Apple tv 4k ja Eurosportplayer sovellus


Kunniamerkki +4

Moro!

 

Onkos kukaan törmännyt vastaavaan ongelmaan apple tv:n ja eurosportplayer sovelluksen kanssa: Käytettäessä langatonta laajakaistaa  sovellus jää käynnistettäessä pyörittämään punaista pallukkaa eikä etene siitä mihinkään vaikka odottaisi tuntikausia. Mikäli tuo apple on yhdistettynä kiinteään laajakaistareitittimeen niin sovellus toimii normaalisti.  Tämän 4g yhteyden kautta sekä puhelimessa että tabletissa olevat versiot tuosta eurosportplayerista kyllä toimivat.

 

Eli mikä ihme voi olla vikana ettei tuo sovellus pelaa 4g yhteyden läpi? 


17 kommenttia

Toimiiko Apple TV:n kautta muut palvelut ja sovellukset 4G:nkin yli, eli onko tämä Eurosport Player ainoa ongelmallinen sovellus?

Kunniamerkki +4

Juu kyllä, kaikki muut sovellukset pelaavat täysin normaalisti. Eurosporttihan käyttää tuossa sovelluksessaan sijainnin paikannusta, eli siitä kyllä huomauttaa mikäli sen laittaa pois päältä. Onkohan mitenkään mahdollista että tämä mobiiliyhteys sotkisi tuon sijaintitiedon, tai tuo sovellus ei saisi sitä jostain syystä 4g yhteydeltä ollenkaan selville? 


@Aretus84 kirjoitti:

Juu kyllä, kaikki muut sovellukset pelaavat täysin normaalisti. Eurosporttihan käyttää tuossa sovelluksessaan sijainnin paikannusta, eli siitä kyllä huomauttaa mikäli sen laittaa pois päältä. Onkohan mitenkään mahdollista että tämä mobiiliyhteys sotkisi tuon sijaintitiedon, tai tuo sovellus ei saisi sitä jostain syystä 4g yhteydeltä ollenkaan selville? 


Vaikea sanoa, luulisi toisaalta että sovellus ilmoittaisi jos paikka on väärä. Jos menet 4G-yhteyden kautta tietokoneella Google Mapsiin, mihin kohtaan se sinut paikantaa? Pystyisitkö kysymään Eurosportin tuesta mitkä ovat sellaisia tilanteita, että punainen pallura jää vain pyörimään?

Kunniamerkki +4

Moikka!

Tuo googlen mapsilla sijainnin katsominen ei toimi, ilmoittaa vaan ettei sijaintia voi määrittää.  Ip:n perusteella kun katsoo niin väittää että olen Uudellamaalla.  Eurosportin tuen kanssa olen jankannut tätä hommaa jo joulukuun lopusta lähtien (vastaavat välillä pirun laiskasti). Niiden vastaus on seuraavanlainen:

 

"

Thank you for your reply and I apologize for the delayed answer.

I have checked with our technical team and they confirmed that our platform does not encounter any dysfunction .Can you please check if your Apple TV has the latest update,

Should you have any further questions, don't hesitate to get back to me.

Best,

Chris"

 

sitten ne aina haluaa tietää mun appletv:n  softaversion ja ton eurosportplayerin softaversion, ne kuitenkin päivitetty uusimpaan, eikä apua asiassa.  

 

Ihmetyttää vaan tuo toimimattomuus, kiinteällä laajakaistalla se pelasi ihan hyvin mutta tuon huawein reitittimen läpi ei, eikä se näytä toimivan sillonkaan jos jaan mobiilidatayhteyden kännykästä. 

Reipas viikko vierähtänyt viimeisestä viestistäsi asian tiimoilta. Mitäs tälle kuuluu? Onko tälle tullut jo selvyyttä ? 

Kunniamerkki +4

Pitäisi taas kirjotella sinne tukeen, kuvasin niille videon youtubeen malliksi, laittoivat sen taasen teknikoille tutkittavaksi, eli juimissa edelleen. Senverran taas omatoimisuutta olen harrastanut että pystyn nyt varmaksi ainankin Telian osalta sulkemaan ongelman pois, ei nimittäin toimi muidenkaan operaattoreiden liittymistä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Okei, no eiköhän asia tuosta selviä! Jos ja kun saat jotain tarkempaa tietoa, niin ilmoittelethan täälläkin. Uskoisin, että siitä olisi hyötyä ja vinkkiä muillekin! :)

Kunniamerkki +4

Rehellisesti sanottuna kyllä tämä alkaa aika toivottomalta tuntumaan eurosportplayerin osalta, nyt sain ohjeen asentaa uuden version playerista ios laitteeseen (millaisia en omista muita kuin tuon apple Tv:n).

Muita fiksuja ohjeita mitä sieltä oon saanut tähän mennessä on että kannattaisi mobiiliyhteyksien sijasta käyttää kiinteätä laajakaistaa. Niin ja aina kun niitten tekniikka on asiaa tutkinut niin ovat todenneet et heillä on kaikki ok.

 

Voisiko joku testata että ilmeneekö tämä sama häikkä ihan yleisesti apple tv+ mobiilinetti+ eurosportplayer yhdistelmällä? Tunnuksia ei tarvitse sillä riittää jos sovellus menee kirjautumisvalikkoon asti. 

 

 

 

 

 

Minulla AppleTV ja eurosport player alkoi temppuilemaan noin viikko sitten mobiililaajakaistalla. Iphonessa ja pädissä player toimii ongelmitta mobiilisti mutta AppleTV jää kieputtamaan. Kovin harmillista.

Morjesta @Markunen  ja Tervetuloa Yhteisöön! Kokeilitko jo poistaa sovellusta ja asentaa takaisin?

 

@Aretus84  Oletko saanut playerin toimimaan? Kokeilin testilaitteella ja pääsen ainakin tuonne kirjautumissivulle. Mobiilinetti sekä Apple Tv.

Kunniamerkki +4

Tervehdys, ei mitään uutta tällä rintamalla, edelleen jos vien tuon Apple TV:n johonkin missä kiinteä laajakaista niin toimii, mutta jos on 4g:n kautta yhteys niin ei mene siitä kirjautumisessa eteenpäin. 

Tänään juuri nyt kokeillessa kirjautumissivulle pääsee. Hienoa se, snookeria on juuri tarjolla ?

Kunniamerkki +4

@Markunen@  kirjoitti:

Tänään juuri nyt kokeillessa kirjautumissivulle pääsee. Hienoa se, snookeria on juuri tarjolla ?


Onko sulla käytössä tämä 4k versio? Onko kiinni reitittimen sä wifillä vai piuhalla? 

Ei ole 4K vaan edellinen malli ja langattomasti verkossa huawein 4G-modeemilla. Eilen toimi mutta tänään taas pelkästään miettii. Hittolainen kun kuitenkin eurojen arvoisia on sekä mobiililaajakaista että player.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Markunen@  kirjoitti:

Ei ole 4K vaan edellinen malli ja langattomasti verkossa huawein 4G-modeemilla. Eilen toimi mutta tänään taas pelkästään miettii. Hittolainen kun kuitenkin eurojen arvoisia on sekä mobiililaajakaista että player.




Toimiiko sinulla kaikki muut sovellukset myös normaalisti, ja ainoastaan Eurosport Player ainoa mikä ei starttaa? Ja netissäkään et ole mitään häiriötä tänään havainnut? 

Morjes!

Minulla alkoi eilen sama ongelma, eurosportplayer jää siihen käynnistelemään ja se punainen rinki vain pyörii. Sitä ennen sama Elisan 4G Super mobiililaajakaista ja sama reititin niin kaikki toimi ok, nyt muut appit toimivat muttei player. Olin jo yhteydessä eurosportin tkeen mutta siellä porukka ihan palikoita, koska puhuvat chromecastista ja alkavat jakamaan niitä poista app jne neuvoja. Player toimii moitteitta saman reitittimen kautta sekä ipadilla että ihonella. Ihan käsittämätön ongelma.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Googletin aihetta hieman, niin samanlaista ongelmaa on näköjään joillain muillakin. Ilmeisesti sovellus on hieman ronkeli myös tilanteille jos nettiyhteyden jakaa puhelimesta hotspotilla Apple TV:lle, niin ei toimi. Kiinteässä verkossa taas toimii ongelmitta, näin raportoi Twitterissä yksi käyttäjä.


 


Suosittelisin olemaan Eurosportin tukeen yhteydessä tästä asiasta, koska saattaa vaatia jotakin toimenpiteitä tuohon heidän sovellukseen. Toki tässä voi olla jokin muukin mysteeri, joka ei ihan näillä tiedoilla aukene :smileyhappy:

Vastaa