Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sinivirta124
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

tupakoinnin lopettaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele? katsoin ite netistä näitä: www.siu.fi tai www.paulsaar.com?

T: todella halukas lopettamaan!!

25 vastausta
MikaelE
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies

Itse en tuota sähkötupakkaa ikinä kokeillut tupakoinnista eroon pääsemiseen, hetken käytin R42 nuuskaa ennenkuin siirryin nikotiinipusseihin. Nuo sähkötupakat polttimoineen vaikuttivat melkoiselta sähläämiseltä itselleni. Nuo pussitkin kannattaa valita tarkkaan, jotkin sivut myyvät vahvuudeltaan sellaisia tuotteita että niistä saa sakot jos niitä tilaa. Omaan makuuni parhaat nikotiinipussit ovat noita Dopen ja Icen valmistamia.

TomiLuoti
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos

Ääni nikotiinipusseille meikältäkin. Nikotiinipussit ovat olleet paras apu tupakoinnin lopetukseen, mitä itellä vastaan on tullu. Purkat sunmuut närästää ja nikotuttaa niin paljon että ei oikein pysty niitä käyttämään. Niksapusseilla ei mitään haittavaikutuksia ja vaikka en nuuskaa ikinä ole käyttänyt niin nopeaa näihin tottu.

Emtir
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies

Tiedän itse varsin hyvin kuinka vaikeaa tupakoinnin lopettaminen on. Poltin tupakkaa lähes taukoamatta yli 5 vuotta, kunnes vastasyntynyt esikoiseni laittoi touhulle stopin. Minua tupakoinnin lopettamisessa auttoi CBD ja sen on todettu tutkitusti auttamaan tupakoinnista eroon pääsemisessä. Toiset löytävät avun tupakoinnin lopettamiseen nikotiinituotteista, mutta itse en halunnut korvata yhtä addiktoivaa tuotetta toisella. 

Sakusamma
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos

Noita sähkötupakoita tuli pitkään käytettyä ja niillä pysyin hyvin erossa tupakasta. Suosikkiliikkeeni Finnvape meni konkurssiin ja tuli hätä käteen. Nyt ostanut erilaisia nikotiinipusseja ja näillä kyllä tuntuisi pystyvän olemaan ilman tupakkaa myös. 

aikuishuvitus
Vakiokalustoa ☆
  • 41 custom-general.kudos
  • 164 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Kyllä ihan niinku uurestisynnyyn ku pääsin eroon 2018. Naisystävänikin huomasi tuntuvan parannuksen 🙂

ensin kuulin vinkin että kuivattu nokkonen palaa puhtaasti. näin on. siitä ei piippu tervaantunu ollenkaan ja vointi

koheni jo siinä vaiheessa huomattavasti. nokkosta piippuun tai sätkään ja nikotiininappi kielen alle.

seuraava vaihe oli sähkötupakka jota kiskon edelleen, mutta siinä on pelkkää pohjanestettä eli pääsin

nikotiiniriippuvuudesta eroon. 

Chia de Gracia on eläinravinteiden verkkokauppa

myös puuilosta tämän firman nokkosta saa ja se ei ole liian hienoa, vaan sopivaa.

Lanttilo
Kommentaattori
  • 16 custom-general.kudos
  • 70 custom-general.replies

Pikkuhiljaa analogisesta sähköiseen ja kun watit ja höyryn määrä kasvoi, niin nikotiinin määrä laski.

Jossain vaiheessa vain vg/pg+makuja. Kun kerran jos toisenkin jäi työpäiväksi kotiin, niin huomasi, ettei sitä tarvitse ja pistin laitteet ja litkut kiertoon.

Tämän osion uusimmat keskustelut