Lumia 950

  • 3 December 2015
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti

Eilen tuli uusi 950, siisti peli. Olen radiofriikki ja siitä sitten nappia korvaan ja fm radiota avaamaan. Eihän siinä perskules mitään radiota ole. Varmistin ennen tilausta Sonera kaupan teknisistä tiedoista että varmasti löytyy fm radio.  Olinvuosikausia kreikkalaisessa firmassa töissä ja luulin jo nähneeni kaikki maailman huijausyritykset mutta että vielä omassa nojatuolissani tulin petkutetuksi. Nyt sonera äkkiä asentajalle työkalusalkku kouraan ja tänne kipinkapin laittamaan tuohon vehkeeseen radio. Muuten tulee juristit ja ankarat rapsut ja korvaukset.


3 kommenttia

Kunniamerkki +14

Ilmeisesti jostain kumman syystä Radion appi puuttuu puhelimesta, vaikka siinä FM-viritin onkin. Näin ainakin näytti muutamien keskustelualueiden perusteella mitä olen nähnyt.


 


Kokeilepa asentaa joku FM Radio appi puhelimeen josko se toimisi.


@kjns kirjoitti:

Ilmeisesti jostain kumman syystä Radion appi puuttuu puhelimesta, vaikka siinä FM-viritin onkin. Näin ainakin näytti muutamien keskustelualueiden perusteella mitä olen nähnyt.

 

Kokeilepa asentaa joku FM Radio appi puhelimeen josko se toimisi.


Kaikilla fm appseilla nyt kokeiltu. Result: sorry, yor set does not support fm radio. Piru kun tuli annettua entinen hieno 930 naapurin kakaralle. Enkä kehtaa hakea takaisin sitä. Nyt menee hermo, tämä puhelin pääsee järveen. nyt.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +8

Soitin ja jätin ite Suomen MicrosoftStoreen palautteen, jotta korjaisivat tilanteen. Storen omalla tuotesivuilla on maininta FM-radiosta, kunhan oikeat kuulokkeet liitetään laitteeseen. Kansainvälisellä tai suomenkielisen Microsoftin tuotesivuston tarkassa selosteessa mainintaa ei puolestaan ole.

 

En tiedä, miksi 950XL taas sisältää tuon geneerisen radiosoftan suoraan paketin avattuasi. 950:n tuotepakettihan ei sisällä minkäänlaisia kuulokkeita. Onko se syy siihen, ettei mainintaa radiosta ole voitu laittaa. Häröä sanoisin.

 

Jk. Eiköhän se radio app ilmesty vielä joskus(TM) tolle pienemmällekin mallille, koska storessa niin mainitaan. Toi radio on itelleni 'deal breaker' luurivaihtoehtojen suhteen. 950XL on liian suuri tarpeisiini, koska omistan jo ison tabletin. Ite päädyin hinnan vuoksi toissa päivänä Lumia 640DS-malliin. Nokia 808 täyttää toistaiseksi kuvaustarpeeni.

Vastaa