Eräs suosikkibiisini

  • 9 July 2022
  • 1 kommentti
  • 20 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

L & the L : Mitä mä niillä teen


 



 


omaisuudesta on aina huolta ja voi tulla pahojakin yllätyksiä. sen olen elämän varrella


todennut. esim. uusi rajanaapuri alkaa vaatimaan kalliita toimenpiteitä rajalla.


esim. 2: kesko alkoi karhuta virheellistä laskua jossa minun tilille oli tullut 


jonkun ventovieraan ostokset. Kauppa myönsi virheen, kesko lähetti "peräti" 5 euron


lahjakortin, vaan juttu jatkui kun alkoi tulla karhuja. lähetin karhun kauppiaalle joka


vakuutti poistaneensa laskun. kuitenkin jännitän vielä tuleeko kirje perimistoimistolta.


tällä planeetalla mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.


on mulla todisteita kun spostien otsikossa on alkup.laskun numero ja eräpäivä. Mutta


jos ilman omaa syytä menettää luottonsa, velka paisunut tuhansiin, käy niin että


esim. kiinteistö pakkomyydään. Pahassa maailmassa ei mikään ole omaa, vaan lainassa.


Kierrän keskon kaupat kaukaa. onhan ne niin helkutin kalliitakin! 


 


----
Muokkaaja @Merja_J : video upotettu


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Leevi and the Leavings toimii aina. Tämän biisin sanoissa on paljon asiaa, kannattaisi monen meistä kuunnella 🤔>

Kaikenlaista sitä elämän varrella tulee vastaan, välillä vähän työläämpiä juttuja ja sitten niitä helpompia. Yleensä kaikki lopulta selviää. Joskus vain joutuu nähdä vähän enemmän vaivaa. Mitä kauppaketjuihin tulee niin valinnanvaraa nykyään onneksi riittää ainakin isommilla paikkakunnilla. Pienemmillä voidaan olla sitten yhden kaupan varassa. Toivottavasti sinunkin saagasi Keskon kanssa päättyy hyvin eikä laskuja enää tule. Mukavaa viikonloppua kaikesta huolimatta 🙂>

Vastaa