Klaanin joululahjavalvojaiset

  • 24 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10345 kommenttia

Jokos on pukki käynyt, ja lahjat avattu? Mitäs pukki toi tänä vuonna?


 


Meillä ei ole vielä pukki käynyt mutta ostin itselleni lahjaksi iPad Air 2:n. On se vaan hieno laite 🙂 Ja sain pari muuta lahjaa jo etukäteen, aitoa nahkaa oleva lompakko sekä partavettä.


 


 


6 kommenttia

Vielä ei oo pukki käynyt muutakuin pojalle. Sai John Deere -polkutraktorin ja voi jessus sitä ilon määrää. :D

En saanut yhtään lahjaa, tosin mulla on vaan yksi kaveri ja se on mun mutsi, joka on eläkkeellä. Enkä halua siltä ottaa yhtään mitään. Kavereita on 0.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Meillä kävi "pukki" ja varsinkin siskon perheen lapsille tuli paljon lahjoja. Mutta niinhän se meneekin että lahjat ovat se puoli joulusta joka lapsilla kiinnostaa. Vanhemmalla iällä yhdessäolo ja hyvästä ruuasta nauttiminen on tärkeämpää.

En hirveemmin arvosta yhdessäoloakaan, yksin olen ollut ikäni. Ei ole tyttöystävää ollut eikä hirveemmin muitakaan ystäviä. Joulut on tullut yksin vieteltyä, ja nyt vielä enemmän kun isä kuoli muutama vuosi sitten. Ja kun ilman ystäviä ei ole hirveemmin harrastuksiakaan niin kotona koneen ääressä tuleekin sitten istuttua kaikki vapaa-aika.

Me vietetään perinteisesti joulu joko mun isän luona, taikka ukon vanhempien. Harvoin näkee niin arvostaa sitten sitä yhdessäoloa. Muksulle tietty huippua kun lahjoja tulee. :)


 


Toihan se pukki sitten viimein jotain mullekin, viiniä, tatskajuttuihin välineitä lisää sekä uuden tarpeellisen veitsen metsälle. :)


Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Itse sain eilen vain muutaman paketin, joissa oli keittiöveitsiä, karkkia yms. Siskon muksuille sitten tuli paketteja enemmänkin ja olihan se taas kiva katsella sitä lasten riemua uusista leluista. Aika pienelläkin saa lapselle hyvän mielen :)

Vastaa