Apua pikaisesti

  • 15 October 2016
  • 2 kommenttia
  • 162 katselukertaa

Vaihdoin työpaikan myötä liittymän Soneralle ja sain töistä käyttööni iphone SE puhelimen. Nyt ongelmana on kuitenkin, kun puhelimeen yritetään soittaa sanoo se soittajalle "virheellinen numerovalinta" eikä yhdistä. Osaako kukaan sanoa onko tämä operaattorin/liittymästä johtuva vika vai kenties puhelimesta joku asetus? Muut toiminnot toimivat normaalista ja pystyn itse soittamaan sekä vastaanottamaan ja lähettämään viestejä. En vain ymmärrä miksi ei puhelut tule läpi.

Onko kellään ollut samanlaista tilannetta tai osaisiko joku neuvoa mistä tämä johtuu?

 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@odezuk kirjoitti:

Vaihdoin työpaikan myötä liittymän Soneralle ja sain töistä käyttööni iphone SE puhelimen. Nyt ongelmana on kuitenkin, kun puhelimeen yritetään soittaa sanoo se soittajalle "virheellinen numerovalinta" eikä yhdistä. Osaako kukaan sanoa onko tämä operaattorin/liittymästä johtuva vika vai kenties puhelimesta joku asetus? Muut toiminnot toimivat normaalista ja pystyn itse soittamaan sekä vastaanottamaan ja lähettämään viestejä. En vain ymmärrä miksi ei puhelut tule läpi.


Onko kellään ollut samanlaista tilannetta tai osaisiko joku neuvoa mistä tämä johtuu?


 




Jos laitat sim-kortin toiseen puhelimeen ja sitten koetat soittaa, mitä tapahtuu? Erikoiselta kuullostaa, ihan kuin Soneralla olisi jokin solmussa. Yleensä virheellistä numerovalintaa ei pitäisi estolistat tms. aiheuttaa.


 


e: Go to Settings - Do Not Disturb - Allow Calls From. Check to make sure its set to Everyone.


https://discussions.apple.com/thread/5552399?tstart=0


 


onko apua?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +6

Mun työpuhelin tekee näin, se on Elisan liittymä. Puhelimella kun soittaa, se näyttää vastaanottajalle sen puhelimen 010xxxxx numeron, mutta kun numeroon soittaa, se ilmoittaa soittajalle, että numero ei ole käytössä.

 

Vastaa