peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57359 Jäsentä
160399 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Voita ja testaa OnePlus 7 Pro (1.7. – 14.7.2019)

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-03-2019
Kirjoituksia: 2
131/140

Vs: Voita ja testaa OnePlus 7 Pro

Videohakemus OnePlus 7 Pro -puhelimen testiin liittyen:

Edit SannaMKoo: Upotettu video suoraan kommenttiin

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-05-2018
Kirjoituksia: 4
132/140

Moi! Ohessa vastaukseni YouTube-videon muodossa. Tsemppiä kaikille kisaan osallistuville! Hymiö Erittäin onnellinen

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎14-07-2019
Kirjoituksia: 1
133/140

Olen ollut vannoutunut Apple-käyttäjä. Viime aikoina olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota yhä voimistuvaan keskusteluun siitä, että iPhone on jäämässä kilpailusta jälkeen, varsinkin jos tarkastellaan uusien puhelinten hinta-laatusuhdetta. Haluaisin testata, päihittääkö OnePlus 7 Pro nykyisen iPhoneni ominaisuuksiltaan. Erityisesti minua kinnostaa OnePlussan kolmen linssin kamerajärjestelmä. Harrastan valokuvausta, ja olisi kiinnostava nähdä, pystyykö upouusi kännykkä liki samaan kuin järjestelmäkamerani. Kameran lisäksi minua kiinnostavat itselleni uusi Android-käyttökokemus, varsin vivahteikkaalta ja terävältä vaikuttava näyttö sekä OnePlussan nopea pikalataus – nykyistä puhelintani joudun latailemaan jatkuvasti päivän mittaan.

Testaisin puhelinta vähän erilaisista näkökulmista kuin perinteiset, ehkä hieman maskuliinisetkin tekniikka-arvostelijat tai -vloggaajat. Haluaisin kokeilla, kuinka tarkkoja, yksityiskohtaisia ja taiteellisia ruoka-, sisustus- ja luontokuvia puhelimella saa otettua. Matkassani OnePlus kulkeutuisi niin sienimetsään, kaupunkilomille, jazzkonsertteihin, uusien reseptien dokumentointiin kuin museoihinkin. Nautin monipuolisesta kulttuurista ja tapanani on taltioida elämääni puhelimellani. Näin ollen toivomuksenani olisi, että puhelimeni tarjoaisi tähän mahdollisimman hyvät edellytykset.

Olen ammatiltani opettaja ja kirjoittaminen on iso osa niin työtäni kuin vapaa-aikaanikin. Kirjoittaisin mielelläni kokemuksistani tänne teidän kuultavaksenne!

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎11-01-2015
Kirjoituksia: 79
134/140

Osallistun OP7 Pron arvontaan tällä videolla:

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎04-04-2018
Kirjoituksia: 10
135/140

OnePlus 7 Pro kiinnostaa eritoten kameran suhteen. Nouseva etukamera on ratkaisuna erittäin mielenkiintoinen. Valokuvausta on tullut harrastettua, mutta nykyään käytän liikkeellä lähinnä kännykkää kuvaamiseen, joten olisi kiva nähdä kuinka suoritin, näyttö ja kamera pelaavat yhteen. Kuvailen niin maisemia, kukkasia kuin eläimiäkin ja mitä nyt sattuu eteen. Videoitakin tulee toisinaan otettua, tällä varmasti ainakin kokeilisin. Aiempaa kokemusta OnePlussasta ei ole, joten haluaisinkin nähdä miten OP eroaa muista merkeistä. Multitaskaamisen ammattilainen ainakin tunnun toisinaan olevan, saan tietokoneenkin välillä kyykkyyn.

Testattavana OnePlus 7 Pro pääsisi siis kokemaan kanssani ahkeraa valokuvausta, videointia, sekalaista multitaskaamista, pelailua ja tietysti arkireissuissa mukana rähjääntymistä.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-07-2018
136/140

Moikka, mun nimi on Matias ja oon 22 vuotias opiskelija. Mulla OnePllus 7 Pron ominaisuudet joutuisi hyvään testiin, sillä käytän puhelinta päivittäin paljon sekä viihteen seuraamiseen, oman elämäni hallitsemiseen ja pelaamiseen.

Yksi mun harrastuksista on mobiilitekniikka ja siksi seuraankin aktiivisesti kaikkia uusia julkaistavia puhelimia ja muuta tekniikan kehittymistä. Vaikka oma käyttöpuhelimeni onkin tällä hetkellä ihan ensimmäinen OnePlus One, niin minulla on silti paljon näkökulmia uusien puhelinten kehitykseen, ominaisuuksiin ja vertailuun.

Eniten odotan tältä uudelta puhelimelta sen 90Hz näytön kokemista, sillä näyttöön keskittyy lähes koko puhelimen käyttökokemus. Muita tärkeimpiä ominaisuuksia minulle ovat käyttöliittymä, sillä se on myös keskeinen osa puhelimen käytössä, sekä kamera, sillä puhelinkamerat ovat korvanneet käytännössä kaiken muun paitsi ammattivalokuvauksen.

Onnea kaikille kilpailuun!

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎22-03-2019
Kirjoituksia: 5
137/140

Itselläni puhelimen kamera joutuisi varmaan kovimpaan käyttöön, koska kuvaan vähän kaikkea tarkoista lähikuvista maisemiin ja nopeatempoisiin tilannevideoihin. Someakin käytän enimmäkseen puhelimella, joten helpot jako-ominaisuudet tulee testattua. Lisäksi tietysti käytän erilaisia sovelluksia: kalentereita, lukuohjelmia, pelejä, kauppojen omia sovelluksia ja erilaisia matkustamiseen liittyviä sovelluksia. Puhelin on siis arjen luottokaveri, jolta vaadin hyviä ominaisuuksia ja toisinaan melkoista akunkestoa.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
138/140

Jaahas, tällästä videoo täältä!

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-02-2017
Kirjoituksia: 11
139/140

Iltaa taloon! Alkoi aika tiimalasissa valumaan vähiin, joten kerralla purkkiin muutama sana miksi OnePlus 7 Pro kiinnostaa ja mitä minulta voisi siihen liittyen irrota.

Tekstiversioon tiivitettynä pääpointit, joista osa videollakin

• Laitteen design kiehtoo, jotain erilaista genressä
  • Laitteen istuvuus työkäyttöön kiehtoo, miten reissun päällä onnistuu suurella ja tarkalla näytöllä PowerPoint- ja Excel-pyörittely, kuinka akku kestää laitteessa niin työn tekemistä kuin myös wlanin jakoja
  • Kamera ja näyttö combona viihdekäytössä, eli miten laite toimii itsessään kuvaamisessa, mutta miten sen näyttö soveltuu järkkärikuvien muokkaamiseen ja Netflix-maratoneihin
  • Summa summarum, omassa testissä laite pääsisi nelikymppisen hr-ihmisen ja sosiaalisen median konsultin työvälineeksi ja arjen helpottajaksi. Näillä kulmilla kerrottaisiin sitten sekä tänne että omiin kanaviin (Twitter / IG) kokemuksia ja fiiliksiä.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
140/140

HEI

tässä hakemukseni voita ja testaa oneplus 7pro kilpailuun!

youtube: 

Edit SannaMKoo: Upotettu video suoraan kommenttiin

0 tykkäystä