peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58033 Jäsentä
161645 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Voita ja testaa Samsung Galaxy A80 (15.7.-28.7.2019)

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎21-03-2019
Kirjoituksia: 7
61/139

Vs: Voita ja testaa Samsung Galaxy A80

Odotan Samsung A 80 puhelimelta sulavaa käyttökokemusta. Ulkonäkö on kuvissa tyylikäs, kiinnostaisi tietää onko se sitä todellisuudessa. Pitkä akunkesto ja nopea lataus on aina plussaa. Ensimmäiseksi ihmettelisin tuota erikoista kameraa, onko se hitti vai huti. Ehkä olen hieman skpetinen kameran suhteen. En epäile etteikö sillä tulisi hyviä kuvia, mutta käytännöllisyys ja liikkuvat osat näinkin kuluvassa laitteessa herättää epäilyksiä.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-07-2019
Kirjoituksia: 3
62/139

Minua Samsung Galaxy A80:ssä kiinnostaa eniten kääntyvä kamera kaikkine ominaisuuksineen sekä jättimäinen 6,7 tuuman näyttö.

Minun käytössäni A80 pääsisi todella monipuoliseen testaukseen. Olen innokas

kuvaamisen harrastaja ja digikuvia onkin ehtinyt kertyä reilusti yli miljoona kappaletta.

Kuvaaminen vie minut 7-tunnin metsäretkille, kaupunkien ytimeen ja kaikkeen siltä väliltä.

Järjestelmäkameran ja digipokkarin lisäksi kuvaan Huawei P20 Pron huippukameralla ja

olisinkin kiinnostunut testaamaan kuinka A80 selviytyy villieläinten yms kuvaamisesta

muihin kuvausvälineisiini verrattuna.

Innostun aina uusista kännyköistä, läppäreistä, tableteista ja muusta elektroniikasta ja seuraankin kymmeniä alan YouTube-kanavia. Olen harkinnut tekeväni tekniikka-aiheisia videoita omalle YouTube-kanavalleni ja A80 voisi olla sopiva laite siihen. Lisäksi kertoisin siitä Facebook-, Instagram-, Twitter- ja blogiseuraajilleni sekä ystävilleni, työkavereilleni ja sukulaisilleni.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎18-07-2019
Kirjoituksia: 1
63/139

Kamera kiinnostaa eniten koska kuvaan paljon. Liikkuvaa kuvaa sekä luonto/maisemakuvausta. Työssänikin dokumentoin asioita valokuvaamalla. Olen vertaillut eri puhelinten kameroita ja niissä on aika paljonkin eroja. Siksi haluaisin nyt testata tätä puhelinta. 

Ja onhan tässä aika paljon muitakin hienoja ominaisuuksia, joille olisi käyttöä. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 4
64/139

Kyllähän puhelimessa ehdottomasti kiinnostaa tuo kääntyvä kamera. Harrastan valokuvaamista ja kameran ominaisuudet ovat kokeilemisen arvoisia. Puhelimen kestävyys on asia joka myös kiinnostaa. Käytän puhelinta lähes kaikkeen, erilaiset sovellukset kuten instagram, facebook, sähköposti, spotify, yle areena, you tube jne. ovat päivittäin kovassa käytössä. Kuinka puhelimen akku kestää kaiken tämän ja kuinka usein sitä tulee ladata. Tämä on ehdottomasti testaamisen arvoinen. Ja hei, näytön koko, sehän aivan mahtava.Testin aikana olen myös kesälomalla, joten kuvaamista ja puhelimella olemista tulee olemaan päivittäin aika paljon.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
65/139

Eniten puhelimessa kiinnostaa kamera ja sen ominaisuudet. Yleisesti odotan puhelimen olevan taattua Samsungin laatua ja hyvä päivitys nykyiseen OnePlussaan. Käytän puhelinta paljon jääkiekon valmennuksessa jolloin kameran tarkuus sekä näytön suuri koko ovat tärkeitä!

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-01-2018
Kirjoituksia: 4
66/139

Käytin pitkään Samsung J5:sta ja olin tyytyväinen aikanaan siihen, joten tuskin tämä voi huono olla. 

Itselle tärkeää hyvä, selkeä näyttö, kestävä akku ja hyvä kamera, mutta jos nyt arpaonni kohdalle osuu, niin delegoisin testin naapurissa asuvalle pojalleni, joka varmastikin testaisi kaikkea mahdollista omassa käytössään ja ymmärtää teknisistä asioista paljon tälläistä eläkemuoria enemmän ja on valmis testailemaan android-puhelinta, sitäpaitsi olisi huippu 40v lahja pojalle samalla 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
67/139

Haluaisin päästä testaamaan kuinka hyvin tuo kamera toimii eri tilanteissa. Mielenkiintoinen kameraratkaisu joka herättää mielenkiintoni!

Tietysti itseä kiinnostaa myös puhelimen kokonaisuus.

Kuinka kätevä laite on ja kuinka hyvä esim. kuuluvuus (antenni) puhelimessa on kun liikun myös alueella jossa ei ole paljon asutusta?

Mielenkiintoinen laiteuutuus jota olisi kiva päästä testaamaan eri olosuhteissa kaikin puolin! Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Uusi jäsen
68/139

Olen kiinnostunut kamerasta. En ole vielä onnistunut hankkimaan kännykkää, jossa olisi HYVÄ kamera. Kestävä akku olisi myös matkoilla.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
69/139

The camera seems to be the most attractive and innovative in this mobile phone. Therefore, I am very curious about its functionality and accessibility.

I love to take pictures in landscape mode and I am very curious to test how this slidding and flipping camera will work, for instance:

• based on video's demonstrating the product, it seems uncomfortable holding a mobile phone with two hands whilst taking a photo in landscape mode;
  • I like to ride a bicycle having my mobile phone attached to the handlebar inside of a waterproof case. What would happen if I Accidentally activate the front camera mode? Due to the case sizing, would that damage the slidding and / or flipping camera?

Looking forward to having this mobile phone in hands for testing its most attractive feature.

Thanks

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2016
Kirjoituksia: 15
70/139

Työssä tarvitsen paljon kameraa ja usein hämärässäkin pitää saada kuva otettua. Eli valovoimaisuutta pitää saada testattua. Lisäksi puhun aika paljon niin akun kestoa siinä tarvitaan. Ei aina ehdi olla laturin lähellä päiväsaikaan. Puhelimella hoidan lähes kaikki nettiselailut joten näytön koko on ratkaiseva, onko liian iso/pieni riippuen käytöstä. Harvemmin oon mihinkää testaajaksi päässyt joten mielenkiinnolla jään odottelemaan mahdollista onnenpotkua 😊

0 tykkäystä