Nytten hiukan mietityttää, että kannattiko sitä lähteä perumaan mitään tilauksia ja vielä enemmän se että tilasi mitään. Vaikuttaa siltä kuin Telialla ei oikein edes yritettäisi käsitellä perumaani tilausta oikein. Laite kumminkin palasi postilla Telialle jo 7.11. eli keskiviikkona. Perjantaohin mennessä asiaa ei oltu huomioitukaan, ennenkuin chatissä kysyin, että mahtaakohan kauankin kestää, ennenkuin saan rahani takaisin. No maanantaina 13.11. eli eilen sain sitten maksunpalautuksen Telialta, summana 31,35€. En ole koskaan mitään muuta ostanut saati perunut, mistä maksupalautus voisi tulla, kuin tuon Oneplus 6T, mutta tilatessani maksoin vain hiukan enemmän kuin 31€, nimittäin 589€. Sitten kun chatissä kysyin asiasta kukaan ei ollut tietoinen, mistä minulle om 30 euroa palautettu, ja laittoivat selvityksen menemään eteenpäin. Kuulemma loppu viikosta voin uudestaan kysellä, josko asia olisi selvinnyt, kun on jonoa siinä selvittelyssä. Tuskinpa sieltä mitään selviää silti, kun tähänki asti tuntunut, ettei oikeen kukaan ole osannut tehdä mitään oikein. Ei sen vaikeaa pitäisi olla katsoa saapuneesta paketista vaikka tilausnumeroa, tarkistaa että tilaus on peruttu, ja laittaa samantien maksu takaisin koko summasta... Silti ihme säätöä koko homma.