Nuorten MM-jääkiekko 2015

  • 26 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Koska itse olen viimeisen päälle kiekkomiehiä, niin laitetaas tällainen otteluiden spekulointi / seuranta-ketju pystyyn. Meinaatteko muut Klaanilaiset katsella alkavia kisoja?

http://www.worldjunior2015.com/


 


Suomen ottelut alkaa tänään kivikovaa USA:ta vastaan. Erittäin mielenkiintoiset kisat näistä varmasti saadaan aikaiseksi. Miten veikkaatte Suomen onnistuvan?


 



Viime vuonnahan Suomi nappasi tyylikkäästi kultaa!


3 kommenttia

Olen sillä tavalla erikoinen että en katso elokuvia enkä sarjoja, en katso telkkaria ollenkaan, enkä kuuntele musiikkia (mitä nyt satunnaisesti YouTube kautta). Pelejäkään ei tule pelattua. Yleensä aikaani tapan Suomi24 chatissa tai sitten täällä Klaani sivulla.

 

Tässä striimi, niille kenellä ei ole MTV Sport kanavaa:

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tuli väijyttyä illalla Suomen peli, ihan hyvää kiekkoa mutta siinä viimeisessä erässä YV oli kyllä alivoimapelaamista kun olisi pitänyt iskeä se voittomaali.


 


Harmi kun kisat käydään rapakon tuolla puolen, arki kun koittaa niin ei voi niin valjoa ja katsoa pelejä :D

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Oltiinhan jenkkiä vastaan välillä aikamoisessa pyörityksessä, mutta pelissä oli paljon hyvääkin. Suomen puolustus ja maalivahtipeli on aivan maailmanluokkaa ja siihen on hyvä tukeutua. Hyökkääjien pitää vaan jatkossa saada enemmän tehoja irti ja luotua paremmin paikkoja, niin tästä tulee vielä hyvä!

Vastaa