Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Hallinnoi yritysportaalia.jpg

 

Mikä ihmeen asiointipalvelu? Minun Telia Yrityksille -palvelu on monipuolinen työkalu, joka tarjoaa kokonaisnäkymän yrityksesi asiakkuudesta ja mahdollisuuden hallita palveluitasi ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta. Se sopii myös niin pienille kuin suurillekin yrityksille. Mikä parasta, se on täysin ilmainen! Mitä kaikkea asiointipalvelu siis konkreettisesti sinulle mahdollistaa?

 

Minun Telia Yrityksille -palvelun kautta pääset helposti esimerkiksi avaamaan uuden liittymän yritykselle, tilaamaan SIM-kortteja tai siirtämään esimerkiksi liittymän yrityksesi nimiin. Myös joukkomuutosten teko onnistuu näppärästi sivulta löytyvän työkalun takaa. Joukkomuutoksella voit lisätä esimerkiksi jonkin lisäpalvelun tai tehdä laskutusmuutoksia kaikille tai valitsemillesi yrityksesi liittymille muutamalla klikkauksella.

 

Palvelusta löydät tämän kaiken:

  • Liittymien ja palveluiden hallinnointi Mobiililiittymät -osiossa
  • Laskuarkisto sekä laskutustietojen hallinta
  • Raportointimahdollisuudet
  • Viestintäkeskus sekä chat

 

Hallinnoi palveluitasi Minun Telia Yrityksille -palvelun kautta

 

Kun sinun tarvitsee tehdä muutoksia omistamiisi liittymiin tai palveluihin, sinua palvelee Mobiililiittymät -osio. Näet täältä tarkemmat tiedot liittymistä, kuten esimerkiksi usein kaivatut PUK-koodit. Lisäksi voit muokata tätä kautta matkapuhelinliittymien palveluita, laskutus- ja käyttäjätietoja tai vaikka siirtää liittymän tarvittaessa käyttäjälle itselleen tai toiselle yritykselle.

 

Yritysportaali hallinnoi2.JPG

 

Laskutus

 

Yrityksesi arjen helpottamiseksi yritysportaaliin on lisätty kokonainen osio laskutukselle ja maksamiselle. Löydät portaalista koko laskuhistoriasi viimeisen kahden vuoden takaa ja voit tarvittaessa hakea maksuaikaa veloituksetta laskuillesi tätä kautta. Joskus voi tulla vastaan tilanne, että alkuperäinen lasku on kadoksissa. Ei hätää - voit ladata laskukopiot velotuksetta täältä.

 

Laskutus.png

 

Laajat raportointimahdollisuudet

 

Minun Telia Yrityksille -palvelu tarjoaa myös mahdollisuuksia ajaa raportteja liittymistäsi ja palveluistasi, jotta saisit kokonaiskuvan siitä, mitä kaikkea palvelusi meillä sisältävät. Jos yrityksessäsi on useampia käyttäjiä portaalissa, voit tarkastella liittymien muutoshistoriaa sekä sitä, kuka on tehnyt mitäkin muutoksia portaalissa liittymille. Tarjoamme myös liudan erinäisiä maksullisia raportteja, joista voit kysyä asiakaspalvelustamme lisätietoja.

 

TiiaHy_0-1638179147260.png

 

Viestintäkeskus ja chat

 

Mitä tehdä siinä vaiheessa, jos tarvitset apua asiakaspalvelusta, haluat esimerkiksi tehdä tilauksen tai tahdot lisätietoa jostain palvelusta, liittymästä tai laskusta? Asiointipalvelussa asiakaspalvelu on parin klikkauksen päässä joko chatin välityksellä tai voit luoda viestintäkeskuksen kautta palvelupyynnön. Näet viestintäkeskuksesta yhteydenottohistoriasi ja aiemmin luodut palvelupyynnöt sekä chat keskustelut että asiakaskohtaiset viestisi.

 

Viestintäkeskus.png

 

Yksien tunnuksien takaa sinulla on pääsy muun muassa Verkkokauppaan, VIPin sekä yritysnumeroiden hallinnointiin, Inmics-Nebulan palvelulaitteiden hallinnointiin sekä Surf manageriin. Näppärää, eikö? Pääset kirjautumaan Minun Telia Yrityksille -palveluun täältä.

 

Mihin juuri sinä käytät Minun Telia Yrityksille -palvelua?

 

Lue lisää:

 

Edit: päivitetty ajantasalle 29.11.2021

TiiaHy
Moderaattori
Moderaattori

Jaa artikkeli

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogit-yrityksille/Taman-kaiken-loydat-Minun-Telia-Yrityksille-palvelusta/ba-p/208205
Linkki kopioitu
Tietoa kirjoittajasta
Olen Tiia Hyvärinen. vuodesta 2011 Telian yritysasiakkaita palvellut Yhteisöläinen, joka auttaa asiakkaita mieluusti kommenttien ja blogitekstien muodossa.