Yhteisön kaffepöytäkeskustelut


  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Tässä ketjussa heittäydytään vapaalla ja keskustellaan milloin mistäkin, jaetaan kuulumisia ja vaikka päivän polttavia uutisia tai ihan mistä kulloinkin haluat milloinkin muiden kanssa jutella. Sana on vapaa mutta sovitaan että jätetään uskonto ja politiikkakeskustelut muualle 😁

 

Muokkaus TeroRe: muokkasin ketjusta Yhteisön vapaamuotoisen kaffepöytäkeskustelun 🙂


572 kommenttia

Huh, onpas muuten tämä kovasti kehuttu Pokemon Go peli koukuttava, olen jo rämpinyt metsissä sekä ympärin kyliä. :) 

Sitten eilen huomasinkin, että tässä lähialueella oli suo-alue, josta en tarkemmin ollut tietoinen. 

On siitä joku ollut tietoinen, kun on pitkospuutkin rakennettu.

Juu, näin näyttäisi olevan. Oli kuitenkin sen verran oudossa paikassa. Omakotitalojen keskeltä tuo paikka löytyi. 🙂
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Onpahan tyylikäs kuva :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Pitäis nurmikko leikata, mutta on niin helle että menee pitkälle iltaan ennenkuin saattaa tuolla touhuta ?


 


kenuu90, onpa sulla todella kiinnostava ja hyvä kuva. 

 

Heti alkoi jalat vipattamaan,  jos pääsisi patikoimaan noissa. :smileywink:

kiitoksia :)
Joo, onhan tää kiva kävellä erinäisissä paikossa ja sitten vielä kun löytää tälläisiä suo alueita jossa voi kävellä.

Sen ainakin havaitsin tässä mustikka reissulla, että mun takapihalla on punkkereita ja käytäviä todella paljon. Mielenkiintoinen tää alue jossa asun. 😃

Kävin patikoimsssa ja sain maistella tämän vuoden satoa jo.  

Myös mustikat on kypsät.

 

Oho, onko puolukoita jo saatavilla? Itse kävin metsässä katsailemassa puolukkaa mutta ei näkynyt muuta kuin itse viher osat. 🙂 Puolukan keräys reissu muuttui mulla herkkutatti metsästykseen ja niitä löytyi todella paljon. Kanttarellit hieman hukassa, aika vähän koivumetsää täällä.

Niin ja kiipesin kalliolle. Kuvan pienensin,  joten saattaa olla ettei tämä kuva näytä niin nätille,  kuin isompi. 

 

Aurinko paistoi suoraan minun edessä. 

 

Kännykällä kuvattu. 

 

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Ihanan rauhallinen kuva! Jospa sitä pääsis itsekin napsimaan kuvia kun ensi viikolla on siihen aikaa :)

Kiitos! :smileyhappy:

 

Minulla loma  loppuu ja maanantaina takaisin töihin. 

Tässä ihan katsoin kuinka nuo 2 olisi veljeksiä -  kenuu90 ja Sekunti. ?

Onko Tero ollut lomalla, kun ei ole täällä näkynyt jonkun aikaan. Taisin nähdä hänet foorumilla eilen illalla.
Hyvä se on olla välillä lomallakin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Poistettu käyttäjä kirjoitti:
Onko Tero ollut lomalla, kun ei ole täällä näkynyt jonkun aikaan. Taisin nähdä hänet foorumilla eilen illalla.
Hyvä se on olla välillä lomallakin.

En ole enää lomalla, en vain ole muistanut huudella siitä 🙂> Ja kyllä, lomalla on hyvä välissä olla, latailla akkuja ja tehdä sellaisia asioita mitä ei muulloin välttis kerkeä. No, mitään sellaista ei toki kyllä tehty mutta mahdollisuus oli ja on loman aikana 🙂>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tänään haettua oman maan satoa eli uusia perunoita ja ruohosipulia.


 



 


Huomasin siinä pellolta lähtiessäni, että oli ilmestynyt rantaan myös punaherukkapensas. Mustaherukkapensas on ollut kauemmin. Pitää käydä poimimassa vitamiinit talteen ja vaikka mehustaa ;)

Minulla on parvekkeella torvisoittokunta ja koko ajan kunta  isontaa. Puhaltavat vahvan tuoksun.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Oi kuinka näyttää mahtavalta. Aikoinaan Mallorcalla reissatessa oli hotellin edessä tuollainen puu, monta metriä korkea. Siitä tuli kyllä melkoset tuoksut. Toisella reissukerralla piti ihan sitä varten talsia tuonne hotellille että sai tuoksutella ja tarkistaa että ovat pitäneet puun hengissä. Onko sulla jotain tukia tuossa ettei varsi katkeile?

Tämä on Brugmansia suaveolens pink.  Viime vuonna keväällä pistin siemenen multaan ja nyt se kukkii.

Jouduin leikkaamaan latvat ja poistamaan lehtiä,  kun kukat oli lehtien alla ja en halunut tuota kasvattaa kattoon asti.

 

Varsi on todella paksu. 

 

hilijasta onpi on

Kunniamerkki +14

@titol kirjoitti:

hilijasta onpi on


Mitäpä sitä turhaan jauhamaan jos ei mitään sanottavaa ole :D

Kysyn nyt Sonera foorumin  ylläpidolta, että pitääkö tuo aihe  roikkua ylhäällä?

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

, tuossa näkymässä kaikki sisällöt näkyvät sen mukaan mitä tänne minnekin milloinkin kirjoitetaan. Eli tuossa näkymässä ei ole mitään sellaista mitä ylläpito roikottaisi kaikkien näkyvissä syystä tai toisesta.


 


Sitten kun mennään johonkin osioon, vaikka "Puhelinliittymät ja mobiilinetti" niin sen osion sisällä voi olla ns. sticky-ketjuja, ne on sellaisia mitkä ylläpito on pakottanut kiinteästi näkymään ylinnä siinä osiossa. Ja nämä erotetaan muista pienellä nastaikonilla.


 


Vastaainko kysymykseesi? :)


 


---


 


Edit: nyt vasta hoksasin mitä tarkoitit. Tutkin asiaa.


Edit 2: asetuksien mukaan tuo "Puheliittymät ja mobiilinetti" -osio on ihan oikeassa paikassa ja kurkkasin niin mulla se näyttää olevan oikeassa paikassa. Onko muilla tuo osio "Tervetuloa mukaan" -osion yläpuolella?

Olisit muokannut hieman tuota minun viestiä mitä kohtaa tarkoitin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Mulla näkyy kyllä oikein tietääkseni 😉 ja tämä näkymä Samsungin tabletista :


 


Vastaa