Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5515 custom-general.kudos
  • 5133 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

OnePlus 8 pop up Telia.jpg

 

***

 

Muokkaus 17.4.

 

Tässä ketjussa meillä oli myös arvonta kaikkien keskusteluun osallistuneiden kesken. Palkintoina oli kaksi yllätyspalkintoa: Uusi Oneplus Warp Charge 30 Wireless Charger sekä OnePlus-reppu.

 

Arvonta on suoritettu sääntöjen puitteissa ja voittajatkin on tavoitettu. Arpaonni suosi seuraavasti:

 

Laturi --> @KaPe67 

Reppu --> @jesso 

 

Onneksi olkoon voittajille 🙂

 

 

***

 

Muokkaus 16.4.

 

Logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset alkavat näillä näkymin arviolta 20.4.

 

 

***

 

Muokkaus 16.4.

 

Tänään ilmeni, ettei kaikkia puhelimia päästykään lähettämään eilen. Alla päivitetty tilannetieto.

 

  • Osalle puhelimet ovat jo matkalla / toimitettu ja loput lähtevät matkaan tänään (pois lukien OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5. & OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4)
  • Puhelimien mukana menee pop-up-boxit, tilausjärjestyksessä, niin monelle kuin boxeja vain on olemassa
  • Lopuille tilaajille toimitamme boxin sisältöä vastaavat tarvikkeet jälkitoimituksena
  • Osalta tilaajilta toimituksesta puuttuu pakettiin kuuluvat Bullets Wireless 2 -kuulokkeet, myös ne tulevat jälkitoimituksena myöhemmin
  • Et pääse itse näkemään, esim. tilauksenseurannasta, tuleeko boxi mukana. Eikä meiltä saada lähetettyä tästä erikseen tietoa heille, joille boxi menee

Postitoimipaikasta riippuen, tänään lähetetty toimitus on perillä jo huomenna.

 

***

 

Muokkaus 15.4.

 

Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia. Ensin tilanneille lähtee pop-up-lahjat ja lopuille toimitamme samat tarvikkeet jälkitoimituksena. Uutta tilausvahvistusta emme toimita näin jälkikäteen.

 

***

Muokkaus 14.4.

 

Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:

 

Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:

 

  • OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.
  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
  • OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.

***

Muokkaus 14.4.

 

Pop-up-jonotus on päättynyt kello 1900. Jos et ole siihen mennessä ilmoittautunut jonoon niin pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlus 8 -sarjan puhelimen normaalista ennakkomyynnistä verkkokaupastamme. Toimitus tapahtuu normaalien toimitusaikojen puitteissa.

 

***

 

 

Uusi OnePlus 8 -sarja julkaistaan 14.4. ja pääsemme toimittamaan uutuuslaitteita ensimmäisenä Suomessa. Pop-up-myynti käynnistyy samana iltana kello 19 ja tänä vuonna teemme jotain uutta ja hienoa:

 

järjestämme yhteistyössä OnePlussan kanssa oneplus 8 -sarjan online POP-UP-JONON

 

Jos siis sinä olet kiinnostunut ostamaan OnePlus 8 -sarjan puhelimen ja saamaan sen hyppysiisi ensimmäisten joukossa, ilmoittaudu jonoon tässä ketjussa. Näin pääset tilaamaan uutuuspuhelimen ennen muita sekä saat myös OnePlus-lahjoja pop-up-laatikon kera. Kun tilaat puhelimen tätä kautta niin saat puhelimen itsellesi postitse ennen muita. Hinnat ja muut tiedot OnePlus julkaisee 14.4. kello 18 alkavassa julkaisutilaisuudessa ja kerromme ne toki tässä ketjussa heti, kun mahdollista.

 

Nyt voit siis asua missä päin Suomea tahansa ja saada silti uutuuspuhelimen ennen muita. OnePlus 8 -sarjan pop-up-myynti on Suomessa vain meillä Telialla ja täällä Yhteisössä. Pop-up-puhelimia ja lahjoja on ainoastaan 181 kappaletta, joten toimi nopeasti ja ilmoittaudu jonoon vaikka saman tien! 

 

Eikä siinä vielä kaikki:

 

Hyppää pop-up-jonoon ja tilaa uutuuslaite 14.4. kello 19 alkaen, tee unboxaus puhelimesta sekä mukana tulevasta pop-up-laatikosta sisältöineen ja kerro ensifiilikset tänne Yhteisöön niin olet mukana myös arvonnassa, josta lisätietoa lähempänä pop-up-myynnin aloitusta.

 

online POP-UP-JONO TOIMII NÄIN

 

  1. Ilmoittaudu jonoon kirjoittamalla tähän ketjuun että kyllä kiitos, haluan tilata ja ostaa uuden OnePlussan ennen muita! (Tai jotain muuta, kerro kuitenkin selvästi että haluat jonoon 😊) Jos et ole vielä jäsen niin liity ensin jäseneksi, se käy maksutta parissa minuutissa sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta. Tämän jälkeen voit ilmoittautua pop-up-jonoon
  2. Yhteisön ylläpito lisää kommenttiisi jononumeron
  3. 14.4. kello 19 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta 181 ensimmäiselle jonossa olevalle linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Tämä linkki toimii vain kello 21 asti
  4. Kello 20 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta lopuille jonossa oleville, jonosijoitus 182 ja siitä eteenpäin (jotka ovat ilmoittautuneet jonoon 14.4. kello 19 mennessä) linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Myös tämä linkki toimii vain kello 21 asti.
  5. Huomioithan, että saat pop-up-lahjat vain, kun tilaat puhelimen lähettämämme linkin kautta
  6. Saat puhelimen postitse, reilusti ennen muita!
  7. Jos haluat niin unboxaa puhelin ja lahjat, jaa tuotos tänne Yhteisöön ensifiiliksien kera ja osallistut samalla arvontaan, josta lisätietoa tulossa myöhemmin

 

Huomioithan nämä:

 

  • Ilmoittautuminen jonoon ei velvoita sinua ostamaan uutta OnePlussaa pop-up-myynnin alkaessa. Toivomme kuitenkin, että ilmoittaudut jonoon vain jos haluat oikeasti sen ostaa 😘
  • Jos käy niin, että pop-up-kylkiäiset pääsevät loppumaan niin toimitamme ne sinulle jälkitoimituksena
  • Jos käy niin, että et ole huomannut tai et halua ilmoittautua pop-up-jonoon, pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlussan verkkokaupastamme 14.4. kello 19 alkaen. Voit tilata sieltä uuden OnePlussan normaalisti mutta ilman pop-up-kylkiäisiä. Näiden laitteiden toimitus myös käynnistyy myöhemmin

online pop-up-jonossa on myös arvonta

 

Kuten pop-upeissa muutenkin niin jonotuksen aikana kaikenlainen fiilistely on sallittua ja suotavaa. Jaa vaikka parhaimmat jonotusmemet tai vaikka kuvia, joita olet ottanut OnePlus-puhelimellasi. Kaikkien jonottajien ja muiden fiilistelyyn osallistuneiden kesken arvomme OnePlus-yllätyspalkinnon, jonka arvo 69€ tai 109€! Tsekkaa arvonnan säännöt alta klikkaamalla Lue lisää -kohdasta.

 

Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkempaa tietoa muun muassa hinnoista mutta aina, kun OnePlussalta valuu tietoa tiedotamme niistä tässä ketjussa. Joten ota ketju seurantaan, jos olet jäsen tilaa hälytykset sähköpostiisi oikean yläreunan hammasratas-painikkeen kautta.

 

Lead with speed 💪

 

Ps. Jos aiot seurata ensi tiistain lanseerausstreamia niin osallistu lanseerausfiilistelyyn ja osallistut samalla arvontaan!

 

Lue lisää

Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju


Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).

 

Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.

 

Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 6.4. – 14.3.2020 kello 1859 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.

 

Palkinnot
Palkintoina arvotaan yksi (1) kappale yllätyspalkintoja, arvo 69€ tai 109€. Voittaja voi valita kahdesta vaihtoehdosta yhden. Yksi palkinto per voittaja.

Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 

 

Arvontaan osallistuminen

Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua osallistumalla keskusteluun tässä ketjussa. Yksi kommentti = yksi arpa. Vain yksi arpa per henkilö.

 

Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.

 

Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 15.4.2020 kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken. Voitosta ilmoitamme yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta 15.4. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.

Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.

 

Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja

 

Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.


Telia Finland Oyj
Helsingissä 6.4.2020

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

805 vastausta
Santsa99
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mistä olette hankkineet panssarilaseja?

Karvis79
Kommentaattori
  • 21 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MontyMole@  kirjoitti:

@Var1ety;

Jep ja boxi näkyy mun ja puolison tilausvahvistuksissa, sekä puolison tilauksen viimeisimmän lähetyksen postitusviestissä. Puolisolle on tullut kaksi eri seurantanumeroa, joissa toisessa boxin piti viestin mukaan olla, mutta ei kuitenkaan ollut. Odotellaan siis kolmatta lähetystä, jos se sieltä sitten joskus saapuu.


Sehän meni hienosti. Täällä suunnassa tänään sähköpostilla saapunut Postin seurantanumero kertoo, ettei lähetys ole vieläkään saapunut Postille, mutta tieto tulevasta paketista on saapunut Postille klo 14.08. Toivottavasti ongelma on Postin järjestelmissä, jotka ei hilpeyttä herätä. Ei päivityksiä klo 14.08 jälkeen.


Meikäläisen paketti istuu kans jossain Telian lähettämössä ku räkä junttilan tuvan seinässä, lähetystunnus saatu klo 12.30 ja paketti ei ole vieläkään saapunut postille. Mitähän tässä voi vielä odottaa, paketti tuhoutuu matkalla tai pienet vihreät miehet kaappaa lähetyksen?

Var1ety
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Karvis79@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

@Var1ety;

Jep ja boxi näkyy mun ja puolison tilausvahvistuksissa, sekä puolison tilauksen viimeisimmän lähetyksen postitusviestissä. Puolisolle on tullut kaksi eri seurantanumeroa, joissa toisessa boxin piti viestin mukaan olla, mutta ei kuitenkaan ollut. Odotellaan siis kolmatta lähetystä, jos se sieltä sitten joskus saapuu.


Sehän meni hienosti. Täällä suunnassa tänään sähköpostilla saapunut Postin seurantanumero kertoo, ettei lähetys ole vieläkään saapunut Postille, mutta tieto tulevasta paketista on saapunut Postille klo 14.08. Toivottavasti ongelma on Postin järjestelmissä, jotka ei hilpeyttä herätä. Ei päivityksiä klo 14.08 jälkeen.


Meikäläisen paketti istuu kans jossain Telian lähettämössä ku räkä junttilan tuvan seinässä, lähetystunnus saatu klo 12.30 ja paketti ei ole vieläkään saapunut postille. Mitähän tässä voi vielä odottaa, paketti tuhoutuu matkalla tai pienet vihreät miehet kaappaa lähetyksen?


Mulla oli eka kirjaus 12.51 ja 22.15 olikin jo maininta, että on lajiteltu Vantaalla. Nyt on sitten Postista kiinni, että ryssiikö ne jotain tuolla 4,5km matkalla lajittelukeskukselta tänne. 😂

Oli muuten paketin paino muuttunu lajittelussa 0,75kg -> 1,1kg eli tämä lupailee hyvää.

Hildunen
Uusi keskustelija
  • 18 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miksei Telialta saa sitä langatonta laturia, mutta gigantit ja elisat myy sitä jo?

Itselleni ei ole niin väliä, jos se on kuitenkin saman hintainen joka paikassa. Jotenkin sitä kuvitteli, että nekin olisi heti saatavilla Telian kautta.

 

 

Karvis79
Kommentaattori
  • 21 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Var1ety@  kirjoitti:

@Karvis79@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

@Var1ety;

Jep ja boxi näkyy mun ja puolison tilausvahvistuksissa, sekä puolison tilauksen viimeisimmän lähetyksen postitusviestissä. Puolisolle on tullut kaksi eri seurantanumeroa, joissa toisessa boxin piti viestin mukaan olla, mutta ei kuitenkaan ollut. Odotellaan siis kolmatta lähetystä, jos se sieltä sitten joskus saapuu.


Sehän meni hienosti. Täällä suunnassa tänään sähköpostilla saapunut Postin seurantanumero kertoo, ettei lähetys ole vieläkään saapunut Postille, mutta tieto tulevasta paketista on saapunut Postille klo 14.08. Toivottavasti ongelma on Postin järjestelmissä, jotka ei hilpeyttä herätä. Ei päivityksiä klo 14.08 jälkeen.


Meikäläisen paketti istuu kans jossain Telian lähettämössä ku räkä junttilan tuvan seinässä, lähetystunnus saatu klo 12.30 ja paketti ei ole vieläkään saapunut postille. Mitähän tässä voi vielä odottaa, paketti tuhoutuu matkalla tai pienet vihreät miehet kaappaa lähetyksen?


Mulla oli eka kirjaus 12.51 ja 22.15 olikin jo maininta, että on lajiteltu Vantaalla. Nyt on sitten Postista kiinni, että ryssiikö ne jotain tuolla 4,5km matkalla lajittelukeskukselta tänne. 😂

Oli muuten paketin paino muuttunu lajittelussa 0,75kg -> 1,1kg eli tämä lupailee hyvää.


Oli näköjään minunkin paketti liikkunut yön aikana ja saattaa olla jopa tänään perillä, paino oli kans noussut tuohon 1,1kg eli popuppi pakettia ei ainakaan ole mukana.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5515 custom-general.kudos
  • 5133 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Santsa99@  kirjoitti:

Mistä olette hankkineet panssarilaseja?



@Hildunen@  kirjoitti:

Miksei Telialta saa sitä langatonta laturia, mutta gigantit ja elisat myy sitä jo?

Itselleni ei ole niin väliä, jos se on kuitenkin saman hintainen joka paikassa. Jotenkin sitä kuvitteli, että nekin olisi heti saatavilla Telian kautta.


Nappaan molemmat tähän samaan.

 

Meillekin on tulossa kaikkia varusteita myyntiin (latureita, panssarilaseja, kuoria jne), erityistä syytä sille ettei niitä ollut nyt heti myynnin alkaessa, ei sinänsä kuitenkaan ole. Olisi IMO toki ollut hyvä, että olisi ollut heti päivästä yksi alkaen 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Karvis79
Kommentaattori
  • 21 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näissä on jonkunverran raportoitu näyttöjen laatuongelmia, mikä on Telian käytäntö palautuksissa, saako laitteen laittaa päälle ja tutustua aiheeseen vai meneekö palautusoikeus jo siinä? @TeroRe 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5515 custom-general.kudos
  • 5133 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Karvis79@  kirjoitti:

Näissä on jonkunverran raportoitu näyttöjen laatuongelmia, mikä on Telian käytäntö palautuksissa, saako laitteen laittaa päälle ja tutustua aiheeseen vai meneekö palautusoikeus jo siinä? @TeroRe 


En ota kantaa nyt tuohon näyttöasiaan, palaamme siihen myöhemmin tai sitten kommentti tulee OnePlussan puolelta 🙂

 

Mitä tulee verkosta tilaamiseen ja palautusoikeuteen niin meidän palautusohjeet sanovat näin:

 

"Voit avata saamasi paketin, tutustua rauhassa sen sisältöön sekä tarkastaa laitteen ominaisuudet ja toimivuuden.

Mikäli kuitenkin otat laitteen käyttöön ja peruutat sen jälkeen tekemäsi sopimuksen peruutusajan puitteissa, on mahdollista, että perimme sinulta laitteen arvon alentumisen johdosta 30 % laitteen myyntihinnasta."

Eli kyllä, voit laittaa puhelimen päälle ja tutustua.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

latelammas12345
Uusi jäsen
  • 11 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ultramarine Blue noudettu Postista. Saapui tänään klo 11 jälkeen. Mukana Wireless 2 -kuulokkeet. Kiitokset.

 

Postin seurannan mukaan tänään lähtenyt toinen paketti matkaan eli oletettavasti joko boxi tai boxin sisältöä vastaavat tavarat vielä tulossa.

MontyMole
Kommentaattori
  • 24 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ongelmat jatkuvat, ei pieniä vihreitä miehiä. Tällä kertaa Posti... 🤣

 

Telia oli (muutaman sentin säästääkseen) lähettänyt paketin pakettiautomaattiin, joka sattuu olemaan täynnä. Saapuneen tekstiviestin mukaan paketti on em. syystä toimitettu väliaikaiseen noutopisteeseen, joka on pieni tiettyihin tuotteisiin erikoistunut kauppa ja auki vain klo 18.00 saakka. Kuten arvata saattaa, niin tämä väliaikainen noutopiste sijaitsee myös kauempana kuin Postin pakettiautomaatti ja vielä kauempana kuin lähin Posti.

 

@TeroRe: Miksi tätä pakettia ei toimitettu lähimpään Postiin?