Etsimme testaajia Polar Vantage M ja Polar Ignite -urheilukelloille- Haku päättynyt!


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10307 kommenttia


 


 


Polarin urheilukellot, Vantage M sekä Ignite ovat saapuneet verkkokauppaamme. Haluaisitko sinä päästä testaamaan jompaa kumpaa kelloa ja raportoimaan kokemuksistasi muille yhteisöläisille? Jos kyllä niin tämä arvonta on just sulle!


 


Kumpi sopisi sinulle paremmin?


 


Polar Vantage M


 


"Rannesykkeenmittauksella ja GPS:llä varustettu edistyksellinen juoksu- ja multisport-kello

Haasta itsesi Polar Vantage M:n monipuolisten ominaisuuksien avulla. Tämä GPS-toiminnolla varustettu ohut ja kevyt multisport- ja juoksukello antaa käyttöösi kaikki tiedot, joita tarvitset voidaksesi parantaa suoritustasi ja rikkoa ennätyksesi."


 


Yhteisön mode Liisa testasi Vantage M -kelloa, lue hänen kokemuksistaan artikkelistamme. 


 


Polar Ignite


 


"GPS-kello rannesykkeenmittauksella

Polar Ignite on vedenkestävä fitnesskello, jossa on edistyksellinen sykkeenmittaus ranteesta ja integroitu GPS. Tämä uuden sukupolven fitnesskello auttaa saavuttamaan todellisen potentiaalisi ja kokeilemaan rajojasi fiksulla tavalla. Polar Ignite antaa kattavan kokonaiskuvan päivästäsi ja opastaa sinua kohti tasapainoisempaa elämää."


 


Yhteisön modeista Olivia puolestaan testasi Igniten, lue hänen kokemuksistaan artikkelistamme.


 


Hae testaajaksi, osallistu arvontaan 5.5.2020 mennessä


 


Kerro tämän jutun kommenteissa muutamalla lauseella, miten Polar Vantage M tai Ignite auttaisivat sinua harjoittelussasi ja millaisiin testeihin Polar pääsisi ranteessasi, sekä kumpaa kelloa haluaisit testata.


 


Arvomme 6.5.2020 kaksi voittajaa, joille lähetämme kellot testiin. Pyrimme toteuttamaan voittajien toiveet kellon mallin suhteen. Meillä on kuitenkin vain yksi kumpaakin kelloa joten voi olla, että joudumme arpomaan mallit voittajien välillä. Voittajana teet tänne Yhteisöön kaksi testiraporttia, ensimmäisen unboxaushengessä (vähintään 150 sanan mittainen juttu) ja toisen kahden viikon käytön jälkeen (vähintään 300 sanan mittainen juttu).


 


Haluaisimme nähdä ja lukea miltä Polar näyttää juuri sinun ranteessasi ja lenkkipolulla, joten lisää juttuusi myös paljon kuvia ja jos innostut niin voit lisätä juttuihisi myös videoita, niitä on kiva katsoa :)


 


Lue arvonnan tiedot ja tarkemmat speksit alta, klikkaa Lue lisää.


 


Onnea arvontaan!


 


Ps. Arvonta on vain Yhteisön jäsenille. Jos et ole vielä jäsen niin liity jäseneksi sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta ja voit osallistua tähän sekä muihin skaboihin myös tulevaisuudessa.


 


ARVONTA ON SUORITETTU! ONNEKSI OLKOON @Kardio ja @IbizaMan !


 


Hide content


Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Etsimme testaajia Polar Vantage M ja Polar Ignite -urheilukelloille



Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).


 


Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.


 


Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 22.4 - 5.5.2020 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.


 


Palkinnot
Palkintona arvotaan yhteensä yksi (1) kappale Polar Vantage (arvo 279€) sekä yksi (1) kappale Polar Ignite -kelloja (arvo 199€-229€ ). Yksi kello/voittaja.



Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 


 


Arvontaan osallistuminen


Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua kertomalla muutamalla lauseella tämän keskustelun kommenttiosiossa, miten Polar Vantage M tai Ignite auttaisivat harjoittelussa ja millaisiin testeihin Polar pääsisi, sekä kumpaa kelloa haluaisi testata. 1 kommentti = 1 arpa. 1 arpa/henkilö.


 


Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.


 


Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 6.5. ja voitosta ilmoitetaan yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.


Testaajat sitoutuvat siihen, että he julkaisevat kahden viikon testijakson aikana kaksi artikkelia Telia Yhteisöön perustettaviin käyttökokemusketjuihin.



  • Ensituntumat pian kellon vastaanottamisen jälkeen (vähintään 150 sanan mittainen artikkeli)

  • Varsinainen arvostelu kahden viikon käytön jälkeen (vähintään 300 sanan mittainen artikkeli)



Testaajat voivat halutessaan tehdä juttuja myös enemmän. Testaajien tekemien artikkelien ja videoiden tulee olla hyvän tavan mukaisia eivätkä ne saa sisältää asiatonta sisältöä. Testaukseen saa halutessaan liittää kuva- ja videomateriaalia.


Osallistumalla kilpailuun ja lähettämällä Telialle tekemäänsä materiaalia henkilö myöntää Telialle oikeuden hyödyntää materiaalia Telian markkinoinnissa ilman eri korvausta, sekä julkaista materiaalin tehneiden henkilöiden Telia Yhteisön nimimerkit ja Youtube-kanavien nimet.


 


Jos kilpailun voittajat eivät tee artikkeleita Telia Yhteisöön testijakson aikana, Telia veloittaa voittajalta kellon hinnan, joka määräytyy kellon Telian myynninaloituspäivän hinnan mukaan.


 


Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.


 


Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja


 


Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.



Telia Finland Oyj
Helsingissä 22.4.2020



 


99 kommenttia

Olisi kiva testata Polar Vantage M -kelloa.

Toivon pääseväni testaamaan Polar Vantage M -urheilukelloa. Testaisin kelloa eri pituisilla juoksulenkeillä ja samalla kellon juoksuohjelmaa, ja Running Index kertoisi kehittymisestäni. Kokeilisin myös kuntotestia kotioloissa ja hengitysharjoitusta työpäivän aikana. Minua kiinnostaa nähdä Training Load Pron näyttämän data siitä, miten treeni rasittaa kehoani. Myös unen laadun seuranta ja palautumis-/valmiustasoani mukaileva treeniopas kiinnostavat minua.

Vantage M sopisi omiin monipuolisiin harrasteisiin paremmin

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Pieni ja hento muistutus arvonnan säännöistä:


 


Kerro tämän jutun kommenteissa muutamalla lauseella, miten Polar Vantage M tai Ignite auttaisivat sinua harjoittelussasi ja millaisiin testeihin Polar pääsisi ranteessasi, sekä kumpaa kelloa haluaisit testata.

Ei siis riitä, että kertoo kumpaa haluaisi testata :)

Kunniamerkki +1

Polar Vantage M kiinnostaa kun ostin vaimolleni äitienpäivä lahjaksi Ignite mallin....


Jos itse saisin Vantagen voisin luvata aloittavani kuntoilun ja ottaa tavoitteeksi 10km yhtäjaksoisen juoksun, viimeksi olen juossut noin 20 vuotta sitten armeijassa.


 


Edit ReOlivia: Poistettu nimi viestin lopusta. Saat halutessasi käyttöön automaattisen allekirjoituksen profiilin asetuksista.

Haen taestaajaksi urheilukelloille kiitos 

Olisi kiva kokeilla Polar Vantage M-kelloa.

Polar Vantage M sopisi minulle paremmin. Olen harrastanut yleisurheilua jo yli 10 vuotta, ja urheilukello on suuressa osassa harjoittelussa. Varsinkin nyt tässä tilanteessa, kun kaikki harjoittelu toteutetaan yksin. Kello auttaa treenin aikana tarkastelemaan sykettä ja palautuksia sekä muutenkin pitämään kirjaa mm. palautumisesta. Monesti on hyvä nähdä kunnon tietoa, eikä vain luottaa omiin arvioihin kehosta. 

Polar urheilukellon avulla pystyisin seuraamaan hyvin treenejäni ja saisin myös paljon uutta intoa ja motivaatiota.

Kello pääsisi mukaan lenkille, salitreeniin, pyöräilylle ja trampoliinille. Enemmän näistä kelloista kiinnostaa Polar vantage M.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Kello olisi loistava työkalu varsinkin päivittäiseen kalorienkulutuksen seurantaan. Se tulisi varmasti olemaan se työkalu, jota eniten itse käyttäisin. 6pvänä viikossa tulee erinäköistä urheilua harrastettua niin kello pääsee nopeasti perusteellisiin testeihin, huomaan nopeasti pienimmätkin puutteet.

Olisi aivan mahtavaa päästä testaamaan Polar Vantage M -"kelloa".

Ensinnäkin nyt kun muutkin ovat kotiin jumittuineina tämän Corona hysterian takia (Varmasti aivan aiheellista, mutta ei minulle.. enää. 🙂 ). Olen tässä kärsinyt ns. tuki ja likunta elin vammasta (selkä murtunut, ja senkin seurauksena ollut vain kotona treenamista, painoilla. Pitäisi päästä kämpästä ulos kun koirani menehtyi, eikä enää "tarvitse" sitä kolmea kertaa päivässä lähteä lenkille, ergo; olen taas vain viikottaisten kauppa reissujen varassa ja turhaan jumittunut kotiin. Jos olisi nyt joku syy lähteä "ylös, ulos ja lenkille", tekisi se aika suuren positiivisen vaikutuksen elämääni ja tarvitsisin vielä kellonkin. 😃 (Vähän vanhempaa sukupolvea siis, muttta vain vähän.. ) Arvostelu, testaaminen etc. ovat jo verissä kun olen ollut erittäin aktiivinen Fast-ringin "Winsideri" jo kolmatta vuotta.

 Mitä trenaamiseen tulee, tuli treenattua joskus vähän "hulluna", kun piti laskuvarjo-jääkäriksikin päästä, ja peruskunto on ollut vähän tarpeen kun noita lajeja (About luokkaa MMA) harrastanut 7 vuotiaasta, eli suunilleen yhtä kauan kuin olen tuijottanut tietokonettakin; tavoilla johon sana intensiivinen ei riitä. Mutta nyt pitäisi aloittaa Kuntoilu "vähän" kuin alusta ettei minua löydetä mistään kotelosta vuosien päästä, horroksesta... 😉 Pelkkä "Dumb-bellien" 😉 nostelu ei todellakaan riitä. 😃 Kiitos.

Vantage M

Kunniamerkki +2

Ei nyt mikään himo liikkuja mutta normaali päivä liikunta nousevalla trendillä tällä hetkellä  kuntoa kohottamassa.

 

aiemmin polarin vanha versio 52 ja nyt viisivuotta käytössä ollut toinen versio, ranne versio olisi helpompi käyttöinen jota voisi pitää jakuvasti päällä nykyiseen kuin pitää laittaa erillinen sykevyö.

Harrastan monipuolisesti liikuntaa (kotitreenit, juoksu, pyöräily, jooga). Minua kiinnostaisi päästä kokeilemaan erityisesti Vantage m -kelloa. Osallistun syksyllä puolimaratoniin ja uskon, että kellosta olisi suuri apu harjoittelussa. Kellon toiminnoista käyttäisin erityisesti sykeseurantaa, unenlaadun seurantaa sekä palautumista mittaavia toimintoja.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Morjens.


 


Molemmat kellot sekä Ignite / Vantage edustaa Polarin tämän hetken osaamista keskihintaisissa mutta monipuolisissa laitteissa. Kumpikaan ei ole varsinainen älykello vaan Ignite luokitellaan fitness- ja Vantage urheilukelloksi.


 


Omaan kokemusta tavoitteellisesta kuntoilusta usealta vuodelta. Olen aloittanut omien harjoitusten seurannan sportstrackerilla ja kelloista olen käyttänyt M400 ja M430. Kumpikin on edelleen käytössä. M400 on käytössä harjoituksissa, jossa kello saattaa ottaa kipeää osumaa. Sykkeen mittaan välillä vyöllä. Päivittäiset askareet ja kävelylenkit mittaan M430:llä. Vyöllä tehtävä mittaus on käytössä lajeissa, joissa sykkeen vaihtelu on nopeaa. Pyöräily koloisilla teillä on omiaan lajiksi, missä käytän vyötä. Rannemittaus menee sitten rauhallisessa harjoittelussa.


 


Esimerkkinä nopeasta sykevaihtelusta mainittakoon myös sauvakävely, johon kilometrin välein tehdään omankehonpainolla tehtäviä harjoituksia, kyykyt ja punnerrukset. Näissä sykevaihteluissa M430 ei välttämättä ranteesta mitaten ehdi aina mukaan.


 


Kaverit ovat ostaneet Igniteä ja kehuneet sen ominaisuuksia. Viimeisin Vantagen päivitys toi mukanaan ominaisuuksia, jotka aikaisemmin olivat Ignitessä, esimerkiksi FitSpark.


 


M430 kautta seuraan palautumista, unta ja kehittymistä. Polar flow on päivittäisessä käytössä ja kommentoimme kavereiden kanssa toistemme suoritteita. Minulle ammattiautoilijana palautuminen ja unenseuranta ovat tärkeitä työkaluja.


 


Myös kunnon kehittyminen ja kuntotestit ovat tärkeässä roolissa kun omien harrastusten lisäksi työskentelen toimenpidepalkkaisena palomiehenä. Meillä on vuosittaiset kuntotestit, joiden tuloksia seuraan aktiivisesti. Saamme kuntoiluohjeet sykerajoineen ja olen ne kelloon syöttänyt, jotta saan harjoittelusta kaiken irti.


 


Kumpikin malli on kiinnostava, mutta oma valintani olisi Vantage M.


* Parempi akunkesto


* Perinteinen käyttöliittymä ilman kosketusnäyttöä


* Laajempi analysointi "käppyröissä"


* Monilaji treenaus (samaan aikaan voit tehdä erilliset kuntopiiri  ja sauvakävely harjoitukset).


 


Kumpikin kello pääsisi mukanani vaihteleviin harjoituksiin ja päivittäiseen elämään. En hae kummastakaan älykellon ominaisuuksia vaan luotettavaa mittausta elämänlaadun parantamisessa.


 


Omalta kohdaltani voin sanoa, että jo M400:sen osto oli yksi parhaimpia päätöksiä elämässä. Treenikäppyröitä on mukava seurata ja Polar Flow palvelussa tulosten vertailu on helppoa.


 


Treeneistä saatava sanallinen palaute antaa motivaatiota lepoon ja seuraavaan kertaan.


 


Minulla on myös mahdollisuus saada kellot rinnakkain lähtien M200 mallista, koska ostin sellaisen veljelleni lahjaksi kesän harjoituksia varten (sportstrackerin lähetin meni mykäksi).


 


Lajit mitä harrastan ovat sauvakävely, hölkkä, pyöräily, kävely, kahvakuulailu ja aktiivinen elämä rintamiestalossa. Myös moottoriurheilussa käytän kellon mukanaan tuomaa sykemittausta, sekä gps palveluita.


 



 


Meillä on tapana jakaa kuvien kautta omia harjoituksia ja tunnelmia. Tässä erään iltalenkin maisemia. Näihin kuviin ja tunnelmiin...


 


Aktiivista kesää.


 


Edit ReOlivia: Muokattu allekirjoitus pois, automaattisen allekirjoituksen voi asettaa profiilin asetuksista 

Polar Vantage M on ollut jo kauemman aikaa harkinnassa, ja olisi mahtava tilaisuus sekä saada käyttää sellaista että esitellä sitä myös muille ja vakuuttaa muutkin ostamaan sellainen!

Olen intohimoinen kotiurheilija, ja minut löytää usein lähimetsien lenkkipoluilta tai kuntopoluilta juoksemasta. Tavoitteenani on tällä hetkellä kasvattaa juoksunopeutta, sekä vähentää painoa. Uskoisin, että motivaationi projektiini kasvaisi ja saisin muutkin innostumaan liikkumiseen, jos saisin käytettäväksi kyseisen urheilukellon! 

Kunniamerkki +3

Mielelläni testaan patikoidesss. 

Olisin kiinnostunut testaamaan Polar Vantage M -urheilukelloa. Monipuolinen eri harjoitteiden seuranta kiinnostaisi ja haluaisin verrata nykyiseen Suunto 3 -kellooni. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Urheilukelloa olisi hauska testata jo senkin vuoksi, että näkisi kuljetut askeleet, matkan, sykkeen ja muita tietoja. Olisi mielenkiintoista nähdä, minkälaisia liikuntasuosituksia kello antaa. Olen miettinyt, kävelenkö tarpeeksi nykyään. 10 000 askelta olisi suositus ja haluan nähdä, milloin se täyttyy.

 

Tärkein ominaisuus ja apu olisi varmaan se muistutus lenkille lähdöstä sekä yleensäkin suositukset, minkä tyyppistä harjoittelua tarvitaan. Ennen oli sellainen nelijalkainen kaveri pitämässä huolta siitä, että ulkoilemassa käytiin tarpeeksi usein, ja siellä myös käveltiin reippaasti, eikä jääty höpisemään tuttujen kanssa - silloin sain haukut.

 

Unenmittaus on kiinnostava ominaisuus, ja olisi varmasti hyödyllistä nähdä jos on nukkunut huonosti. Toivon että kello antaa vinkkejä myös unen laadun parantamiseen ja REM-unen lisäämiseen.

 

Kelloissa on vaikuttavat ominaisuuslistat. En ole ennen käyttänyt urheilukelloa tai -ranneketta, joten näistä kahdesta uskoisin Polar Igniten soveltuvan minulle paremmin, vaikka molemmat kiinnostavat.

Kelpaisi Vantage M, koska 3Fittness on jo käytössä, mutta siitä puuttuu GPS- ja muuitakin, ehkä,

tarpeellisia juttuja, joten kiitos joe etukäteen !

Polar Vantage M  urheilukello vaikutti mielenkiintoiselta ja mukavammalta,koska siinä on esim tuo 24/7 aktiivisuuden seuranta ja muutenkin sen ominaisuudet vaikutti parammilta mitä voisi lenkillä ollessa kokeilla/käyttää.

Haluaisin testata Polar Vantage M -urheilukelloa. Minulla on nyt käytössä lapsilta joululahjaksi muutama vuosi sitten saamani Polarin M430 kello. Siitä on jo tuttu running index toiminto ja palautumisen seuranta. Olisi kiva nähdä kuinka paljon edistyksellisempi tämä Vantage oikeasti on.
Testaisin kelloa eri pituisilla juoksulenkeillä, tasavauhtisessa juoksussa sekä intervallitreenissä. Pesisharkkojen rasittavuus olisi kiva nähdä! Kokeilisin myös kuntotestia kotioloissa ja hengitysharjoitusta työpäivän aikana. Minua kiinnostaa nähdä Training Load Pron näyttämän data siitä, miten treeni rasittaa kehoani. Palautumis-/valmiustasoani mukaileva treeniopas vaikuttaa kiinnostavalta, siihen olisi kiva päästä tutustumaan!

Molemmat kellot kuulostaa hyvältä, mut sanotaan toi ignite. Kokonaisvaltainen kuva päivästä ois tosi jees. Oon ollut tosi pitkään sairas ja toimintakyky ollut heikko n 5 vuotta. Nyt se alkaa nousta ja pääsen taas liikkumaan. Silti ois tärkeetä vahtia etten tee liikaa ja seurailla myös sykettä, koska sen kanssa on ongelmia. Seuraisin myös unta. Esim eilen olin pitkällä maastolenkillä, ois ollut kiva katsoa vähän dataa jälkikäteen. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +5

 

Haluaisin testata  Polar Ignite -urheilukelloa, koska siinä on treeniopas ja se saisi minut harjoittelemaan erilaisia liikuntamuotoja. Voisin tehdä myös kahvakuula harjoittelua, kun sitä ei ole tullut nykyään tehtyä. Kello opastaa treenin aikana, joten siten tulisi vaihdettua liikettä harjoituksen aikana ettei samaa liikettä tekisi liian kauan aikaa. Myös tuo kellon mittaus yöllä olisi tosi hyvä, että tietäisi sitten onko palautunut kunnolla ja mitä liikuntamuotoa voisi seuraavaksi harjoitella. Olisi tosi mielenkiintoista pitää kelloa myös yöllä, jotta saisi tietää miten nukun yöllä ja palaudun treenistä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Polar Ignite - urheilukello auttaisi kohentamaan hyvinvointiani, lisäämään kuntoani ja tasapainottamaan elämänlaatuani. Harrastan tänä vuonna entistä enemmän lenkkeilyä ja pyöräilyä, joten pääsisi kello mukaan monenlaisiin seikkailuihin - jopa työmaalle ja kesän rientoihin. Nyt on hetki tarttua härkää sarvista ja ottaa treenihaaste vastaan! ?

Vastaa