Joulutunnelmia

  • 17 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Koska joulu on jo kohta oven takana, niin halusin käynnistää tällaisen ketjun. Onko sulla kylän komein joulukuusi tai hieno piparkakkutalo? Nostatetaan yhdessä joulutunnelmaa ja jaetaan jouluisia kuvia muiden Klaanilaisten nähtäville!

Itseltä puuttuu vielä täysin kaikki jouluvalmistelut, kun olen näissä asioissa perinteisesti hidas hämäläinen. Haluan kuitenkin tässä heti avauspostauksessa jakaa kuvan meidän työpaikalla olevasta joulukuusesta :)


8 kommenttia

Ei ole joulukuusta eikä jouluvaloja. Mut mun telkkarin takana on Ikesta ostettu led-kisko punaisella valolla, väriäkin saa vaihdeltua tai vaikka disco-effektin. Hieno kun mikä ja makso vain 35e, asennus oli tosi simppeli ja led säästää virtaa ja pitkäikäinen.

 

Kajastaa niin kauniisti mun lumivalkoiseen televisiion, todellista joulun tunnelmaa halvalla.

 

http://i.imgur.com/V8WeuBD.jpg

 

PS: Ei tarvitse poistaa joulun jälkeen, voi vaan valita ei-jouluisen värin. :D

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Meillä sama kuin Tonilla, ei ole kuusta eikä muuten tulekaan koska ajamme jouluksi kotikonnuille Kuusamoon :)

Jonkinlaiset jouluvalot löytyvät parvekkeelta. Lahjat oikeastaan vielä hankkimatta, taitaa mennä taaskin ihan viime metreille ostokset.. 🙂

Joulua ei meilläkään oo laitettu, eikä laiteta. Jos ei joku tuu sitä laittamaan?


Ei tartte murehtia siitä, kun sukulaisiin lähtee jouluksi.


 


 


Jeps, Joulu se tulla jollottaa. Kuusi ulkona, siis oikea, sisälle laitetaan muovi-, lastenlasten takia. Eipäs tuo hetkauta, paitsi, että lasten naurua mukava katsella ja kuunnella. Lahjat hommattu hyvissä ajoin + kinkut sun muut tilpehöörit.

Joulutunnelmia jep, kun ulkona sataa taas vettä ihan sikana. Sais kyllä lunta tulla jo hiljalleen.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Suomi on siitä erikoinen maa, että täällä voi olla joulunakin sää ihan mitä tahansa. Toivotaan, että tulisi vähän lunta niin olisi kaikille lapsillekin mukavampaa!

Samaa mieltä, menee hienot talvivaatteet hukkaan kun ei viitsi niitä tuhota vesisateessa. Pari vuotta jo kaapissa ollut ihan uudet talvikengät lunta odottamassa, kerran olen pitänyt niitä jalassa, eli silloin kun kaupassa niitä kokeilin. Aika ironista sanoisin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Täällä Vaasassa ei ole alkanut vielä kunnon talvi, pariin otteeseen on satanut lumi mutta aina ne ovat sulaneet pois. Toissapäivänä tänne tuli taas ihan kunnolla lunta mutta tänään meni taas loskakeleiksi.

Mutta ei se mitään, me ajellaan huomenna Kuusamoon ja siellä on täys talvi o/ Jännä fiilis lähteä täältä ja päätyä paikkaan ihan oikean talven keskelle 🙂

Vastaa