Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

medium-B2B Lifestyle images.png

 

 

Olemme keskittäneet viestinnän Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, jotta asioiden hoitaminen ja vuorovaikutus sinun ja meidän välillä olisi mahdollisimman sujuvaa ja nopeaa. Saat toki edelleen meihin yhteyden myös puhelimitse. Löydät kaikki yhteystiedot yritysasiakkaille sivuiltamme. 

 

Näin hyödyt viestinnän keskittämisestä Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun:

 

  • Löydät palvelupyynnöt ja vikailmoitukset samasta paikasta
  • Viestit eivät huku roskapostikansioihin
  • Et menetä viestejä, jos sähköpostisi on täynnä
  • Asian käsittely nopeutuu, koska kaikilla asiaasi hoitavilla asiantuntijoillamme on tarvittaessa pääsy kaikkiin viesteihin
  • Näet helposti, jos olemme pyytäneet sinulta lisätietoja ja voit vastata viestiin asiointipalvelussa
  • Voit seurata palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten käsittelyä
  • Saat ilmoitusviestin, kun palvelupyyntö on ratkaistu
  • Tavoitat asiantuntijamme tarvittaessa myös nopeasti chatilla.

 

Voimme auttaa sinua parhaalla tavalla

 

Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kirjauduttuasi tunnistamme sinut ja käytössämme on kaikki tärkeimmät tiedot asian hoitamiseksi. Näin pääsemme suoraan asiaan, eikä aikaa mene ylimääräiseen viestien vaihtoon. Näet asiointipalvelussa myös selkeästi, jos odotamme sinulta lisätietoja palvelupyyntösi ratkaisemiseksi.  

 

Löydät asiointipalvelusta tarvittaessa chatin, josta saat asiakaspalvelun apua aukioloaikojemme puitteissa. Chatista saat avun nopeisiin kysymyksiin tai asiointipalvelun käytön opettelemiseen. Autamme mielellämme asiointipalvelun käyttöönottamisessa. Tehdään yhdessä asioinnista sujuvaa!

 

Voit keskittyä yrityksesi kannalta tärkeimpiin asioihin


Asiointiasi helpottaa, kun löydät tarvitsemasi tiedot palveluista ja asiakkuudesta suoraan asiointipalvelusta. Löydät laskut, niiden numerot ja laskuerittelytiedot, liittymätiedot ja niille ilmoitetut käyttäjätiedot sekä mahdolliset aikaisemmat viestit, eikä näitä tarvitse lähteä metsästämään muualta.

 

Asiointipalvelusta voit lisäksi ostaa uusia tuotteita, nähdä tilaukset ja laskut, tehdä suoraan monia muutoksia sekä tehdä palvelupyyntöjä ja ilmoittaa vikatilanteista. Löydät kaikki tärkeimmät viestit yhdestä ja samasta paikasta ja viestejä on helppo suodattaa haluamallasi tavalla.


Mitä muita mahdollisuuksia kaipaisit vielä Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun?


Lue myös: 

TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori

Jaa artikkeli

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogit-yrityksille/Asiakaspalvelumme-viestinta-hoituu-Minun-Telia-Yrityksille/ba-p/243370
Linkki kopioitu
Tietoa kirjoittajasta
Telialainen vuodesta 2000. Sydäntäni lähellä on asiakaslähtöinen viestintä ja vuorovaikutus yritysasiakkaidemme kanssa. Työn ohella opiskelen visuaalista viestintää, valokuvausta, CX, UI ja UX -maailmaa.