peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51514 Jäsentä
149071 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia on Euroopan ykkönen digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

Telia on Euroopan ykkönen digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa

Digimenestyjät 2019 Telia.jpg

 

 

Bearingpoint tutkii vuosittain eurooppalaisia yrityksiä, tänä vuonna yhteensä 593 yritystä 25 toimialalta kahdeksasta eri maasta. Olemme sijoittuneet yrityksenä hyvin useana vuonna aikaisemminkin mutta tämän vuoden tutkimus osoittaa jotain hienoa:

 

Olemme tänä vuonna Euroopan ykkösiä digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa. Voitimme lisäksi Suomen parhain yritys -palkinnon koko tutkimuksen osalta.

Euroopan parhain digitaalisen asiakkuudenhallinnan saralla. Miten tämä liittyy Yhteisöön? Tutkimuksessa sanotaan näin:

 

"Yhteisö nosti Telian parhaaksi Asiakkuudessa. Telia säilytti paikkansa Asiakkuus-ulottuvuuden parhaana yrityksenä. Se on kyennyt luomaan Yhteisön, jossa asiakkaat auttavat toisiaan ratkomaan ongelmia. Lisäksi Telia Yhteisö tarjoaa ostosuosituksia, tuotearvosteluita ja muuta tukea uusien tuotteiden hankintaan. Yhteisö sitouttaa asiakkaita Telian brändiin."

Ja tästä tunnustuksesta kuuluu iso kiitos sinulle, hyvä Yhteisön jäsen. Ilman jäseniä Yhteisö ei ole yhteisö. Joten kiitos, kun olet mukana rakentamassa Yhteisöstämme hienoa paikkaa, jossa ratkotaan ongelmia ja autetaan muita, annetaan neuvoja ja suosituksia. Jaetaan näkemyksiä. Pilotoidaan ja testaillaan, joskus skabaillaan ja niin edelleen.

 

Matka jatkuu. Käynnistimme jo kesällä hankkeen, jolla tähtäämme siihen, että viemme Yhteisön vielä pidemmälle. Haluamme uudistaa Yhteisöä kanssasi, rakennetaan yhdessä Yhteisöstä entistä parempi paikka juuri sinulle. Lue tämä blogi ja tiedät, mistä on kyse.

 

Kiitos vielä kerran ja nähdään jatkossakin Yhteisössä 💜

Tero ja Yhteisön ylläpitopoppoo sekä muu Telian henkilökunta

 

Lue lisää:

 

Telialle voitto Digimenestyjät 2019 -tutkimuksessa, Euroopan ykkönen digitaalisessa asiakkuudenhalli...

 

Digimenestyjät 2019 Telia.jpgKuva palkintojenjakotilaisuudesta 6.11.2018. Lavalla Riikka Vänskä (meidän asiakaspalvelujohtaja) sekä allekirjoittanut.