peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56001 Jäsentä
157800 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

DNS-palvelin ei toimi



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎25-02-2019
Kirjoituksia: 7
11/13

Vs: DNS-palvelin ei toimi

Ilmeni sama ongelma uudestaan näin päin viikon jälkeen. Voiko vika olla televisiossa vai missä? Tuntuisi turhauttavalta aina uudelleen palauttaa tehdasasetukset ja kirjautua sen jälkeen uudelleen taas kaikkiin palveluihin. Kokeilin myös vaihtaa DNS-palvelimen osoitteeksi 1.1.1.1 eikä siltikään toimi. Voinko vielä tehdä jotain vai kannattaako ottaa yhteys myyjään?

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎25-02-2019
Kirjoituksia: 7
12/13

DNS-palvelin ei toimi

Television eiesaa yhteyttä dns-palvelimeen. Televisio on yhdistetty metrin Ethernet kaapelin kautta ja palvelun tarjoaa Telia. Edellisen kerran yhteisö auttoi ongelmassa ja päästiin siihen tulokseen että palautin tehdasasetukset, mutta nyt noin 2 viikkoa myöhemmin sama ongelma ilmeni uudestaan. Voiko vika olla televisiossa vai missä? Tuntuisi turhauttavalta aina uudelleen palauttaa tehdasasetukset ja kirjautua sen jälkeen uudelleen taas kaikkiin palveluihin. Kokeilin myös vaihtaa DNS-palvelimen osoitteeksi 1.1.1.1 ja 8.8.8.8 mitä ehdotettii edellisessä keskustelussa eikä siltikään toimi. Voinko vielä tehdä jotain vai kannattaako ottaa yhteys myyjään?

 

15521324272601296257547739107795.jpg

Edit EssiJn: Kuva upotettu

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 487
13/13

Vs: DNS-palvelin ei toimi


@cedriksuvanto  kirjoitti:

Television eiesaa yhteyttä dns-palvelimeen. Televisio on yhdistetty metrin Ethernet kaapelin kautta ja palvelun tarjoaa Telia. Edellisen kerran yhteisö auttoi ongelmassa ja päästiin siihen tulokseen että palautin tehdasasetukset, mutta nyt noin 2 viikkoa myöhemmin sama ongelma ilmeni uudestaan. Voiko vika olla televisiossa vai missä? Tuntuisi turhauttavalta aina uudelleen palauttaa tehdasasetukset ja kirjautua sen jälkeen uudelleen taas kaikkiin palveluihin. Kokeilin myös vaihtaa DNS-palvelimen osoitteeksi 1.1.1.1 ja 8.8.8.8 mitä ehdotettii edellisessä keskustelussa eikä siltikään toimi. Voinko vielä tehdä jotain vai kannattaako ottaa yhteys myyjään?

 

 


Suosittelen ottamaan Telia Helppiin yhteyttä. He mielellään neuvovat laiteasetuksissa, jos tuo tehdasasetusten palautus ei tuonut kuin pariksi viikoksi avun tilanteeseesi. 

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg