Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Yritysliittymiin apua virka-ajan jälkeenkin.jpg

 

Yritysasiakaspalvelu auttaa sinua arkisin 8–17:00 numeroissa 020 355 800 (PK-yritykset) ja 020 693 693 (suuryritykset) ja sosiaalisen median kanavissa olemme tällä hetkellä apunasi 8–16 välisen ajan. Vika- ja häiriöilmoituksia voit jättää puhelimitse vuorokauden ympäri.

 

Avuntarve ei katso kellonaikaa ja työpuhelin voi mennä mykäksi juuri kriittisellä hetkellä. Ilman apua et jää virka-ajan jälkeenkään.

Kuuntelemme herkällä korvalla asiakkaidemme tarpeita ja pyrimme tarjoamaan apua silloin, kun sitä tarvitaan. Tarpeet muuttuvat ja me muutumme parhaamme mukaan vastaamaan niitä.

Yritysportaali palvelee 24/7

 

Moni asia hoituu aika- ja paikkariippumattomasti Yritysportaalissa.

 

Yritysportaalin avulla yrittäjä säästää myös aikaa ja rahaa. Jos Yritysportaali ei ole vielä aktiivikäytössä, lue mitä kaikkea voit tehdä yritysportaalin kautta reaaliajassa.

 

Yritysportaalissa voit hoitaa liittymäasioita kellon ajasta ja paikasta riippumattaYritysportaalissa voit hoitaa liittymäasioita kellon ajasta ja paikasta riippumatta

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hoitaa asioita myös netissä

 

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, sinun kannattaa luoda salasana telia.fi:lle, jotta pääset hallinnoimaan työsuhdeliittymääsi.

 

Kirjautumisen jälkeen voit hallita poissaolotiedotetta, tarkistaa saldotietojasi, määrittää vastaajaasi tai hakea PUK-koodin. Voit hallita liittymääsi työnantajasi sinulle määrittelemien oikeuksien puitteissa. Lue linkistä, miten voit hallinnoida työsuhdeliittymääsi netissä.

 

Kannattaa myös tarkistaa, onko yrityksessä sovittu joku toimintatapa liittymäasioiden suhteen, esimerkiksi sisäinen help desk, joka auttaa sinua liittymän ongelmatilanteissa.



Näin saat salasanan telia.fi liittymän hallintaan:

 

Lähetä työsuhdeliittymästäsi viesti SALASANA *ja tähän haluamasi salasana* numeroon 15400. Laita haluamasi salasana * * merkkien väliin. Käytä salasanassa  8–14 merkkiä, joista ainakin yhden tulee olla numero tai erikoismerkki.

Salasana kannattaa hakea hyvissä ajoin, ennenkuin työliittymä menee mykäksi, jotta löydät PUK-koodin silloin kun tarvitset sitä. Lukkiutuneella liittymällä salasanan hakeminen ei onnistu ja joudut kääntymään työnantajasi tai yrityksenne Yritysportaalin pääkäyttäjän puoleen tai olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sen aukioloaikojen puitteissa.

 

Ajantasaiset asiakaspalvelun aukioloajat ja muut yhteystietomme, sekä apua löytyy myös telia.fi -sivustolta, jossa on mm. valmiiksi koostettu vastauspaketti usein kysyttyihin kysymyksiin.

 

Kerro meille rohkeasti toiveesi! Miten sinä hoitaisit mieluiten liittymäasioita?

 

Lue lisää: 

 

TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori

Jaa artikkeli

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogit-yrityksille/Tyopuhelin-meni-mykaksi-mista-apu-virka-ajan-jalkeen/ba-p/186614
Linkki kopioitu
Tietoa kirjoittajasta
Telialainen vuodesta 2000. Keskustelen yritysasiakkaiden kanssa ja ojennan auttavan käteni Telia Yrityksille ja Telia Inmics-Nebulan sosiaalisen median kanavissa ja Telia Yhteisössä. Lisäksi kehitän yritysasiakkaiden someasiakaspalvelua. Sydäntäni lähellä on asiakaskokemus ja yrittäjyys. Työn ohella opiskelen visuaalista viestintää.