Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10328 kommenttia


 


***


 


Muokkaus 17.4.


 


Tässä ketjussa meillä oli myös arvonta kaikkien keskusteluun osallistuneiden kesken. Palkintoina oli kaksi yllätyspalkintoa: Uusi Oneplus Warp Charge 30 Wireless Charger sekä OnePlus-reppu.


 


Arvonta on suoritettu sääntöjen puitteissa ja voittajatkin on tavoitettu. Arpaonni suosi seuraavasti:


 


Laturi --> @KaPe67 


Reppu --> @jesso 


 


Onneksi olkoon voittajille :)


 


 


***


 


Muokkaus 16.4.


 


Logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset alkavat näillä näkymin arviolta 20.4.


 


 


***


 


Muokkaus 16.4.


 


Tänään ilmeni, ettei kaikkia puhelimia päästykään lähettämään eilen. Alla päivitetty tilannetieto.


 



  • Osalle puhelimet ovat jo matkalla / toimitettu ja loput lähtevät matkaan tänään (pois lukien OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5. & OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4)

  • Puhelimien mukana menee pop-up-boxit, tilausjärjestyksessä, niin monelle kuin boxeja vain on olemassa

  • Lopuille tilaajille toimitamme boxin sisältöä vastaavat tarvikkeet jälkitoimituksena

  • Osalta tilaajilta toimituksesta puuttuu pakettiin kuuluvat Bullets Wireless 2 -kuulokkeet, myös ne tulevat jälkitoimituksena myöhemmin

  • Et pääse itse näkemään, esim. tilauksenseurannasta, tuleeko boxi mukana. Eikä meiltä saada lähetettyä tästä erikseen tietoa heille, joille boxi menee


Postitoimipaikasta riippuen, tänään lähetetty toimitus on perillä jo huomenna.


 


***


 


Muokkaus 15.4.


 


Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia. Ensin tilanneille lähtee pop-up-lahjat ja lopuille toimitamme samat tarvikkeet jälkitoimituksena. Uutta tilausvahvistusta emme toimita näin jälkikäteen.


 


***


Muokkaus 14.4.


 


Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:


 


Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:


 



  • OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti

  • OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti

  • OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti

  • OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.

  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti

  • OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti

  • OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.


***


Muokkaus 14.4.


 


Pop-up-jonotus on päättynyt kello 1900. Jos et ole siihen mennessä ilmoittautunut jonoon niin pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlus 8 -sarjan puhelimen normaalista ennakkomyynnistä verkkokaupastamme. Toimitus tapahtuu normaalien toimitusaikojen puitteissa.


 


***


 


 


Uusi OnePlus 8 -sarja julkaistaan 14.4. ja pääsemme toimittamaan uutuuslaitteita ensimmäisenä Suomessa. Pop-up-myynti käynnistyy samana iltana kello 19 ja tänä vuonna teemme jotain uutta ja hienoa:


 


järjestämme yhteistyössä OnePlussan kanssa oneplus 8 -sarjan online POP-UP-JONON


 


Jos siis sinä olet kiinnostunut ostamaan OnePlus 8 -sarjan puhelimen ja saamaan sen hyppysiisi ensimmäisten joukossa, ilmoittaudu jonoon tässä ketjussa. Näin pääset tilaamaan uutuuspuhelimen ennen muita sekä saat myös OnePlus-lahjoja pop-up-laatikon kera. Kun tilaat puhelimen tätä kautta niin saat puhelimen itsellesi postitse ennen muita. Hinnat ja muut tiedot OnePlus julkaisee 14.4. kello 18 alkavassa julkaisutilaisuudessa ja kerromme ne toki tässä ketjussa heti, kun mahdollista.


 


Nyt voit siis asua missä päin Suomea tahansa ja saada silti uutuuspuhelimen ennen muita. OnePlus 8 -sarjan pop-up-myynti on Suomessa vain meillä Telialla ja täällä Yhteisössä. Pop-up-puhelimia ja lahjoja on ainoastaan 181 kappaletta, joten toimi nopeasti ja ilmoittaudu jonoon vaikka saman tien! 


 


Eikä siinä vielä kaikki:


 


Hyppää pop-up-jonoon ja tilaa uutuuslaite 14.4. kello 19 alkaen, tee unboxaus puhelimesta sekä mukana tulevasta pop-up-laatikosta sisältöineen ja kerro ensifiilikset tänne Yhteisöön niin olet mukana myös arvonnassa, josta lisätietoa lähempänä pop-up-myynnin aloitusta.


 


online POP-UP-JONO TOIMII NÄIN


 



  1. Ilmoittaudu jonoon kirjoittamalla tähän ketjuun että kyllä kiitos, haluan tilata ja ostaa uuden OnePlussan ennen muita! (Tai jotain muuta, kerro kuitenkin selvästi että haluat jonoon ?) Jos et ole vielä jäsen niin liity ensin jäseneksi, se käy maksutta parissa minuutissa sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta. Tämän jälkeen voit ilmoittautua pop-up-jonoon

  2. Yhteisön ylläpito lisää kommenttiisi jononumeron

  3. 14.4. kello 19 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta 181 ensimmäiselle jonossa olevalle linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Tämä linkki toimii vain kello 21 asti

  4. Kello 20 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta lopuille jonossa oleville, jonosijoitus 182 ja siitä eteenpäin (jotka ovat ilmoittautuneet jonoon 14.4. kello 19 mennessä) linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Myös tämä linkki toimii vain kello 21 asti.

  5. Huomioithan, että saat pop-up-lahjat vain, kun tilaat puhelimen lähettämämme linkin kautta

  6. Saat puhelimen postitse, reilusti ennen muita!

  7. Jos haluat niin unboxaa puhelin ja lahjat, jaa tuotos tänne Yhteisöön ensifiiliksien kera ja osallistut samalla arvontaan, josta lisätietoa tulossa myöhemmin


 


Huomioithan nämä:


 



  • Ilmoittautuminen jonoon ei velvoita sinua ostamaan uutta OnePlussaa pop-up-myynnin alkaessa. Toivomme kuitenkin, että ilmoittaudut jonoon vain jos haluat oikeasti sen ostaa ?

  • Jos käy niin, että pop-up-kylkiäiset pääsevät loppumaan niin toimitamme ne sinulle jälkitoimituksena

  • Jos käy niin, että et ole huomannut tai et halua ilmoittautua pop-up-jonoon, pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlussan verkkokaupastamme 14.4. kello 19 alkaen. Voit tilata sieltä uuden OnePlussan normaalisti mutta ilman pop-up-kylkiäisiä. Näiden laitteiden toimitus myös käynnistyy myöhemmin


online pop-up-jonossa on myös arvonta


 


Kuten pop-upeissa muutenkin niin jonotuksen aikana kaikenlainen fiilistely on sallittua ja suotavaa. Jaa vaikka parhaimmat jonotusmemet tai vaikka kuvia, joita olet ottanut OnePlus-puhelimellasi. Kaikkien jonottajien ja muiden fiilistelyyn osallistuneiden kesken arvomme OnePlus-yllätyspalkinnon, jonka arvo 69€ tai 109€! Tsekkaa arvonnan säännöt alta klikkaamalla Lue lisää -kohdasta.


 


Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkempaa tietoa muun muassa hinnoista mutta aina, kun OnePlussalta valuu tietoa tiedotamme niistä tässä ketjussa. Joten ota ketju seurantaan, jos olet jäsen tilaa hälytykset sähköpostiisi oikean yläreunan hammasratas-painikkeen kautta.


 


Lead with speed ?


 


Ps. Jos aiot seurata ensi tiistain lanseerausstreamia niin osallistu lanseerausfiilistelyyn ja osallistut samalla arvontaan!


 


Hide content


Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju



Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).


 


Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.


 


Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 6.4. – 14.3.2020 kello 1859 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.


 


Palkinnot
Palkintoina arvotaan yksi (1) kappale yllätyspalkintoja, arvo 69€ tai 109€. Voittaja voi valita kahdesta vaihtoehdosta yhden. Yksi palkinto per voittaja.


Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 


 


Arvontaan osallistuminen


Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua osallistumalla keskusteluun tässä ketjussa. Yksi kommentti = yksi arpa. Vain yksi arpa per henkilö.


 


Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.


 


Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 15.4.2020 kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken. Voitosta ilmoitamme yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta 15.4. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.


Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.


 


Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja


 


Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.



Telia Finland Oyj
Helsingissä 6.4.2020



 


805 kommenttia

Jepjep, Hoitakaas loputkin tarvikkeet odottajille! Vielä olis mahkut alle 2kk:den jälkitoimitukseen tilauspäivästä ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Grade73@  kirjoitti:

Jepjep, Hoitakaas loputkin tarvikkeet odottajille! Vielä olis mahkut alle 2kk:den jälkitoimitukseen tilauspäivästä ?




Ehdottomasti. Vaikka ei siltä näytä niin we are working on it 🙂 Kontaktoimme eilen muutamia tilaajia ja tänään soittokierros jatkuu.

Kyllä! Tänne tullut puhelu ja hommat etenee?? painakaas meille joku hyvä tarjous langattomaan laturiin nii saa senkin talouteen ??

Aha, mä sai puhelun etten saa koskaan luvattuja tarvikkeita. Tarjottiin hyvityksenä HK kaiutinta, saman jonka olen ostanut Telialta vuosi sitten. En suostunut. Tilanne auki edelleen, mutta perkule että *******ii.

No peekele, Mikä oli syy ettet saa?

 

Olivat kans soittanut tänään. En pystynyt vastaa.

 

Sitten tuli viestiä että:  "Hei, sinulle on nyt tilattu OnePlus 8 tilaukselle kuuluneet PopUp -paketin tuotteet. Saat Postilta tiedon, kun lähetys on noudettavissa. Lisätietoja asiakaspalvelustamme 020 690 400 (mpm/pvm). T.Telia"

 

Ja nyt tuli viestiä että pakattu ja pian lähtee postiin + seurantatunnus... 

"Niitä ei valitettavasti ole enempää eikä saa valmistajalta lisää"

Mulla olisi Hämeenlinnassa paperikassi ja pop-up paketti, ilman sisältöä. Voisin antaa tämän jollekkin "keräilijälle" jos joku haluaa


@K0nna@  kirjoitti:

Mulla olisi Hämeenlinnassa paperikassi ja pop-up paketti, ilman sisältöä. Voisin antaa tämän jollekkin "keräilijälle" jos joku haluaa


?????

 

 

Tämän setin hain postista... Eiköhän tämä ole osaltani tässä. 


@TeroRe  kirjoitti:Ehdottomasti. Vaikka ei siltä näytä niin we are working on it 🙂 Kontaktoimme eilen muutamia tilaajia ja tänään soittokierros jatkuu.

Mitenkäs reklamaation hoitaminen? Nyt on kulunut 49 päivää 1. reklamaation jättämisestä. Toisen tein sinun yksityisviestillä antamien ohjeiden mukaisesti. Saldo on tällä hetkellä:

 

- kolme minun Telian asiakaspalveluun tekemää soittoa

- kolme Telian asiakaspalvelun lupaamaa soittoa, joista yksikään ei toteutunut

- yksi Telian asiakaspalvelusta saapunut tekstiviesti

 

On kyllä *******aa asiakaspalvelua.

 

Mitäs @TeroRe aiotte tehdä tälle asialle?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MontyMole@  kirjoitti:

Mitenkäs reklamaation hoitaminen? Nyt on kulunut 49 päivää 1. reklamaation jättämisestä. Toisen tein sinun yksityisviestillä antamien ohjeiden mukaisesti. Saldo on tällä hetkellä:

- kolme minun Telian asiakaspalveluun tekemää soittoa


- kolme Telian asiakaspalvelun lupaamaa soittoa, joista yksikään ei toteutunut


- yksi Telian asiakaspalvelusta saapunut tekstiviesti


 


On kyllä *******aa asiakaspalvelua.


 


Mitäs @TeroRe aiotte tehdä tälle asialle?



Tämän ei pitäisi olla näin vaikeaa. Luotan prosesseihimme mutta nyt puhallan pelin poikki, hyvä kun laitoit vielä kommenttia. Laitan sinulle privaa.

Nyt alkaa omakin kuppi menemään nurin, tosiaan minulle viime viikolla ilmoittettiin etten saa ollenkaan luvattua pakettia, tilalle tarjottiin kaiutinta, johon en suostunut. Aspan tätin piti soittaa uudelleen alkuviikosta ja tarjota jotain muuta. No ei tietenkään soitettu tai yhtään mitään. Ei voi kun ihmetellä kuinka hemmetin huonosti asiat voi hoitaa ja kuinka ne voi hoitaa koko ajan entistäkin huonommin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Jokkevaan@  kirjoitti:

Nyt alkaa omakin kuppi menemään nurin, tosiaan minulle viime viikolla ilmoittettiin etten saa ollenkaan luvattua pakettia, tilalle tarjottiin kaiutinta, johon en suostunut. Aspan tätin piti soittaa uudelleen alkuviikosta ja tarjota jotain muuta. No ei tietenkään soitettu tai yhtään mitään. Ei voi kun ihmetellä kuinka hemmetin huonosti asiat voi hoitaa ja kuinka ne voi hoitaa koko ajan entistäkin huonommin.




Tsekkaamme myös tämän.

Pop up meni minun osalta hyvin, vaikka pientä viivästelyä toimituksissa olikin ,niin kyllä reppu ja pullo oli hyvä hyvitys siitä. Edellisen OnePlus kutosen ostin myös popista,silloin olin jonossa toisena ja sain myös silloin repun ja t-paidan,että hyvä jatkumo.Kiitos Telia.


@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

Mitenkäs reklamaation hoitaminen? Nyt on kulunut 49 päivää 1. reklamaation jättämisestä. Toisen tein sinun yksityisviestillä antamien ohjeiden mukaisesti. Saldo on tällä hetkellä:

- kolme minun Telian asiakaspalveluun tekemää soittoa

- kolme Telian asiakaspalvelun lupaamaa soittoa, joista yksikään ei toteutunut

- yksi Telian asiakaspalvelusta saapunut tekstiviesti

 

On kyllä *******aa asiakaspalvelua.

 

Mitäs @TeroRe aiotte tehdä tälle asialle?

Tämän ei pitäisi olla näin vaikeaa. Luotan prosesseihimme mutta nyt puhallan pelin poikki, hyvä kun laitoit vielä kommenttia. Laitan sinulle privaa.


Taas kului viikko ja Telian suunnalta ainoa yhteydenotto on @TeroRen yksityisviesti. Mainitut prosessit on joko umpisurkeita tai toimimattomia.

 

Mitenkäs @Jokkevaan sinun asia etenee?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Viestittelimme jo @MontyMole kanssa, tsekkaamme tämän kuntoon. Reklamaatiota on käsitelty mutta viestinnässä tapahtunut jotain.

Hyväksyin eilen vihdoin tulleeseen yhteydenottoon, että puhelunlaskussa hyvitetään ja sain yhdet kuoret.

No niin, nyt on oma reklamaatio lopultakin käsitelty ja hoidettu pois alta. Siinäkin tosin oli vielä oma vääntönsä, mutta sen jälkeen lopputulos oli ok sekä myyjätaholle että minulle. Vähän lievitti koko prosessin aiheuttamaa ketutusta. Minun osalta tämä oli tässä.


@MontyMole@  kirjoitti:

No niin, nyt on oma reklamaatio lopultakin käsitelty ja hoidettu pois alta. Siinäkin tosin oli vielä oma vääntönsä, mutta sen jälkeen lopputulos oli ok sekä myyjätaholle että minulle. Vähän lievitti koko prosessin aiheuttamaa ketutusta. Minun osalta tämä oli tässä.


*******elleen se tämäkin meni. Puhelinkeskustelussa 23.6. luvattiin, että hyvitys laitetaan heti maksuun ja se on tilillä viimeistään kahden viikon kuluttua. Nyt on kulunut kolme viikkoa ja euroakaan ei ole ilmestynyt tilille. Yksinkertaisesti mikään ei ole tässä prosessissa edennyt puhelinkeskusteluissa ja viesteissä luvatulla tavalla. Uskooko joku, että tämä oma tapaus olisi joku yksittäistapaus, jossa kaikki mahdollinen meni pieleen?

 

Mitenkäs @TeroRe on. Vieläkö on luottamus korkealla Telian prosesseihin?


@MontyMole@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

No niin, nyt on oma reklamaatio lopultakin käsitelty ja hoidettu pois alta. Siinäkin tosin oli vielä oma vääntönsä, mutta sen jälkeen lopputulos oli ok sekä myyjätaholle että minulle. Vähän lievitti koko prosessin aiheuttamaa ketutusta. Minun osalta tämä oli tässä.


*******elleen se tämäkin meni. Puhelinkeskustelussa 23.6. luvattiin, että hyvitys laitetaan heti maksuun ja se on tilillä viimeistään kahden viikon kuluttua. Nyt on kulunut kolme viikkoa ja euroakaan ei ole ilmestynyt tilille. Yksinkertaisesti mikään ei ole tässä prosessissa edennyt puhelinkeskusteluissa ja viesteissä luvatulla tavalla. Uskooko joku, että tämä oma tapaus olisi joku yksittäistapaus, jossa kaikki mahdollinen meni pieleen?

 

Mitenkäs @TeroRe on. Vieläkö on luottamus korkealla Telian prosesseihin?


Neljä viikkoa kulunut ja hyvitystä ei ole edelleenkään maksettu. Surkeaa toimintaa. Miten te Telialla pystyitte epäonnistumaan kaikissa tämän tapauksen vaiheissa?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@MontyMole@  kirjoitti:




Neljä viikkoa kulunut ja hyvitystä ei ole edelleenkään maksettu. Surkeaa toimintaa. Miten te Telialla pystyitte epäonnistumaan kaikissa tämän tapauksen vaiheissa?




Tero on itseasiassa lomilla juuri, niin ei ole nyt vastailemassa tähän ketjuun. Oikeastaan pyytäisinkin, että otat @MontyMole yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin voidaan tarkistaa tilanne. Missään hyvityksissä ei mene näin kauaa, että ne näkyvät laskulla tai päätyvät tilille.


@NikoNo@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:


Neljä viikkoa kulunut ja hyvitystä ei ole edelleenkään maksettu. Surkeaa toimintaa. Miten te Telialla pystyitte epäonnistumaan kaikissa tämän tapauksen vaiheissa?


Tero on itseasiassa lomilla juuri, niin ei ole nyt vastailemassa tähän ketjuun. Oikeastaan pyytäisinkin, että otat @MontyMole yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin voidaan tarkistaa tilanne. Missään hyvityksissä ei mene näin kauaa, että ne näkyvät laskulla tai päätyvät tilille.


@NikoNo, valitettavasti ei pidä paikkaansa.

 

Selvitin asiaa jo viime viikolla asiakaspalvelun kanssa. Totesivat, että kahden viikon luvattu maksuaika oli liian optimistisesti luvattu asiakaspalvelun toimesta. Tilinumerokin tarkistettiin. Kuulemma kestää ja nyt on kestänyt neljä viikkoa. Toimaton prosessi käännettiin asiakaspalvelun henkilön niskoille, joka oli luvannut hyvityksen maksun kahden viikon kuluessa.

 

Pieleen menivät myös reklamaation käsittely (käsittelyaika n. 50 päivää, jotain meni pieleen) ja käsittelyn lopputulemasta tiedottaminen (unohtivat ilmoittaa minulle, jotain meni pieleen). Asiakaspalvelun ja @TeroRe:n mukaan aina "jotain on mennyt prosessissa pieleen". Kyllä vain, pieleen on mennyt ihan kaikissa prosessin vaiheissa alkaen tuotteen ostamisesta.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@MontyMole@  kirjoitti:




@NikoNo, valitettavasti ei pidä paikkaansa.


 


Selvitin asiaa jo viime viikolla asiakaspalvelun kanssa. Totesivat, että kahden viikon luvattu maksuaika oli liian optimistisesti luvattu asiakaspalvelun toimesta. Tilinumerokin tarkistettiin. Kuulemma kestää ja nyt on kestänyt neljä viikkoa. Toimaton prosessi käännettiin asiakaspalvelun henkilön niskoille, joka oli luvannut hyvityksen maksun kahden viikon kuluessa.




Kuulostaa turhan pitkältä ajalta. Voisitko ottaa vielä uudemman kerran yhteyttä, niin katsotaan tilannetta?


@NikoNo@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:


@NikoNo, valitettavasti ei pidä paikkaansa.

 

Selvitin asiaa jo viime viikolla asiakaspalvelun kanssa. Totesivat, että kahden viikon luvattu maksuaika oli liian optimistisesti luvattu asiakaspalvelun toimesta. Tilinumerokin tarkistettiin. Kuulemma kestää ja nyt on kestänyt neljä viikkoa. Toimaton prosessi käännettiin asiakaspalvelun henkilön niskoille, joka oli luvannut hyvityksen maksun kahden viikon kuluessa.


Kuulostaa turhan pitkältä ajalta. Voisitko ottaa vielä uudemman kerran yhteyttä, niin katsotaan tilannetta?


@NikoNo tämän päivän vastaus asiakaspalvelusta: Maksuissa kestää. Kuulemma ihan normaalia, että hyvitysten maksamisessa kestää viikkoja. Tätä koetettiin lieventää sillä, että kestäähän muillakin operaattoreilla (?). Kyllä on surkeaa toimintaa.

Moikka @MontyMole


 


Pahoittelut minunkin puolesta, että tuon hyvityksen kanssa on kestänyt näin kauan. Jos asiakaspalvelusta on sanottu, että hyvitys on kuitenkin tehty, niin tällä hetkellä ei auta muuta kuin odotella.

Vastaa