peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56626 Jäsentä
158836 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Voita ja testaa OnePlus 7 Pro (1.7. – 14.7.2019)

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎29-03-2018
Kirjoituksia: 7
21/140

Vs: Voita ja testaa OnePlus 7 Pro

1. Odotukset: Tämän hetkinen puhelin Samsung s4 mini, joten odotukset ovat todella korkealla puhelimesta. Puhelin tulisi päivittymään kertaheitolla huippuunsa ja eroa tulisi olemaan kuin yöllä ja päivällä.

2. Ominaisuudet: Kamerat olisivat tärkeimmät ja tulisivat olemaan kovalla testillä ja käytöllä, esim. tällähetkellä puhelimessani 13 megapikseliä ja 2 mpix kamerat joten kuvissa ja videoissa eron tulisi huomaamaan selvästi.

Myöskin näyttö, kuuluvuus, käytettävyys, nopeus, viestit, netti, sovellukset, ja kaikki mitä puhelimessa onkaan, tulisi toimimaan todella paljon paremmin ja käytettävyys helpottuisi. 

Tärkein ominaisuus ja kokonaisuus on kumminkin puhekimen TOIMIVUUS, käteen sopiva, akun kesto, helppo käyttää, puhelimen koko ynm, niistä ehkä myöhemmin.

3. Lähdetteäisiin puhelimen kanssa kuvailemaan ja tutustumaan toisiimme ja katsomaan mitä kaikkea puhelimesta saa irti.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-07-2019
Kirjoituksia: 1
22/140

Onko oneplus hyvä puhelin? Kestääkö akku? Onko se nopea käytössä? Eikä mene kokopäivää jos haluat lähettää pari videoa vaikka haasttatelua varten? Kun olisi kiva saada uusi puhelin testiin, kun nykyinen puhelin on vanha ja näyttää et se loppuu kohta. Ja ei ole varaa ostaa uutta puhelinta kun olen työtön. Nykyinen puhelin ei aina anna vastata puheluihin, sammuu ja yms. Tarvis oikeasti uuden puhelimen. Toivottavasti tärppää. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 2
23/140

Puhelin on itsellä alkanut korvata lähes kaiken tietotekniikan, joitakin kannettavalla tehtäviä juttuja lukuunottamatta. Nykyistä puhelinta isompi näyttö helpottaisi monia toimintoja. OnePlussan akku ja kamera helpottaisivat luonnossa mukana kuljettamista ja kuvaamista. Lapsia on talossa kolme ikähaarukalla 2-10 ja oikeastaan kaikki jonkin verran puhelinta käyttävät. Vanhin jo ehkä vähän liikaakin ja nuorin lähinnä pidemmillä automatkoilla Pipsa Possun parissa. Meillä puhelin päääsisi monenlaiseen testiin.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 779
24/140

Heissan! 😍

Puhelin on osa nykypäivää jolla voi hoitaa erilaisia asioita mutkattomasti ja puhelin pysyy varmasti matkassa mukana aina. Oneplus-puhelimen kameraominaisuudet ovat ne jota haluan eniten testata ensimmäiseksi. Tähän tulee mukaan akun kesto, joka ei ole kehittynyt tarpeeksi hyvin näinä päivinäkään monessa eri puhelinmallissa. Olen testannut ja käyttänyt monen valmistajan mm. Samsungin, Applen, Huawein, Sonyn ja Nokian puhelimia, joten Oneplussan älypuhelin pääsisi hyvään testaukseen eri paikoissa ja tilanteissa. Olen aina pitänyt Oneplussan akkukestoa, suorituskykyä, verkko- ja kameratekniikkaa kaikkein parhaimpina puolina. Aikoinaan tein tänne Telia Yhteisöön muutaman raapustuksen Oneplus 6 -puhelimen käyttökokemuksista täällä. Olen vaikuttunut Oneplussasta ja siitä kuinka hyvin jopa sen vanhemmat puhelinmallit toimivat edelleen tehokkaasti. Mitä muuta puhelimelta voisi odottaa? 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 3
25/140

Olen ihan tavallinen puhelimen käyttäjä. En tee blogeja enkä julkisia videoita. Otan valokuvia, lähetän viestejä ja soittelen. Käytän facea, instagrammia, whatsappia ja seuraan twitteriä. Pelaan vähän pelejä ja käyn pankissa ja hoidan parkkimaksut kännykällä. Ilman kännykän kalenteria en enää tule toimeen. Hymiö Onnellinen

Minulla on ollut OnePlus 1, 3, 5 ja nyt on menossa 6. Miksi siis ei 7? Olen ollut tyytyväinen OnePlussaan. Siinä on iso ja selkeä näyttö ja android käyttöjärjestelmä on selkeä. Akku voisi olla vielä kestävämpi ja tehokkaampi. 

Eli OnePlus 7 pääsisi hyvää kotiin, jossa siitä pidetään huolta ja tykätään. 

ps. Kaikki entiset OnePlussani ovat saaneet uuden kodin ja taitavat olla vieläkin käytössä.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎27-03-2018
Kirjoituksia: 8
26/140

Minulla ei ole vielä älypuhelinta, niin en edes alitajunnassa vertaisi muihin älypuhelimiin, olisi todella puolueeton ja aito käyttäjäkokemus ja raportti puhelimesta. Kiitos.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 2
27/140

Puhelin on minulle monta asiaa. Viestintäväline, kamera, muistikirja, eräänlainen monitoimityökalu. Puhelin on siis niinkin isossa roolissa jokapäiväisessä elämässäni, että minulla on tiettyjä vaatimuksia, joita sen tulee täyttää. Tärkeimpänä niistä nostaisin kameran, akun ja yleisen suorituskyvyn, sillä ostaessani puhelinta haluan, että se tulee kestämään minulla n. ~3 seuraavaa vuotta minimissään. Sen, mitä Oneplus 7 prolla on jokaisesta näistä osa-alueista tarjottavana, ottaisin ilomielin suurennuslasin alle nähdäkseni, pystyykö tämä firma tarjoamaan näitä vaatimuksia täyttävää laitteistoa. Minulla kun puhelin on kuitenkin jokapäiväisessä käytössä monesti useita tunteja päivässä. Teen sillä kaikkea viestittelystä ja internetin selailusta aina kuvien käsittelyyn ja asiakirjojen täyttämiseen ja arkistointiin. Voisin siis tuottaa monipuolisen testin puhelimelle jo pelkästään täyttääkseni oman uteliaisuuteni, mutta myös tuottamaan siitä monipuolisen analyysin ja dokumentoidun kokonaisuuden, jonka voisin jakaa yhteisölle. Testiosioina mm. Akun kesto jatkuvalla käytöllä, kameran ominaisuudet eri ympäristöissä, suorituskyky erinäisissä "raskaammissa" tehtävissä, sekä yleinen käyttömukavuus.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎01-05-2015
Kirjoituksia: 3
28/140

Minulla on ollut OnePlus 1 ja 2 mallit. Olivat aikanansa hintaansa nähden ihan hyviä puhelimia. Tuon jälkeen minulla on ollut useita eri puhelimia (Eri merkkejä ja malleja.).

Minua kiinnostaisi testata tuota OnePlus malliston uusinta mallia, koska minä käytän ahkerasti omaa puhelintani arjen ja myös juhlan eri tilanteissa. Kuvaan ja videoin mielelläni, sekä jaan otoksiani eri SOME kanavissa. Näin ollen tuo OnePlus puhelimen kameran / kameraohjelmisto tulisi myös testattua tavallisen peruskäyttäjän näkökulmasta ja käytännön tilanteissa.

PS. Asiasta ja aiheesta hieman sivuun. OnePlus 5G puhelin olisi mielenkiintoinen laite ja se pitäisi saada myös TELIAn valikoimiin siinä vaiheessa, kun TELIA avaa 5G verkot kuluttaja-asiakkaille.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
29/140

Olen jo pidemmän aikaa harkinnut siirtymistä iphone maailmasta, android maailmaan ja tämä olisi hyvä tilaisuus saada kokemusta siihen.

Käytän puhelinta ja sometan päivittäin puhelimella eri medioissa ja siksi myös luotettavuus olisi tärkeää.

Käytän puhelinta noin 4-5 tuntia päivässä ja akunkestokin on tärkeää, sekä kameroiden laatu.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
30/140

OnePlus 7 ois mielen kiinoinen vertailu kohde 

OnePlus 6 miten akku kestää työpäivän yli

Ja miten arkiset asiat pystyy hoitamaan 

Ja nyt varsin tössä pitäs akun kestää välillä yli 8h 

Ja nykyinen ei toimita välillä asiaa kuten jos sometaa paljon niin akku meinaa loppua 

Kameram päivitys ois kanssa hyvä

Ja koulu puhelimena menis toi varasin hyvin 

0 tykkäystä