Etsimme testaajia Polar Vantage M ja Polar Ignite -urheilukelloille- Haku päättynyt!


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia


 


 


Polarin urheilukellot, Vantage M sekä Ignite ovat saapuneet verkkokauppaamme. Haluaisitko sinä päästä testaamaan jompaa kumpaa kelloa ja raportoimaan kokemuksistasi muille yhteisöläisille? Jos kyllä niin tämä arvonta on just sulle!


 


Kumpi sopisi sinulle paremmin?


 


Polar Vantage M


 


"Rannesykkeenmittauksella ja GPS:llä varustettu edistyksellinen juoksu- ja multisport-kello

Haasta itsesi Polar Vantage M:n monipuolisten ominaisuuksien avulla. Tämä GPS-toiminnolla varustettu ohut ja kevyt multisport- ja juoksukello antaa käyttöösi kaikki tiedot, joita tarvitset voidaksesi parantaa suoritustasi ja rikkoa ennätyksesi."


 


Yhteisön mode Liisa testasi Vantage M -kelloa, lue hänen kokemuksistaan artikkelistamme. 


 


Polar Ignite


 


"GPS-kello rannesykkeenmittauksella

Polar Ignite on vedenkestävä fitnesskello, jossa on edistyksellinen sykkeenmittaus ranteesta ja integroitu GPS. Tämä uuden sukupolven fitnesskello auttaa saavuttamaan todellisen potentiaalisi ja kokeilemaan rajojasi fiksulla tavalla. Polar Ignite antaa kattavan kokonaiskuvan päivästäsi ja opastaa sinua kohti tasapainoisempaa elämää."


 


Yhteisön modeista Olivia puolestaan testasi Igniten, lue hänen kokemuksistaan artikkelistamme.


 


Hae testaajaksi, osallistu arvontaan 5.5.2020 mennessä


 


Kerro tämän jutun kommenteissa muutamalla lauseella, miten Polar Vantage M tai Ignite auttaisivat sinua harjoittelussasi ja millaisiin testeihin Polar pääsisi ranteessasi, sekä kumpaa kelloa haluaisit testata.


 


Arvomme 6.5.2020 kaksi voittajaa, joille lähetämme kellot testiin. Pyrimme toteuttamaan voittajien toiveet kellon mallin suhteen. Meillä on kuitenkin vain yksi kumpaakin kelloa joten voi olla, että joudumme arpomaan mallit voittajien välillä. Voittajana teet tänne Yhteisöön kaksi testiraporttia, ensimmäisen unboxaushengessä (vähintään 150 sanan mittainen juttu) ja toisen kahden viikon käytön jälkeen (vähintään 300 sanan mittainen juttu).


 


Haluaisimme nähdä ja lukea miltä Polar näyttää juuri sinun ranteessasi ja lenkkipolulla, joten lisää juttuusi myös paljon kuvia ja jos innostut niin voit lisätä juttuihisi myös videoita, niitä on kiva katsoa :)


 


Lue arvonnan tiedot ja tarkemmat speksit alta, klikkaa Lue lisää.


 


Onnea arvontaan!


 


Ps. Arvonta on vain Yhteisön jäsenille. Jos et ole vielä jäsen niin liity jäseneksi sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta ja voit osallistua tähän sekä muihin skaboihin myös tulevaisuudessa.


 


ARVONTA ON SUORITETTU! ONNEKSI OLKOON @Kardio ja @IbizaMan !


 


Hide content


Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Etsimme testaajia Polar Vantage M ja Polar Ignite -urheilukelloille



Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).


 


Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.


 


Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 22.4 - 5.5.2020 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.


 


Palkinnot
Palkintona arvotaan yhteensä yksi (1) kappale Polar Vantage (arvo 279€) sekä yksi (1) kappale Polar Ignite -kelloja (arvo 199€-229€ ). Yksi kello/voittaja.



Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 


 


Arvontaan osallistuminen


Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua kertomalla muutamalla lauseella tämän keskustelun kommenttiosiossa, miten Polar Vantage M tai Ignite auttaisivat harjoittelussa ja millaisiin testeihin Polar pääsisi, sekä kumpaa kelloa haluaisi testata. 1 kommentti = 1 arpa. 1 arpa/henkilö.


 


Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.


 


Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 6.5. ja voitosta ilmoitetaan yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.


Testaajat sitoutuvat siihen, että he julkaisevat kahden viikon testijakson aikana kaksi artikkelia Telia Yhteisöön perustettaviin käyttökokemusketjuihin.



  • Ensituntumat pian kellon vastaanottamisen jälkeen (vähintään 150 sanan mittainen artikkeli)

  • Varsinainen arvostelu kahden viikon käytön jälkeen (vähintään 300 sanan mittainen artikkeli)



Testaajat voivat halutessaan tehdä juttuja myös enemmän. Testaajien tekemien artikkelien ja videoiden tulee olla hyvän tavan mukaisia eivätkä ne saa sisältää asiatonta sisältöä. Testaukseen saa halutessaan liittää kuva- ja videomateriaalia.


Osallistumalla kilpailuun ja lähettämällä Telialle tekemäänsä materiaalia henkilö myöntää Telialle oikeuden hyödyntää materiaalia Telian markkinoinnissa ilman eri korvausta, sekä julkaista materiaalin tehneiden henkilöiden Telia Yhteisön nimimerkit ja Youtube-kanavien nimet.


 


Jos kilpailun voittajat eivät tee artikkeleita Telia Yhteisöön testijakson aikana, Telia veloittaa voittajalta kellon hinnan, joka määräytyy kellon Telian myynninaloituspäivän hinnan mukaan.


 


Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.


 


Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja


 


Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.



Telia Finland Oyj
Helsingissä 22.4.2020



 


99 kommenttia

Elän aktiivista elämää niin lenkkipoluilla kuin saleilla käydän. Minulla on jo monen vuoden kokemusta niin Suunnon, Garminin kuin Polarin kelloista. Nyt ranteessa on Garminin 5x kello, joka alkaa aavistuksen tulla tiensä päähän ikänsä puolesta. Olisi hienoa päästä kokeilemaan miten kellot ovat edistyneet viimeisen kolmen vuoden aikana ja tukemaan kuntoilua myös näin poikkeusaikoina.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Polar Vantage M pääsisi minun testissä mm koville juoksulenkeille ja ulkoiluun (multisport). Olen tottunut käyttämään Garminin kelloja, joten pystyisin hyvin vertailemaan laitevalmistajien välisiä eroja.

Polar Igniteä haluaisin testata. Se pääsisi lenkkipolulle mukaan, frisbeegolffaamaan, moottoripyöräilemään, uimaan, vaeltamaan yms. Unitiedot kiinnostaa myös kovasti. 
Pitäisi myös alkaa parantamaan juoksukuntoani, kiinnostaisi tietää miten tuollainen kello osaa siinä auttaa. 

Polar Vantage M. Harjoittelen tavoitteellisesti kestävyysurheilua. Nykyinen kello Polar M430 olisi hyvä verrokki Vantage M:n arvosteluun.

Liikunnallisena ja työssäkäyvänä pikkulapsiperheen äitinä pelaan jatkuvasti sopivan treenimäärän ja riittävän levon vaakakupilla. Tähän olisi huippua saada avuksi laadukas mittari arvioimaan homman sujumista. Uskon, että Polar Vantage M olisi oiva väline minun tarpeisiini.

Kunniamerkki

Polar Vantage M-kellon kanssa pääsisin tutkimaan kuntoni kohoamista maastopyöräilyn parissa. Myös puhelimeen saapuvat ilmoitukset kellon näytöllä pääsisi kunnolla testiin, kun ei tarvitsisi pysähdellä joka värinän takia tutkimaan saapuneita ilmoituksia. Myös muita kellossa olevia lajiprofiileja pystyisi kesäaikana testata monipuolisemmin.
Kesäajan koittaessa kello pääsisi myös kunnolla testiin unen tarkkailussa, koska valon vaikutus tuntuu vanhemmiten suurenevassa määrin yöunen pituudessa.

Polar Ignite lähtisi heti tulikokeeseen Puijon metsäpoluille testaamaan intervallitreenissä GPS-kykyjä ja sykettäni, joka on etätyössä päässyt sopeutumaan matalille tasoille. Tähtään capoeirakestävyyteen, sillä kun karanteeni nousee, aion olla tikissä. Capoeiran aerobinen syketreeni olisi tähtäimessä heti kun älykellon palautumismittarit olisi suotuisat. Palautumisen seuranta ja älykellon antama data mindfulness-harjoituksista tulisi aktiivisesti käyttöön alkaen päivästä yksi, sillä kokonaisvaltainen hyvinvointi takaa varman arjen.

haluaisin polar ignite urheilukellon testaajaksikoska liikun todellla paljon erilaisissa maasto olosuhteissa ja olisi kiva jakaa kokemuksia kellon toiminnasta.

Moi

 

Vanha Polar V800 ei enää synkronoi Iphone 11 Pro mallin kanssa ja tämän vuoksi uusi kello mietinnän alla. Teknisesti V800 on varmasti vähintään nykyisten mallien veronen, mutta käytettävyys varsinkin tuon synkronointiongelman vuoksi melko surkeaa. Itsellä kiinnostaa Vantage mallisto ja tulisi maastopyörälenkille kaveriksi. Erityisesti kiinnostaa akun kesto pidemmillä lenkeillä, lataustarve viikon / viikonlopun aikana ja käytettävyys ajon aikana. 

 

- J

Haluaisin testata kelloja monipuolisesti juosten, pyöräillen ja meloen. Palautumisen seurannan uskon auttavan minua, saavuttamaan tasapainon levon ja treenin välillä.

Terveys Teille! Tässä monipuolinen wannabe-kuntoilija ja vuosien (59)  varrella sykemittareita kokeillut. Matkalle on osunut monenlaisia surkeasta lippulaivasta (ei Polar) varsin toimivaan muutaman kympin laitteeseen. Jossain vaiheessa jätin mittareiden käytön; luotin hankkimaani tietämykseen ja 15 vuotta sitten (jepjep) tehtyihin laktaatti-mittauksiin, joista sain tarkat sykerajat jotka mielestäni "tunsin kropassa". Vuodet omaishoitajana romahduttivat kuntoni, mutta nyt treenaan taas varsin monipuolisesti sekä lajien että rasituksen suhteen. Nykyinenkin työni on erittäin vaativaa, ainakin minulle ja siksipä kiinnostaisi kokeilla olisiko Polar Vantagesta apua harjoituksen määrän tehon ja kokonaisrasituksen seurannassa. Olisi mukava kehittyä ilman että riehuu itsensä tukkoon. (Viikko-ohjelmaan kuuluu liioittelematta: kävely, sauvakävely, hölkkä, mäkijuoksu, kuntosali, kehonpainoharjoittelu, jooga ja pilates. Kaupunkipyörällä kertyy siirtymiä 20-40 km/vko. Uima-altaaseen ei ole pariin kuukauteen päästy - tilalla ajoittaista sulkapalloa ja pihalla koriin heittelyä. Tanssi, fudis ja kamppailulajit ovat olleet tauolla pitkään, mutta utopioin myös niistä ja kaikkea muutakin kokeillaan niin kauan kuin henki pihisee.

Olen pari kuukautta sitten aloittanut elämäntapamuutoksen johon sisältyy kuntosali treeni sekä ulkoilua ja aerobista liikehdintää. Nämä kellot auttaisivat minua tietämään sykkeen, polton määrän ja unenlaadun jotka tukisivat suuresti projektiani päästä liikakiloista ja saada energiaa päivittäiseen olemiseen ja elämiseen.

 

tahtoisin testasta Tämän Polar vantage M kellon, joka auttaa minua parhaiten näissä yllämainituissa asioissa ja tukee kehitystä eteenpäin, sekä motivoi uusiin haasteisiin.

Ilman muuta halukas testaamaan. Artikkeleita tulee ja tuosta testauksesta saisi hyviä videonpätkiäkin tehtyä. Kumpikin kiinnostaa, monenlaista älylaitetta on tullut kokeiltua, mutta nämä kehittyvät sellaista vauhtia, että olisi mukava päästä tutkimaan uusimpia uutuuksia.

Olisin kiinostunut

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +14

Mulla on ollut Polar Vantage M ranteessa jo jonkun aikaa ja voin kertoa että on se tähän asti testatuista lenkkeilyn seurantavekottimista pätevin. Aiemmin seurasin lenkkeilyä puhelimen sovelluksella (Endomondo) sekä rinnan ympäri tulevalla sykemittausvyöllä. Näissä oli vähän väliä kaikenlaista ongelmaa sykemittauksen, GPS:n ja milloin minkäkin kanssa. Usein lenkkeilydata oli aivan huuhaata, sykkeet yli kahtasataa yms. mahdotonta ja fillarilla ajettu muka yli satasta yms. hassuuksia. Eli sellaista jatkuvaa joutavanpäiväistä leikkiä kuten puhelimien kanssa aina, asiat silleen melkein toimii mutta ei kuitenkaan ihan.

 

Vantage M lopetti puhelinleikit eli nyt puhelin pysyy puhelimen roolissa siellä taskussa nätisti, kun ranteessa oleva minitietokone hoitaa kaiken olennaisen. Puhelinta tarvitaan ainoastaan tietoja synkronoitaessa, jos sen haluaa tehdä bluetoothilla langattomasti. Tätä ei ole pakko tehdä edes joka päivä, muistia riittää useammaksi päiväksi. Lisäksi synkronointi onnistuu jopa ilman puhelintakin tietokoneen ja kaapelin avulla, mutta itse teen sen kuitenkin puhelimella koska tähän asti se on jopa onnistunut aivan joka kerta. Laitteen käyttöönotto kannattaa kuitenkin tehdä tietokoneella. Nopeampaa syöttää halutut tiedot ja valita mieleiset lajiprofiilit.

 

Vantagen pilvipalvelu on varsin onnistunut. Kellon asetuksia mm. mieleisiä lajiprofiilejta voi näppärästi hallita webissä. Kun kello seuraavan kerran synkronoidaan, siirtyvät tehdyt asetukset kelloon. Jopa harjoitustilassa käytettävissä olevia näkymiä eli "kellotauluja" voi säätää mieleisekseen. Itse pidänkin "insinöörimallisista" laitteista joissa on todella paljon erilaisia asetuksia joilla voi vaikuttaa vaikka mihin. Ainoa mitä toivoisin lisää että myös laitteen päävalikkorakenteen voisi täysin kustomoida mieleisekseen. Käytän usein esimerkiksi ajastimia, joten haluaisin ne helppoon sijantiin tai pikanäppäinten taakse.

 

Lajikohtaiset asetukset ovat hyvät, voi säätää esim. sen, seurataanko liikuntaa GPS:llä vai ei (sisälajeissa ja joissakin ulkolajeissakin GPS on turha) ja lisäksi voi säätää, meneekö harjoitus automaattisesti pauselle kun nopeus putoaa nollaan vaiko ei. Mulla on esim. ulkolajeille kaksi erilaista profiilia, toisessa auto pause on päällä (sauvakävely) ja sitten on "muu ulkolikunta" jossa auto pausea ei käytetä. Tällöin nopeusprofiiliin tallentuu myös ne jaksot, kun ei ole liikutu. Tätä voi käyttää esimerkiksi pihatöissä tai kun ollaan luonnossa valokuvaamassa, jolloin tämäkin tyyppisistä aktiviteeteista saa kerättyä kalori yms. dataa talteen. Keilailua ei tosin ollut lajeissa ja tästä olen jo laittanut Polarille palautetta.

 

Akku näyttäisi kestävän riittävän kauan. Otan pois ranteesta saunan ajaksi ja laitan lataukseen kaksi kertaa viikossa. Jos on ollut sisäpäiviä ettei ole päässyt/joutanut ulos lenkkeilemään, näyttäisi akku riittävän viikonkin, eli se riittää jopa kauemmin kuin puhelimessa jossa 5-6 päivää on maksimi. Akku latautuu täyteen siinä ajassa mitä saunassa menee. Jatkuva sykemittaus on päällä. Ottamalla sen pois päältä voisi akun saada kestämään vielä huomattavati kauemmin, kenties useamman viikon?

 

Ainoita negatiivisia huomioita on että ainakaan jatkuva sykemittaus ei ole aina kovin tarkka ja reagoi muutoksiin viiveellä eli sellaiset pikapyrähdykset joissa syke nousee äkisti yli sadan ja palautuu sieltä yhtä nopeasti takaisin leposykkeille ei kello havaitse välttämättä lainkaan. Nähtävästi perustilassa sykettä seurataan jotenkin 5:n minuutin periodeissa, kenties juokseva keskiarvo. Kellon pohjassa olevan sykemittarin vihreät ja punaiset ledit ovat kyllä aina aktiiiviset. Toinen epätarkuus on unien rekisteröinti. Olen sitä ihmistyyppiä joka nukkuu tosi vähän ja on hyvin omalaatuinen vuorokausirytmi. Hyvin usein käy niin ettei unidataa saada kerätyksi lainkaan. Kello ei yksinkertaisesti osaa erottaa, missä vaiheessa olen mennyt nukkumaan ja herännyt. Unijaksi näkyy silti tosi selvästi akviitisuus- ja syke aikajanoilla kun dataa katsoo itse. Silloinlkin kun se siinä onnistuu, saattaa kello väittää että olisin nukahtanut vasta tunteja siitä kun oikeasti olin mennyt nukkumaan.

 

Miinuspiste tulee myös siitä että ajanottoa eli sekuntikelloa ei voi "moniajaa". Ajanottotilasta ei siis pääse takaisin perustilaan ilman että sekuntikello on ensin sammutettava. Tämä on silleensä hassua että jo 80-luvun rannekelloissa on saanut ajanoton "taustalle" pyörimään eikä sitä ole pakko pitää koko aikaa näkyvillä. Alaspäin laskevan ajastimen (jossa kello alkaa täristä kun aika loppuu) sensijaan saa tausta-ajoon ja tietyssä kellotaulussa sen saa jopa näkyviin. Nämä ovat kuitenkin yksinkertaisia asioita korjata softassa, joten täytynee laittaa tuostakin palautetta Polarille. Asiakastuki vastaa kyllä palautteeseen, mutta vielä en tiedä aiheuttaako annettu palaute sitten mitään muutoksia mihinkään.

 

Ja koska tämä oli arvonta.. mikäli sattuisin voittamaan, niin testikello tulee joko vaimon tai tyttären ranteeseen eli kyllä sille käyttäjä löytyy vaikka itselläni jo onkin.

Kiinnostuneempi oisin Ignitestä, mut kumpi vaan kelpaa. On aiempaa kokemusta Polarin kellosta, ja sen harjoitusohjelman avulla juoksin ekan kympin eräässä juoksutapahtumassa!  Jos voitan kellon, se pääsee testaamaan unen, päivittäisen aktiivisuuden sekä urheilulajeista ainakin kävelyn, juoksun/hölkän ja pyöräilyn ja ehkä ratsastuksen ?? 

Haluaisin testata vantage m:ää! Olen löytänyt juoksun elämääni reilu vuosi sitten ja uusi kello kiristäisi mukavasti lenkkipolulla! ?

Polar Vantage M erilaisiin ulkoliikuntalajeihin, retkeilyyn sekä unen mittaamiseen. Uskoisin että uusi sykekello antaisi tarvittavan lisäbuustin jokakeväiselle urheiluinspiraatiolle ja saisi sen jatkumaan myös kesäkauden jälkeen... Juoksunaloitus on ajankohtainen jälleen, ajatus olisi tänä vuonna myös yrittää siirtyy asfaltilta metsään juoksemaan. Mut ihan ensin pitäis päästä siirtymään sohvalta ulos ?

Tarkoitus tämän vuoden aikana saada 20kg pois elinpainoa, niin tällainen Polar Ignite urheilukello inspiroisi itse joka aamu suoriutumaan paremmin ylös sängystä ja suoraan ulos lenkille tai omaan talliin salille. Tällä pystyisi hyvin seuraamaan omaa kehitystä ja tietäisi myös lepäämisen osuuden päivästä.

Hei,
enemmän kiinnostaa Polar Vantage M ja sen avulla seuraisin päivittäistä sykettä mm. koiralenkeillä ja ehkä etenkin tuoreena lievän uniapneadiagnoosin omaavana unen seurantaan liittyvät ominaisuudet kiinnostavat.
Jari, 52v

Olisin kiinnostunut testaamaan Polar Vantage M - kelloa. Käytössä on jo jonkin aikaa ollu m430 ja olisi kiinnostavaa nähdä millaisia parannuksia uudempi malli tarjoaa. Kellolla seuraisin unta, sekä liikunnan tehokkuutta. 

Kunniamerkki +2

Haluaisin päästä testaamaan Polar Vantage M urheilukelloa. Olen alkanut liikkua nyt enemmän, niin tulisi käyttöön ja varmasti innostaisi lisäämään liikkumistani vielä entisestään 🙂 Tällä kellolla tulisi seurattua omaa liikkumista, sykettä ja vaikka mitä.

Haluaisin testata Polar Igniten juoksuohjelmaa ja verrata rannesykemittausta sekä gps-dataa samoilla lenkeillä Suunnon kelloon ja sykevyöhön  joka olisi yhtä aikaa käytössä Polarin kanssa.

 

Sama testi myös pyöräillessä sekä lihaskuntotreenissä.

En tiedä olenko liian nuori kun olen vasta 14, mutta haluan osallistua tähän, koska tahtoisin testata polar ignite kelloa. minulla on tällä hetkellä käytössä polar a370 mutta olen jo aika kauan katsonut polar igniteä. Tämä auttaisi minua varmaan enemmän päivän aikana liikkumaan, koska olen nyt ylä-asteella ja kun koulut jatkuu taas pian niin ei tule päivällä liikuttua, koska ylä-asteella ei ole pakko mennä ulos välitunneilla. Olen muuten ehkä aika perus liikkujaa, mutta liikun päivässä aika paljon, koska minulla on koira niin tulee käytyä joka päivä sen kanssa lenkeillä (Jos pääsee tähän mukaan onko pakko näyttää kasvoja?)

Molemmat nämä Polarin mallit olisivat erittäin sopivia liikuntaharrastuksiini, mutta jos toinen pitäisi valita mieluisammaksi, niin valitsisin Vantage M:n. :)

 

Minun mukanani Polar ei kovin usein pääsisi kauas kotoa pitkille vaelluksille tai erämaratooneille, mutta usein liikkumaan kyllä! Haluaisin käyttää sitä aktiivisuuteni ja nukkumiseni seurantaan, sekä sykealueliikunnan (juoksu/kävely, pyörämatkat) apuna 5-10h viikossa ja treenin sopivan tahdin indikaattorina (sykkeen lasku sarjojen välillä tai kellotetut tauot) salilla (normaalioloissa 3-4x/vko). Pidän myös kellon keräämän datan seuraamisesta ja analysoimisesta - sykkeen käytöksestä kun näkee esimerkiksi kuinka hyvin on palautunut. Olen jo käyttänyt vanhempaa M200-mallista polaria liikuntaharrastuksieni seuraamisessa yllä kuvaamallani tavalla, mutta muutoin tuota ei ole tullut pidettyä ranteessa esimerkiksi värin vuoksi (punainen kello oli tarjouksessa :DD). Nämä uudet Polarit ovat todella tyylikkään näköisiä!

Vastaa