Gear S3

  • 15 October 2016
  • 4 kommenttia
  • 4 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 11 kommenttia
Hei. Saako Soneralta liittymää gear s3 laitteeseen ?.
Laitteessahan ei ole ollenkaan simkortin paikkaa vaan siinä on ilmeisesti sisäinen simkortti.

Samsungilta tiedustelin että tarjoaako mikään operaattori suomessa tuohon liittymää

Minä
"Kyllä lte verkot toimii mutta saako tuota kelloa kenenkään verkkoon koska siinä ei ole sim kortille paikkaa ?"

Samsung
"Gear S3 juju onkin, että se voi toimia entistä itsenäisemmin ja ilman SIM-korttia. Kellon yhteysominaisuudet ovat: 3G / LTE. Bluetooth®️ 4.2 LTE, Wi-Fi b / g / n, NFC, MST, GPS / GLONASS. Näiden ominaisuuksien avulla Gear S3 toimii entistä paremmin omillaan. Siinä on sisäänrakennettu GPS, kaiutin ja mikrofoni sekä 4 gigatavun tallennustila, mikä mahdollistaa esimerkiksi puheluihin vastaamisen ja sen, että omaa musiikkia voi tallentaa suoraan kelloon.

Toivottavasti näistä tiedoista oli sinulle apua.

// Karoliina"

4 kommenttia

Asiasta en mitään ymmärrä, mutta eiköhän noi kellot edelleen tarvitse puhelimen parikseen ja toimivat ikään kuin puhelimen kaukosäätimenä. Eli liittymä on puhelimessa ja esim. puhelu johon vastataan, tulee siihen puhelimen liittymään.

Tuossa s3 Frontier mallissa on 3G / LTE verkko jolloin sen pitäisi toimia ilman puhelinta. Mutta mitä olen yrittänyt selvittää näihin ei saa liittymiä kuin yhdysvalloissa ja etelä koreassa.

@wabbo kirjoitti:
Tuossa s3 Frontier mallissa on 3G / LTE verkko jolloin sen pitäisi toimia ilman puhelinta. Mutta mitä olen yrittänyt selvittää näihin ei saa liittymiä kuin yhdysvalloissa ja etelä koreassa.

Jep, siinä on ilmeisesti kiinteä ohjelmoitava SIM, jota ei ole hyväksytty käyttöön Euroopassa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Ilkka286 kirjoitti:


@wabbo kirjoitti:
Tuossa s3 Frontier mallissa on 3G / LTE verkko jolloin sen pitäisi toimia ilman puhelinta. Mutta mitä olen yrittänyt selvittää näihin ei saa liittymiä kuin yhdysvalloissa ja etelä koreassa.

Jep, siinä on ilmeisesti kiinteä ohjelmoitava SIM, jota ei ole hyväksytty käyttöön Euroopassa.




Mielenkiintoista. Luulisi, että kun IoT on tulossa koko ajan yleisemmäksi, tulisi tuollainen palvelu myös Eurooppaan. Ihan kätevää, jos ei erikseen tarvisi korttia vaihdella. Toki sitten jos usein tarvitsee vaihtaa, onko tekniikka kömpelöä?

Vastaa