Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

OnePlus 8 pop up Telia.jpg

 

***

 

Muokkaus 17.4.

 

Tässä ketjussa meillä oli myös arvonta kaikkien keskusteluun osallistuneiden kesken. Palkintoina oli kaksi yllätyspalkintoa: Uusi Oneplus Warp Charge 30 Wireless Charger sekä OnePlus-reppu.

 

Arvonta on suoritettu sääntöjen puitteissa ja voittajatkin on tavoitettu. Arpaonni suosi seuraavasti:

 

Laturi --> @KaPe67 

Reppu --> @jesso 

 

Onneksi olkoon voittajille 🙂

 

 

***

 

Muokkaus 16.4.

 

Logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset alkavat näillä näkymin arviolta 20.4.

 

 

***

 

Muokkaus 16.4.

 

Tänään ilmeni, ettei kaikkia puhelimia päästykään lähettämään eilen. Alla päivitetty tilannetieto.

 

  • Osalle puhelimet ovat jo matkalla / toimitettu ja loput lähtevät matkaan tänään (pois lukien OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5. & OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4)
  • Puhelimien mukana menee pop-up-boxit, tilausjärjestyksessä, niin monelle kuin boxeja vain on olemassa
  • Lopuille tilaajille toimitamme boxin sisältöä vastaavat tarvikkeet jälkitoimituksena
  • Osalta tilaajilta toimituksesta puuttuu pakettiin kuuluvat Bullets Wireless 2 -kuulokkeet, myös ne tulevat jälkitoimituksena myöhemmin
  • Et pääse itse näkemään, esim. tilauksenseurannasta, tuleeko boxi mukana. Eikä meiltä saada lähetettyä tästä erikseen tietoa heille, joille boxi menee

Postitoimipaikasta riippuen, tänään lähetetty toimitus on perillä jo huomenna.

 

***

 

Muokkaus 15.4.

 

Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia. Ensin tilanneille lähtee pop-up-lahjat ja lopuille toimitamme samat tarvikkeet jälkitoimituksena. Uutta tilausvahvistusta emme toimita näin jälkikäteen.

 

***

Muokkaus 14.4.

 

Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:

 

Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:

 

  • OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.
  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.

***

Muokkaus 14.4.

 

Pop-up-jonotus on päättynyt kello 1900. Jos et ole siihen mennessä ilmoittautunut jonoon niin pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlus 8 -sarjan puhelimen normaalista ennakkomyynnistä verkkokaupastamme. Toimitus tapahtuu normaalien toimitusaikojen puitteissa.

 

***

 

 

Uusi OnePlus 8 -sarja julkaistaan 14.4. ja pääsemme toimittamaan uutuuslaitteita ensimmäisenä Suomessa. Pop-up-myynti käynnistyy samana iltana kello 19 ja tänä vuonna teemme jotain uutta ja hienoa:

 

järjestämme yhteistyössä OnePlussan kanssa oneplus 8 -sarjan online POP-UP-JONON

 

Jos siis sinä olet kiinnostunut ostamaan OnePlus 8 -sarjan puhelimen ja saamaan sen hyppysiisi ensimmäisten joukossa, ilmoittaudu jonoon tässä ketjussa. Näin pääset tilaamaan uutuuspuhelimen ennen muita sekä saat myös OnePlus-lahjoja pop-up-laatikon kera. Kun tilaat puhelimen tätä kautta niin saat puhelimen itsellesi postitse ennen muita. Hinnat ja muut tiedot OnePlus julkaisee 14.4. kello 18 alkavassa julkaisutilaisuudessa ja kerromme ne toki tässä ketjussa heti, kun mahdollista.

 

Nyt voit siis asua missä päin Suomea tahansa ja saada silti uutuuspuhelimen ennen muita. OnePlus 8 -sarjan pop-up-myynti on Suomessa vain meillä Telialla ja täällä Yhteisössä. Pop-up-puhelimia ja lahjoja on ainoastaan 181 kappaletta, joten toimi nopeasti ja ilmoittaudu jonoon vaikka saman tien! 

 

Eikä siinä vielä kaikki:

 

Hyppää pop-up-jonoon ja tilaa uutuuslaite 14.4. kello 19 alkaen, tee unboxaus puhelimesta sekä mukana tulevasta pop-up-laatikosta sisältöineen ja kerro ensifiilikset tänne Yhteisöön niin olet mukana myös arvonnassa, josta lisätietoa lähempänä pop-up-myynnin aloitusta.

 

online POP-UP-JONO TOIMII NÄIN

 

  1. Ilmoittaudu jonoon kirjoittamalla tähän ketjuun että kyllä kiitos, haluan tilata ja ostaa uuden OnePlussan ennen muita! (Tai jotain muuta, kerro kuitenkin selvästi että haluat jonoon 😊) Jos et ole vielä jäsen niin liity ensin jäseneksi, se käy maksutta parissa minuutissa sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta. Tämän jälkeen voit ilmoittautua pop-up-jonoon
  2. Yhteisön ylläpito lisää kommenttiisi jononumeron
  3. 14.4. kello 19 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta 181 ensimmäiselle jonossa olevalle linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Tämä linkki toimii vain kello 21 asti
  4. Kello 20 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta lopuille jonossa oleville, jonosijoitus 182 ja siitä eteenpäin (jotka ovat ilmoittautuneet jonoon 14.4. kello 19 mennessä) linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Myös tämä linkki toimii vain kello 21 asti.
  5. Huomioithan, että saat pop-up-lahjat vain, kun tilaat puhelimen lähettämämme linkin kautta
  6. Saat puhelimen postitse, reilusti ennen muita!
  7. Jos haluat niin unboxaa puhelin ja lahjat, jaa tuotos tänne Yhteisöön ensifiiliksien kera ja osallistut samalla arvontaan, josta lisätietoa tulossa myöhemmin

 

Huomioithan nämä:

 

  • Ilmoittautuminen jonoon ei velvoita sinua ostamaan uutta OnePlussaa pop-up-myynnin alkaessa. Toivomme kuitenkin, että ilmoittaudut jonoon vain jos haluat oikeasti sen ostaa 😘
  • Jos käy niin, että pop-up-kylkiäiset pääsevät loppumaan niin toimitamme ne sinulle jälkitoimituksena
  • Jos käy niin, että et ole huomannut tai et halua ilmoittautua pop-up-jonoon, pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlussan verkkokaupastamme 14.4. kello 19 alkaen. Voit tilata sieltä uuden OnePlussan normaalisti mutta ilman pop-up-kylkiäisiä. Näiden laitteiden toimitus myös käynnistyy myöhemmin

online pop-up-jonossa on myös arvonta

 

Kuten pop-upeissa muutenkin niin jonotuksen aikana kaikenlainen fiilistely on sallittua ja suotavaa. Jaa vaikka parhaimmat jonotusmemet tai vaikka kuvia, joita olet ottanut OnePlus-puhelimellasi. Kaikkien jonottajien ja muiden fiilistelyyn osallistuneiden kesken arvomme OnePlus-yllätyspalkinnon, jonka arvo 69€ tai 109€! Tsekkaa arvonnan säännöt alta klikkaamalla Lue lisää -kohdasta.

 

Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkempaa tietoa muun muassa hinnoista mutta aina, kun OnePlussalta valuu tietoa tiedotamme niistä tässä ketjussa. Joten ota ketju seurantaan, jos olet jäsen tilaa hälytykset sähköpostiisi oikean yläreunan hammasratas-painikkeen kautta.

 

Lead with speed 💪

 

Ps. Jos aiot seurata ensi tiistain lanseerausstreamia niin osallistu lanseerausfiilistelyyn ja osallistut samalla arvontaan!

 

Lue lisää

Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju


Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).

 

Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.

 

Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 6.4. – 14.3.2020 kello 1859 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.

 

Palkinnot
Palkintoina arvotaan yksi (1) kappale yllätyspalkintoja, arvo 69€ tai 109€. Voittaja voi valita kahdesta vaihtoehdosta yhden. Yksi palkinto per voittaja.

Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 

 

Arvontaan osallistuminen

Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua osallistumalla keskusteluun tässä ketjussa. Yksi kommentti = yksi arpa. Vain yksi arpa per henkilö.

 

Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.

 

Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 15.4.2020 kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken. Voitosta ilmoitamme yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta 15.4. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.

Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.

 

Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja

 

Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.


Telia Finland Oyj
Helsingissä 6.4.2020

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

805 vastausta
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Morjesta ketjuun.

 

Lainaan tätä viestiä mutta vastaan samalla muillekin kyselijöille.

 


@Zimbou@  kirjoitti:

Koko päivä ollu aikaa tehä noit hommii eikä saa kaikille niit silti liikkeelle🤔

#skidistipettyny


Sain hetki sitten kuulla, että ainakin osa tilauksista on edelleen käsittelyssä pop-up-lahjoista johtuen (niiden kanssa tuli extra säätöä). Normaalisti käsittely vie aikaa vain hetken, ei me normaalisti näin hitaita olla. Tässä vaiheessa en pysty oikeastaan muuta kertomaan, seuraan tilannetta ja lupaan palata asiaan kun minulla on lisää/tarkempaa kerrottavaa.

 

Pahoittelut tästä.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KimbleK@  kirjoitti:

Juuri tässä Telian aspan kanssa chattaan, ja sain tiedon että "tilaukseni on edelleen käsittelyssä ja puhelin lähtee liikkeelle tänään tai huomenna. Kuulokkeiden osalta voi olla, että tulee jälkilähetyksenä hieman myöhemmin."

 

Eli lupakset siitä, että kaikki tilaukset ovat lähteneet 15.4. liikkeelle on puhdasta valehtelua.

 

Hienosti meni.


Jos ollaan tarkkoja, ja mehän ollaan, viestin eilen näin:

 

"Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia."

 

Se on ihan totta, että eilinen viesti oli kuitenkin virheellinen, sitä en kiistä.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

K0nna
Kommentaattori
  • 21 custom-general.kudos
  • 29 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe@  kirjoitti:

Morjesta ketjuun.

 

Lainaan tätä viestiä mutta vastaan samalla muillekin kyselijöille.

 


@Zimbou@  kirjoitti:

Koko päivä ollu aikaa tehä noit hommii eikä saa kaikille niit silti liikkeelle🤔

#skidistipettyny


Sain hetki sitten kuulla, että ainakin osa tilauksista on edelleen käsittelyssä pop-up-lahjoista johtuen (niiden kanssa tuli extra säätöä). Normaalisti käsittely vie aikaa vain hetken, ei me normaalisti näin hitaita olla. Tässä vaiheessa en pysty oikeastaan muuta kertomaan, seuraan tilannetta ja lupaan palata asiaan kun minulla on lisää/tarkempaa kerrottavaa.

 

Pahoittelut tästä.


Tilausaika:14.4.2020 klo 20.06
Viitenumero: 
Seurantakoodi: 

Toimitukset alkavat 21.4.

 

Kyseinen viesti on tullut Telian tilausvahvistuksessa.

Pitääkö viestissä oleva Toimitukset alkavat 21.4 paikkansa?!

 

Oneplus 8 pro ultramarine blue:n toimitukset piti alkaa 17.4?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@K0nna@  kirjoitti:

Miksiköhän myyntiä ei hoidettu niin, että tilaus-sivustolle olisi päässyt kerrallaan esimerkiksi 50ihmistä ja jokaisella on 10minuuttia aikaa tehdä tilaus tai putoaa sivustolta pois. Ja sitten kun yksi putoaa pois tai on tehnyt tilauksen, pääsee seuraava sivustolle sisään. 

Samanlainen jonotussysteemi kun esimerkiksi BilleBeinon sivuilla on välillä.

 

Ja kun varatut tuotteet olisi myyty niin niitä ei olisi enää saanut tilattua. 

Tuskin fyysisessäkään Pop Up myymälässä on ollut rajaton määrä tuotteita? 

 

Monelle on varmasti se fyysinen Pop Up pakettikin tärkeä. Pelkästään irtotavarana toimitettu sisältö ei ole sama juttu.


En lähde tässä avaamaan taustoja tarkemmin, mutta tässä ajankohdassa meillä ei ollut isosti vaihtoehtoja pöydällä mistä valita. Halusimme järjestää myös tapahtuman, jossa on yhteisöllistä aspektia. Jatkossa mainitsemasi malli voi olla hyvinkin mahdollinen.

 

Se on ihan totta, että fyysisessäkin pop-upissa on vain rajattu määrä tuotteita ja jossain kohtaa ne loppuu kokonaan. Nyt kuitenkin tarjoamme itse boxin osalle tilaajista sekä lopuille kuitenkin sama sisältö. Fyysisessä pop-upissa jos kama loppuu niin se loppuu.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@K0nna  kirjoitti:
Tilausaika: 14.4.2020 klo 20.06
Viitenumero:  
Seurantakoodi:  

Toimitukset alkavat 21.4.

 

Kyseinen viesti on tullut Telian tilausvahvistuksessa.

Pitääkö viestissä oleva Toimitukset alkavat 21.4 paikkansa?!

 

Oneplus 8 pro ultramarine blue:n toimitukset piti alkaa 17.4?

Hmm, tässä lienee kyse tästä mitä oli puhetta silloin pop-up-iltana ja josta laitoinkin kaikille viestiä:

 

Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:

 

OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti

OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti

OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti

OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.

OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti

OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti

OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4.

Kyseisen mallin kohdalla normaalit toimitukset alkavat arviolta 21.4., pop-up-toimitukset arviolta 17.4.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5442 custom-general.kudos
  • 5005 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@elpollo@  kirjoitti:

Huomaa kyllä täälläkin saman kun monen muun yrityksen kanssa, tilaukset ovat jo sisällä niin loppui täysin kommentointi Telian sekä Oneplussan puolelta.


Täällä ollaan edelleen 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Zimbou
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mä oon ite sitä mieltä et jos sillo ajoissa ilmotitte että popup boxeissa on säätöä nii lähettäkää ne kaikille jälkijunaan ja pitäkää vaan sanasta kiinni ja luurit matkaan. Se popupbox oli itelle kiva bonus ja toki kuulokkeet mut puhelimesta välitän eniten🤣 nii se ois ollu kiva saada "reilusti ennen muita" niiku sanottiin

Jarpett
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe@  kirjoitti:

@elpollo@  kirjoitti:

Huomaa kyllä täälläkin saman kun monen muun yrityksen kanssa, tilaukset ovat jo sisällä niin loppui täysin kommentointi Telian sekä Oneplussan puolelta.


Täällä ollaan edelleen 🙂


Samoin, kuinka monella muulla tilaus jumittaa tilassa otettu käsittelyyn? En ole kyllä nyt toimintaan ollenkaan tyytyväinen, Instagram issa mainostetaan että tilaus jopa seuraavaksi päiväksi🤬

Laurilion
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itse sain ainakin viestin missä luki että pop up paketit lähtisi jälkijunassa ja itse luurit lähtisivät ajoissa joten kummastuttaa miten säätö näiden pop uppien kanssa voi vaikuttaa puhelimien lähetykseem

italiaano
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PaFinen@  kirjoitti:

1,08kilon paketti, 8 pro eli taitaa puuttua popup lahja tästä paketista. (Lähetys on lajiteltu t: posti, tänään pitäs iltapäivällä saapua)


Kerro kun käyt postista, et oliko pop-up boxi.