Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Poistettu käyttäjä

Yhteisön kaffepöytäkeskustelut

Kuinka tämä on tullut niin hiljaiseksi foorumiksi?  Ei oikeastaan mitään tapahdu ja minulle ei tule mitään mieleeni mitä sanoisin. 

Edit Tero:

1) Muokkasin otsikkoa

2) Tässä ketjussa heittäydytään vapaalla ja keskustellaan milloin mistäkin, jaetaan kuulumisia ja vaikka päivän polttavia uutisia tai ihan mistä kulloinkin haluat milloinkin muiden kanssa jutella. Sana on vapaa mutta sovitaan että jätetään uskonto ja politiikkakeskustelut muualle 😄

467 vastausta
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5203 custom-general.kudos
  • 4574 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

@Puuneula kirjoitti:

Saattaa olla että kuva hieman kärsii,  kun muuttaa kokoa. En tiedä kuinka paljon se venyy kaikkialla,  kun joillakin on tietokone. 

Eli onko tuo kuva riittävän kokoinen ja selvä? 

No ainakin omaan silmään on hieno. Ehkä saisi olla isompi kun katsoo näin tietokoneella, tosin Klaani-alusta asettaa vähän rajoituksia mm. kuvan leveydelle.

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone 12 Pro Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

@kiisseli67 kirjoitti:

Vaikka tätä nykyä eletään digiaikaa, niin joku arvostaa vielä analogistakin aikaa. Nimittäin tietty ryhmä ihmisiä harrastaa c-kasetteja ja vieläpä ihan kuuntelevat niitä 🙂

Tulipa itselläkin äänitettyä aika monta ja ostettua valmiita suosikki bändin tai laulajan kasettia aikanaan, saattaa jostain nurkasta vielä löytyä muutama 😉

http://www.kaleva.fi/uutiset/kulttuuri/muistatko-viela-c-kasetin-kaseteilla-on-yha-innokas-kayttajak...

Itse en ole käyttänyt C-kasetteja tai esim vinyylejä ties milloin viimeksi, mutta kyllä mä komppaan hommaa siinä mielessä että pieni tausta kohina yms tuo ääneen mukavaa vivahdetta. Ja vinyylien kohdalla pienet rätinät (vai miksi niitä kutsutaan) tuo taas eloa ääneen.

Joten en ihmettele yhtään näitä harrastajia 😄

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone 12 Pro Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Poistettu käyttäjä

Tämä laatikko on täynnä kasetteja. 

IMG_20160422_151010.jpg

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2408 custom-general.kudos
  • 3717 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Kaunista sunnuntaita kaikille!

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri

^Wau. Kyllä maapallo on komia paikka 🙂

(oliko tuo siis kuvattu tabletilla?)

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021

@TeroRe kirjoitti:

^Wau. Kyllä maapallo on komia paikka 🙂

(oliko tuo siis kuvattu tabletilla?)

Ei kun se on tabletin esittelyvideo (oli minullakin valmiina tässä tabletissani) , mutta niin kaunis on tosiaan tämä telluksemme 🙂

#koskamävoin
Poistettu käyttäjä

Kävin keskiviikkona Fysiatrin luona ja hän  näytti kuvan minun lonkasta. Oikean puolinen lonkka oli alempana kuin vasen puoli.  Hän mm.  veteli minun jalkojani ja veti lonkan oikealle paikalle. Seuraavana päivänä oli paikat kipeänä. 

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021

Talvikin voi olla kaunis Sydän

#koskamävoin
Poistettu käyttäjä

Voi hitsi sentään,  vettä on satanut koko päivän. 

En viitsinyt fillarilla mennä töihin. 

Poistettu käyttäjä

Voi hurja, sumua iski.