:

 

Olemme tänä vuonna Euroopan ykkösiä digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa. Voitimme lisäksi Suomen parhain yritys -palkinnon koko tutkimuksen osalta.

Euroopan parhain digitaalisen asiakkuudenhallinnan saralla. Miten tämä liittyy Yhteisöön? Tutkimuksessa sanotaan näin:

 

"Yhteisö nosti Telian parhaaksi Asiakkuudessa. Telia säilytti paikkansa Asiakkuus-ulottuvuuden parhaana yrityksenä. Se on kyennyt luomaan Yhteisön, jossa asiakkaat auttavat toisiaan ratkomaan ongelmia. Lisäksi Telia Yhteisö tarjoaa ostosuosituksia, tuotearvosteluita ja muuta tukea uusien tuotteiden hankintaan. Yhteisö sitouttaa asiakkaita Telian brändiin."

Ja tästä tunnustuksesta kuuluu iso kiitos sinulle, hyvä Yhteisön jäsen. Ilman jäseniä Yhteisö ei ole yhteisö. Joten kiitos, kun olet mukana rakentamassa Yhteisöstämme hienoa paikkaa, jossa ratkotaan ongelmia ja autetaan muita, annetaan neuvoja ja suosituksia. Jaetaan näkemyksiä. Pilotoidaan ja testaillaan, joskus skabaillaan ja niin edelleen.

 

Matka jatkuu. Käynnistimme jo kesällä hankkeen, jolla tähtäämme siihen, että viemme Yhteisön vielä pidemmälle. Haluamme uudistaa Yhteisöä kanssasi, rakennetaan yhdessä Yhteisöstä entistä parempi paikka juuri sinulle. Lue tämä blogi ja tiedät, mistä on kyse.

 

Kiitos vielä kerran ja nähdään jatkossakin Yhteisössä 💜

Tero ja Yhteisön ylläpitopoppoo sekä koko Telian henkilökunta

 

Lue lisää:

 

Telialle voitto Digimenestyjät 2019 -tutkimuksessa, Euroopan ykkönen digitaalisessa asiakkuudenhalli...

 

Kuva palkintojenjakotilaisuudesta 6.11.2018. Lavalla Riikka Vänskä (meidän asiakaspalvelujohtaja) sekä allekirjoittanut.Kuva palkintojenjakotilaisuudesta 6.11.2018. Lavalla Riikka Vänskä (meidän asiakaspalvelujohtaja) sekä allekirjoittanut.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

Jaa artikkeli

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Telia-on-Euroopan-ykkonen-digitaalisessa-asiakkuudenhallinnassa/ba-p/177956
Linkki kopioitu
3 kommenttia 👇
Tietoa kirjoittajasta
Nimeni on Tero Revonmäki ja Yhteisömanagerina vastaan siitä, että Yhteisö on hyvä paikka etsiä ja löytää apua sekä jutella yhdessä muiden asiakkaiden ja ajoittain myös työntekijöidemme kanssa.