Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176346

5G Laitelähettiläät testaavat OnePlus 8T

Highlighted

5G Laitelähettiläs
Viestejä 49 kpl

1/2

Kaupallinen yhteistyö Telia Finland ja Oneplussan kanssa

IMG_20201021_190834__01.jpg

Dodiih, siinä se nyt on, meinaa OnePlussan uusin perheenjäsen OnePlus 8T!

Itse toivoin saavani puhelimen vihreänä, eli Aquamarine Green sävysenä ja olihan se upee kokemus avata tämä laatikosta! 

IMG_20201021_191841__01.jpg

Tää puhelin on kyl todella näyttävä, tykkään ihan mielettömästi! Vaikka henk. kohtasesti tykkään enemmän kun kamerat on sijoiteltu keskelle, nii eihän tää nyt hassummalta näytä. Lisäksi puhelin istuu ainakin omaan käteen todella hyvin! Hieman se on lyhkäsempi kuin Oneplu 8pro, eli iso puhelin tämäkin, mut siihen olen jo tottunut.

Ja en paljoo vielä ole kerennyt tätä testata, mutta kolme asiaa pitää heti nostaa esiin! 

1. Warp Charge 65

2. Tasainen näyttö

3. 120Hz näyttö

Ja tästä kuva minun instagram storysta, jossa kerron että miksi nämä nostan esiin:

IMG_20201022_161926_968.jpg

Että sellasia ajatuksia heti ens alkkuun. 

Mitäs te muut, kunpi sävy oli itse omaan mieleen? Entä mitä ajatuksia puhelin on herättänny? 

Otan Oneplus 8T nyt minun pääpuhelimekseni joten enköhän hetken kokeilun jälkeen osaa taas enemmäm kertoa millanen luuri tää on käytössä! 

IMG_20201021_193029__01.jpg

Vastaa
1 vastaus
Highlighted

5G Laitelähettiläs
Viestejä 49 kpl

2/2

Screenshot_20201103-155309__01.jpg

Tiärätteks mikä toi on? Jep, se on aika, aika minkä otin toisella puhelimella kun latasin Oneplus 8T täysin nollasta täyteen. Tätä on nopeus!

Elikkäs, päätin nyt testata et kuinka nopea tuo Oneplus Warp Charge 65 oikein on. Olin kuullu et se lataa puhelimen täyteen 40 minuutissa noin, ja kyllä se vaan niin teki. Jos oisin ladannut 1% täyteen, niin veikkaan ajan olevan aika lähellä tasan 40 minuuttia. Sillä kun aloin lataa puhelinta, siinä meni parisen minuuttia et puhelin heräsi.

No olikos tä nyt hyvä suoritus?! Ei tarvitse kahdesti vastata, sillä kyllä, tällainen latausnopeus helpottaa ainakaa omaa elämääni todella paljon enkä ole vieläkään ihan ymmärtänyt että se voi olla näin nopea. Aina yhtä suuri hämmästys kun puhelimen ottaa pois latauksesta ja prosentteja on tullu enemmän kun tarpeeksi! Tällainen latausnopeus sopii erittäin hyvin sellaisille ihmisille jotka eivät lataa öisin ja jotka muutenkaan eivät oikein muista ladata puhelinta, kuten minä! Pari minuuttia ja olen saanut runsaasti käyttöaikaa puhelimeen. Kiitos tästä Oneplus!

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.