Joulukalenteri 2017

  • 10 December 2017
  • 9 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Olin aikeissa hankkia täksi jouluksi itselleni älypuhelimen ja lahjaksi tabletin. Mutta kas kummaa, Telia päätti valikoida asiakkaansa ja joulukalenterin voi ladata vain näille laitteille joita olen hankkimassa. Odotin nimenomaan löytäväni kalenterista mielenkiintoisia tarjouksia ja mahdollisuutta osallistua arvontoihin. Annan ilmaisen markkinointiin littyvän neuvon. Potentiaaliset asiakkaat löytyvät Teidän kalenterinne luukkujen ulkopuolelta, koska heillä ei ole vielä hankittuna laitetta johon tämän sovelluksen voi ladata. Heidät Te unohditte. Minun Telia on siis enemmän sinun Teliasi, joka jo omistat nämä laitteet. Pistän sukset jalkaan ja hiihdän ostamaan laitteeni muualta. Hyvää Joulua Telian asiakkaille, tosin toisille voi toivottaa sitä parempaa.


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@HartsiPurtsi kirjoitti:

Olin aikeissa hankkia täksi jouluksi itselleni älypuhelimen ja lahjaksi tabletin. Mutta kas kummaa, Telia päätti valikoida asiakkaansa ja joulukalenterin voi ladata vain näille laitteille joita olen hankkimassa. Odotin nimenomaan löytäväni kalenterista mielenkiintoisia tarjouksia ja mahdollisuutta osallistua arvontoihin. Annan ilmaisen markkinointiin littyvän neuvon. Potentiaaliset asiakkaat löytyvät Teidän kalenterinne luukkujen ulkopuolelta, koska heillä ei ole vielä hankittuna laitetta johon tämän sovelluksen voi ladata. Heidät Te unohditte. Minun Telia on siis enemmän sinun Teliasi, joka jo omistat nämä laitteet. Pistän sukset jalkaan ja hiihdän ostamaan laitteeni muualta. Hyvää Joulua Telian asiakkaille, tosin toisille voi toivottaa sitä parempaa.




Tervehdys @HartsiPurtsi! :)


 


Joulukalenteri on kaikille Telian asiakkaille tarjolla Minun Telia -sovelluksen etusivulla. Sen voi ladata ja asentaa iOS- ja Android-laitteille näiden kaupoista (pl. Windows-laitteet) maksutta. Lisätietoa täällä.


 



 


 


 


 Psst... suosittelen myös osallistumaan 1000€ pääarvontaan täällä.


 


 


Rauhallista joulun odotuksen aikaa! ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Lisää joululahjaideoita löytyy osoitteesta:


https://www.telia.fi/joululahjaideat?intcmp=tarjoukset-hero-joulu


 


Ei vaadi joulukalenteria :smileyvery-happy:

Tahtoo kalenterin ja en voi ladata sitä läppärilleni. Miksi tätä kalenteria ei voinut tulla kaikille Telian asiakkaille esim. sähköpostin kautta kuten muutama vuosi sitten?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@HartsiPurtsi kirjoitti:

Tahtoo kalenterin ja en voi ladata sitä läppärilleni. Miksi tätä kalenteria ei voinut tulla kaikille Telian asiakkaille esim. sähköpostin kautta kuten muutama vuosi sitten?




Niin, vaatisi Android-emulaattorin joka on hieman monimutkaisempi tie. Hyvä kysymys, johon en ikävä kyllä osaa vastata. Kenties Telia haluaa nostaa enemmän esille tuota älypuhelimien Minun Telia -sovellusta, joka kulkee aina ihmisten matkassa? Mutta se selviää paremmin, kun Telian moderaattorit palaavat takaisin linjoille huomenna :smileyhappy:


 


Joulukalenteri sopisi hyvin myös Omille Sivuille, jossa se oli monia vuosia sitten. Toivottavasti ensi vuoden jouluna tämä toive toteutuisi ja vieläpä kalenterin muodossa. Teliaa toki kehitetään jatkuvasti, joten odotan itsekin innolla millaisia uudistuksia on luvassa. Tämän vuoden joulukalenteri-kampanja mitä luultavammin säilyy nykyisellään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Onhan tuo hieman tyhmää, ettei voi osallistua kuin iOS tai Android -laitteilla joulukalenteriin...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Purnipsi kirjoitti:

Onhan tuo hieman tyhmää, ettei voi osallistua kuin iOS tai Android -laitteilla joulukalenteriin...




Sanoppa muuta.


 



 


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

No naapuri operaattorilla vielä löytyy aikalailla perinteinen joulukalenteri ;)


https://kampanja3.dna.fi/joulu/?gclid=CjwKCAiA07PRBRBJEiwAS20SIIZrhteeOGu6wYhXkLIoo8k21arz2ZmnrC8ixh-WrWKT8ipK0zYT8xoCiTgQAvD_BwE


Ja lahjavinkkejä myös :)


@HartsiPurtsi kirjoitti:

Tahtoo kalenterin ja en voi ladata sitä läppärilleni. Miksi tätä kalenteria ei voinut tulla kaikille Telian asiakkaille esim. sähköpostin kautta kuten muutama vuosi sitten?




Tänä vuonna kalenteri haluttiin tosiaan tuoda Minun Telia -sovellukseen. Sovelluksen saa ladattua App Storesta tai Google Play:sta. Se toimii käyttöjärjestelmissä Android (5.0 ->) ja iOS (10.0.2 ->). Sovellus on optimoitu älypuhelimille ja toimii myös tableteilla. 

Ymmärrän, että harmittaa, mikäli meidän joulukalenteri jäi nyt väliin syystä, että omalle laitteellesi et Minun Telia -sovellusta saa ladattua. Vanhempia laiteita/muita käyttiksiä on verrattain vähän, joten sovelluksen rakentaminen ja ylläpitäminen niille ei ole järkevää. Vien toki palautteena eteenpäin, että joku muu ratkaisu joulukalenterin sijainille olisi ollut toiveissa. Odotellaan, minkälainen kalenteri meiltä seuraavana jouluna on tarjolla :smileywink:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Ja vielä kerta kiellon päälle, ettei kenellekään jää epäselväksi niin joulukalenteri on tosiaan vain iOS- ja Android-laitteille mutta arvontaan voi osallistua millä laitteella tahansa @Sekunti postaaman linkin kautta:


 


www.telia.fi/joulukalenteri

Vastaa